First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Post Reply You Might Be An Otaku If...
AO Creator
19674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Canada
Offline
Posted 11/23/07

tofucake wrote:

#30 - You are reading this list. ^_^ YEHEY!!! :3
#31 - You make an otaku list like this. ~_^ LOL


#12 - You own anime music.
#13 - ...And are listening to it right now.
#14 - ...And you are singing along.
#15 - ...Even though its in japanese.

hell yeah!! even though you can only understand some of it, you still love it :3




I probably only understand like a word of it.. xD haha... but i still love them!! lol~

Otaku
9998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ~a messy room tha...
Offline
Posted 11/24/07
WELL IM HALF OTAKU BUT THAT'S A LONG LIST TO READ!
36961 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 新宿区, 東京都, Japan
Offline
Posted 11/24/07
wow so many.. list
Otaku
5080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / PROUDLY IN CANADA
Offline
Posted 11/25/07
LOL 21 through 24 XD

#21 - More then half of the words you say are japanese.
#22 - ...And your friends understand it.
#23 - ...Because you converted them all into otaku to.
#24 - ...And you converted your parents.
AO Creator
19674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Canada
Offline
Posted 11/25/07
hahaha!!.. i like #24 xD... converted your parents rofl. for me, nah.. because they can't really deal with english that well so japanese is out of the question =P.. but they learned some japanese from japanese tenants that i have at home! o.O
Otaku
5080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / PROUDLY IN CANADA
Offline
Posted 11/25/07
#66 - You are reading one of these lists...and starting to get very, very scared.
I am
Posted 11/25/07
add: #79. You are thinking of anime, watching anime, and/or listening to anime music, RIGHT NOW!
Otaku
5080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / PROUDLY IN CANADA
Offline
Posted 11/25/07
#48 - You make it your mission to increase the fandom for your favorite series, so you get your friends/family/total strangers hooked on them.
^^ ya ppl watch maburaho its amazing ... i swear ull be hooked. so WATCH IT. (its been removed on CR but u will find it... i know u will or else ill come to ur house and make u find it ^^)
Posted 11/25/07
maburaho rocks xDD
Otaku
5080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / PROUDLY IN CANADA
Offline
Posted 11/25/07
omg another fan UR AMAZING MOONBAKA
Otaku
5080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / PROUDLY IN CANADA
Offline
Posted 11/25/07
wooo u rock too ruriko10 ^^ yuna is great.
Otaku
18603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / anime world
Offline
Posted 11/29/07
yep.. most are true.. xcept that i change clothes everday..


In modern Japanese slang, the term otaku refers to an overtly obsessive fan of, or is specialized in any one particular theme, topic, or hobby. Common uses are anime otaku (one who sometimes enjoys many days of excessive anime watching with no rest) and manga otaku (a fan of Japanese graphic novels), pasokon otaku (personal computer geeks), gēmu otaku (playing video games), and wota (before referred as "idol otaku") that are extreme fans of idols, heavily promoted singing girls. There are also tetsudō otaku or denshamania (metrophiles) or gunji otaku (military geeks).

While these are the most common uses of otaku, the word can be applied to anything (music otaku, martial arts otaku, cooking otaku, etc.)
source - wikipedia



ehem.. here in the US though they don't call us otakus.. they call us GEEKS!!
truth hurts, ne?
Otaku
18603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / anime world
Offline
Posted 11/29/07
you might be an otaku if:
when you're watching anime.. your mom sees you and says, "my gosh! you're watching cartoons again.. those things are for kids! grow up will ya! you're already [your age here]"

yea.. something like that..
then you'd probably say something like, "It's not cartoons!!.. it's ANIME.... AAANNNIIIIIMMMEEEE!!!!"


:P aahh... things like these do happen, don't they..
AO Creator
19674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Canada
Offline
Posted 11/30/07

goodboy163 wrote:

you might be an otaku if:
when you're watching anime.. your mom sees you and says, "my gosh! you're watching cartoons again.. those things are for kids! grow up will ya! you're already [your age here]"

yea.. something like that..
then you'd probably say something like, "It's not cartoons!!.. it's ANIME.... AAANNNIIIIIMMMEEEE!!!!"


:P aahh... things like these do happen, don't they..


hahahaa i say that sometimes too! xD... i'm like eww you watch cartoons?.. they're soo weird.. =P
Otaku
10394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / In Mars being a P...
Offline
Posted 11/30/07
damn.........all of them are true !! except for 74 "#74 You dress the same each day " who dress the same each day ?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.