First  Prev  1  2  3  Next  Last
COMPETITION :: Make a SAI Avatar
Posted 6/14/08
Member
4368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / Manila
Offline
Posted 6/14/08
can i join too!???? ^_^



hmmmm~~~~~~~~~~~~
Member
4368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / Manila
Offline
Posted 6/14/08

mike122_in_uk wrote:

Is this good enough?



This is the original pic: if anyone else needs it...v



whaaaaaaaaaaaat~~ great.... love this avi ^_^ especially the texts ~~
Member
46485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 6/14/08

yinneian wrote:

can i join too!???? ^_^



hmmmm~~~~~~~~~~~~


waahhh!!! sugoi avvie!! me cnt do good as you T_T
Member
46485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 6/14/08

mike122_in_uk wrote:

Is this good enough?



This is the original pic: if anyone else needs it...v



nice one!!! *hi 5*
Member
4368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / Manila
Offline
Posted 6/14/08

anime_kitty08 wrote:


yinneian wrote:

can i join too!???? ^_^



hmmmm~~~~~~~~~~~~


waahhh!!! sugoi avvie!! me cnt do good as you T_T



thanks thanks.... 'hehe... hmmm... but me dunno how to make good texts T_T unlike u... huhuhuh TT_TT
Member
46485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 6/14/08

yinneian wrote:


anime_kitty08 wrote:


yinneian wrote:

can i join too!???? ^_^



hmmmm~~~~~~~~~~~~


waahhh!!! sugoi avvie!! me cnt do good as you T_T



thanks thanks.... 'hehe... hmmm... but me dunno how to make good texts T_T unlike u... huhuhuh TT_TT


but urs are very nice too^_^ teehee<3 especially on how you choose d color>.< u use d brushes good too.........
Posted 6/15/08 , edited 6/15/08

Xx_ciael_xX wrote:


s2_sel wrote:

Hi there :] next month is our Naruto month based on the character "SAI".
make an avatar for us based on Naruto/Sai and win a badge to post on your profile showing how you won our FIRST avatar making competition...
Have Fun!
<3 Avatar Makers




can i upload more for this competition?


yup~ and awsome avi! ^^
Posted 6/15/08

mike122_in_uk wrote:

Is this good enough?



This is the original pic: if anyone else needs it...v



awsome!
Posted 6/15/08


looks coolistic XP [making words up =D]
Posted 6/15/08

yinneian wrote:

can i join too!???? ^_^



hmmmm~~~~~~~~~~~~


WOW lol~~ only one word for it
Member
4368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / Manila
Offline
Posted 6/17/08

s2_sel wrote:


yinneian wrote:

can i join too!???? ^_^



hmmmm~~~~~~~~~~~~


WOW lol~~ only one word for it


haha... thanks alot... still working on the site??
Posted 6/19/08

yinneian wrote:


s2_sel wrote:


yinneian wrote:

can i join too!???? ^_^



hmmmm~~~~~~~~~~~~


WOW lol~~ only one word for it


haha... thanks alot... still working on the site??


site?
Member
13163 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 6/22/08

s2_sel wrote:


mike122_in_uk wrote:

Is this good enough?



This is the original pic: if anyone else needs it...v



awsome! :D


i pick this weeeeeeeeeeee XD
Member
756 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Sore wa... Hi-mi-...
Offline
Posted 6/22/08
sugoi!!! all of them r great=)
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.