First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply why do you hate leah dizon?
Posted 8/28/08

BabyVloveKAT-TUN wrote:


aida_luv_jin wrote:


BabyVloveKAT-TUN wrote:


aida_luv_jin wrote:

i hate her so much.could somebody send her back to her own country?she doesn't belong to japan.she should go back to her country and flirt with other men,not our boys,ne?


OMg i soo agree wif you!!! sne her back to her own country!!! but i dun have any japanese blood in me but i wanna be a jap singer.. is that okay??? hehe


no prob.as long as u don't become anor Leah Dizon


UWAHHHHH YAY!!! now i'll definately go to japan and be a singer... as long as i don't upset fans ne? and i PROMISE PROMISE PROMISE that i wil NEVER turn outto be LEah dizon.. oh and if i'm gonna get invited to cartoon KAT-TUn.. i will SURELY NOT act like LEah.. and plus.. i'll just be myself.. and i'm not gonna act all cutie pie and stuff......EWWWWW i HATE it when leah is like that.. THAT BETCh!!!!


so then, wen u already famous dun forget us,ne?u should invite all those boys to these forum,so dat they will know the real leah dizon.haha.*devil laugh*
Member
4231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Sydney, Australia
Offline
Posted 8/28/08

aida_luv_jin wrote:


BabyVloveKAT-TUN wrote:


aida_luv_jin wrote:


BabyVloveKAT-TUN wrote:


aida_luv_jin wrote:

i hate her so much.could somebody send her back to her own country?she doesn't belong to japan.she should go back to her country and flirt with other men,not our boys,ne?


OMg i soo agree wif you!!! sne her back to her own country!!! but i dun have any japanese blood in me but i wanna be a jap singer.. is that okay??? hehe


no prob.as long as u don't become anor Leah Dizon


UWAHHHHH YAY!!! now i'll definately go to japan and be a singer... as long as i don't upset fans ne? and i PROMISE PROMISE PROMISE that i wil NEVER turn outto be LEah dizon.. oh and if i'm gonna get invited to cartoon KAT-TUn.. i will SURELY NOT act like LEah.. and plus.. i'll just be myself.. and i'm not gonna act all cutie pie and stuff......EWWWWW i HATE it when leah is like that.. THAT BETCh!!!!


so then, wen u already famous dun forget us,ne?u should invite all those boys to these forum,so dat they will know the real leah dizon.haha.*devil laugh*


OH LORD.. i'll sure do that!!!!!
Member
9519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Good question......
Offline
Posted 8/29/08
shes a whore!!!!! >_< aaaaaaaaaaaaagh!!!!! Shes so fake, and bad singer...shes trying to be like BoA.....and, how in hell can she use JB to be famous!!!!!??? gaaaah!!! shes not even a bit of an inocent girl!! ><
Member
3472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ~♥~always in your...
Offline
Posted 9/1/08
cause she's flirting JIN!
Member
1655 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / ♥Singapore♥
Offline
Posted 9/1/08 , edited 9/1/08
I hate her because she rather flirt with je boys and not me...i am 100 times more better than them...why she choose to flirt with them and not me? she deserve to be hate by us because she choose the wrong guy to flirt with..I hate her!!!
21290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/11/08
I HATE HER CUZ SHE'S A BITCH!! ..
Member
1710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Philippines
Offline
Posted 9/12/08
i hate her because she's so ugly especially her inside and voice...and because she likes yamada ryosuke of Hey! Say! JUMP.....
Posted 9/12/08
After watching some of her videos .. uhh ..
she's a flirt.
when I saw her at first time in this videos ..
i thought she was a porn star.
Posted 9/25/08
i just hate her......HATE HER GUTS!hate every leah lover too!
Member
4713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Not here (;
Offline
Posted 10/5/08
i just don fucking understand why she is in JAPAN!!

if she stayed in the US n did all her sluty stuff i actually wont hate her

but the fact is she came to japan.. and to JE!!

seriously she has NO japan blood watsoever in her at all

so y come to japan?

