First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
korean obsession
Posted 6/9/08

djkshroom wrote:

... he's still filipino...

he can act all he wants
but in the ends... he's filipino.

koreans and filipinos dont even look a like O_o


what can I say..my brother is weird..
Posted 6/9/08

depalubos wrote:


manzi wrote:


depalubos wrote:

-he calls me sagua/sagwa which means apple in korean
{apple is my nickname}


haha..my brother is like 6'5 or something..

Posted 6/9/08
the one that made me laugh was the one about church ... lol
2709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / US
Offline
Posted 6/9/08
he is a filipino and he wants to be korean... thats just sad.
42015 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 6/9/08

hespernhu wrote:


Dusterbayala wrote:

i'm only after ONE korean... and that's because he's a hottie... >.>


Nice. You and I would get along so well. =P


seriously... how the HELL can you top this?




He's F. I. N.E. FINE..

110% TASTY!

*girly sigh*

but that's actually not the hottie i was talking about... but he's still DAMNED hot!
11277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Iloilo City, PH
Offline
Posted 6/9/08 , edited 6/9/08
@bay: wasn't he the guy who's supposed to play snake eyes in the upcoming GIJOE movie?


depalubos wrote:

haha..my brother is like 6'5 or something..



meh.. oh well if you can't beat them prank them..
43028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 6/9/08
Wow that is some serious obsession...lmao >__> Kinda crazy but I don't really have an obsession
14523 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 6/9/08
woaaa! sugoi!! i'm also addicted to korean dramas! i speak korean accent, impersonate their face expressions and have my hair the "korean style". hahahaha
Posted 6/9/08
Ai-yah, people like that are truly weird.
1946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Labyrinth of Amala
Offline
Posted 6/9/08

asamiueto wrote:

yeah, that korean hair is really in



That Kim Jungle's got impeccable taste!

Posted 6/9/08

sebastianthepinkrabbit wrote:


asamiueto wrote:

yeah, that korean hair is really in



That Kim Jungle's got impeccable taste!



1946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Labyrinth of Amala
Offline
Posted 6/9/08

asamiueto wrote:


sebastianthepinkrabbit wrote:


asamiueto wrote:

yeah, that korean hair is really in



That Kim Jungle's got impeccable taste!





HAHA Fuck I forgot all about that picture of Kimmy!
1890 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 6/9/08 , edited 6/9/08
That's worse than me. All I want is a lighter skin tone! :"D
3788 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / from east africa-...
Offline
Posted 6/9/08

depalubos wrote:

let me share some facts about my filipino turned korean brother.. lmao

-he dyed his hair just like any other korean stars
-he eats and cooks korean food
-he listens to korean music
-he admires koreans actors and actresses
-he enrolled to a korean school
-he's addicted to korean dramas
-he ordered his cellphone in a korean website
-he goes to a korean church
-he's obsessed with his korean girlfriend
{who eventually dumped him coz she likes someone else}
-he speaks korean once in a while
-he influenced my mom with korean music
-when people asks him if he's filipino,he tells them that he's korean
-he wants to be a korean citizen
-his top friends on myspace are all koreans except me and my cousin
-he changed the default language in my laptop to korean
-he plays korean online games
-he calls me sagua/sagwa which means apple in korean
{apple is my nickname}


so yeah..for my older brother/kuya/oppa korea is the place to be!!!...

what about you guys?..whats your obsession?..



how old is your brother? he sounds young. anyway if he's young, its just a small phase, i'm sure it will go away sooner or later
73 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Farmland, Arizona
Offline
Posted 6/9/08
WOWZAS. Toss him some lumpia, haha.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.