BITCH!

flirting with all the JE boys.. including Akanishi Jin and Nishikido Ryo

jeeeez i HATE girls like HER

i wish she would go bak to US n never ever come bak to Japan ever again!!
21290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/6/08

coofoo_ wrote:

she has a stupid "cute" act.
she trys to act innocent, when
obviously she isn't
i mean shes nearly butt-naked
in all her pictures.
might as well become a pornstar!
>____>
it pisses me off cause she flirts with
all the JE guys.
on good example is Jin. SHE ALWAYS FLIRTS WITH
HIM. you should watch Cartoon Kat-tun when shes a guest there.
uggh, i couldn't even finish watching it cause i got so annoyed!
and another time was when kat-tun played badminton with leah.
she was trying to be cute n flirty. ugh.
>_____< she always acts like a sweet innocent girl but cleary
shes a bitchch.

ahh, letting that out felt so good.
:D


yeah that's true!! she is not cute at all!! ..
Member
17397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Im Lost
Offline
Posted 10/6/08
coz she is trying to be Japanese and she is fucking not... dont try to flirt with my non-je boys and you'll she me bitch on yah
Member
367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / england
Offline
Posted 10/26/08
ok ill go straight to the point:
1. she trys to look cute but she looks like a slut
2. she is such a big pretender
3. shes using JE boys
4. she takes nudge pics which is not needed
5. she accidently showed her nipple(WTF!!!)
6. she asked kat-tun to propose to HER in cartoon kat-tun(i mean who does she think she is!!!)
7. she doesnt know how to sing
8. trying to tempt boys by showing her breasts
9. she is always trying to flirt with boys
10. she is totally pretnding to be cute
11. she targets our cute and innocent JEs


so beware leah u better take your bitchy and sluty fingers off our innocent and cute JE boys or ull hv more ppl tht'll hate u and u have to get a plastic surgery and move to a cave and u'll never be able to see sunlight again HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH *cough cough* HAHAHAH
so stay away


Member
35 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30
Offline
Posted 10/27/08
A lot of people are saying they hate her coz of JE. I dunno, I always thought that was part of her promotional thing, to make her look good and be accepted by Johnny's fans (becuz if the boys like her, she must be okay, amirite?!). I don't love Abiru Yuu, but if guys can get girls like her, I can't see Dizon even getting a FIRST glance... : / She has an old lady face and yet she's 20-something??? Gross. In some of her pictures, especially the one's where she's promoting her wedding dress line, she looks like 40+

But the reason I don't like her is because she cannot sing at all and they wasted really good tracks on her recent album that they could've given to a SINGER WITH ACTUAL TALENT!!!! I'm REALLY PISSED because the music's really catchy, and kudos to the songwriters, but damn, she sucks at singing! Her voice sucks so bad, she should be forced upon law to be mute for the rest of her life. She's worse than the kind of CDs you'd find in a $1 bin at Tower Records >: O

And like AnimeLover0199 said about Leah's fans. I am sick of seeing guys (I assume they're guys, the ones I've seen had male un's or profiles) defending Leah from the "skank" label by saying, "She's a really sweet, cute girl, her managers and the ones pushing her to show skin. She only wants to feel attractive and men are taking advantage of her." That was a loose quote from a GUY on a thread I was reading just the other week. You know what? If you're so IN LOVE with Leah Dizon, seeing as she has nothing more to her than her body, it's people like you who are supporting her bimboism because, uh, hello? that's gotta be the reason you even like her, right? And don't tell me it's cuz of her singing or her "sweet image." She is so obviously fake. Go watch her old vids when she was modelling nude and tell me she acts like a sweet girl. She changed for the Japanese industry becuz they wouldn't have liked her nasty stupid slut image that she had in America.

And for the fans of hers that defend her by asking how I could possibly know what she's like given that she annoys me so much? She is being promoted so damn much everywhere that it's like I can't watch Japanese TV without seeing her at least 300 times. I can't even watch the geinokai circuit (namely the older comedians) without her trudging in and announcing that she admires Aoki Sayaka (to which Aoki blew up at her in that way she does that's supposed to be a joke- but I was secretly hoping she meant it this time!!!!). pshhh. Yeah. Miss I-Can't-Even-Speak-teh-Japanese, claiming to admire Aoki Sayaka? puhhleese. Bitch, you can get all up in the JE but HOW DARE YOU set your sights on my female harem? I see her picture every damn where that I am often having minor heart attacks from the shock of suddenly finding her stupid face where it shouldn't belong.

I know this post is really really vile and rude and mean. But you know what? I can't take it! This girl has so few haters that I've seen before this forum! It's like everyone likes her, and she's this talentless nobody! I don't even think she's cute! Even Erika Sawajiri, who can actually act and make good music, is hated for her pissy-attitude, but Dizon who seemed pretty snotty and dull in the America vids I've seen of her is little miss perfect. She deserves AT LEAST as much dislike as Erika has. I need to vent this somewhere because I'm SO SICK OF HER!!!!

END RANT.
Member
934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / netherlands
Offline
Posted 11/14/08 , edited 11/14/08
because of what everyone already wrote pretends to be so cute and innocent and stuff yikes! >_<
and she looks like a chupacabra

somehow this thing really reminds me of that ugly slut ><
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.