First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
[ONE MORE GIRL PLEASE JOIN! SUPPORT GROUP}]Jp Contest #4 PLEASE JOIN
Moderator
1945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / hk or canada
Offline
Posted 6/10/08
X) nvr did fan signs before haha i just write crunchyroll and my name or somthing?
Moderator
1945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / hk or canada
Offline
Posted 6/10/08
^^ thanks hmm anyways ur's is pretti =]] i vote yooh!
Posted 6/10/08

skyswords wrote:

X) nvr did fan signs before haha i just write crunchyroll and my name or somthing?


yupyup anyway* good luck ^^
Member
192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Malaysia
Offline
Posted 6/10/08
hahaha...em...well..i'm quite new here...
feel lil bit awkward..hahaha
well..i'll try for fun leh...hehe

actually,quite blur...
when actually?n others?
Posted 6/11/08

faraheen wrote:

hahaha...em...well..i'm quite new here...
feel lil bit awkward..hahaha
well..i'll try for fun leh...hehe

actually,quite blur...
when actually?n others?


haha its okay if ur new :] its just for fun, ^^ dont feel weird.. `haaha
Posted 6/11/08
haha so u finally joined chocuqueen
Cant wait to see the pictures xP
Posted 6/11/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


faraheen wrote:

hahaha...em...well..i'm quite new here...
feel lil bit awkward..hahaha
well..i'll try for fun leh...hehe

actually,quite blur...
when actually?n others?


haha its okay if ur new :] its just for fun, ^^ dont feel weird.. `haaha


EH?
don't feel wierd?
when you say you feel wierd? = =? haha XD


uhm im the creator of this group == of course i feel weird because the problem is if i win.. i have to put my own pic on our group dp and im the creator.. so yeah..== it is weird for me.. but for her.. its okay shes only a member.. XD n im doing the editing.. duh`
Posted 6/11/08

koutasan wrote:

haha so u finally joined chocuqueen
Cant wait to see the pictures xP


yess finally.. XD my hair so plain tho so yea.. oh well..
Posted 6/11/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


faraheen wrote:

hahaha...em...well..i'm quite new here...
feel lil bit awkward..hahaha
well..i'll try for fun leh...hehe

actually,quite blur...
when actually?n others?


haha its okay if ur new :] its just for fun, ^^ dont feel weird.. `haaha


EH?
don't feel wierd?
when you say you feel wierd? = =? haha XD


uhm im the creator of this group == of course i feel weird because the problem is if i win.. i have to put my own pic on our group dp and im the creator.. so yeah..== it is weird for me.. but for her.. its okay shes only a member.. XD n im doing the editing.. duh`


LOL so? XD


LOL what do you mean so! its weird.. = ___ =


nuh way JojO! lol XD
it's kewl :]


no its nottt! i dont want to put my own pictures on the dp.. i feel weird.. XD oh well i dont care- - ;;


lol XD *pat* :] we all love ya lol XD
we don't mind XD
(I hope)


i wish everyone love me..haha anyway we're being off topic - - ;; im going to delete other post except this one so u can read. haha
Member
14504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / England
Offline
Posted 6/12/08
when do the pictures have to be in by?
Posted 6/12/08

Zhai wrote:

when do the pictures have to be in by?


4 days afer everyone join, i'll msg all the members
Member
14504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / England
Offline
Posted 6/12/08
ok
Moderator
185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Doesn't matter, A...
Offline
Posted 6/12/08
Umm.. What is fan signs??
Well.. look like it will take forever for my hair to grow..
Hahaha... ^o^.
Member
1703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / San Diego $D babbyy`
Offline
Posted 6/13/08
oo yay contest!
Posted 6/13/08

overdrive090490 wrote:

Umm.. What is fan signs??
Well.. look like it will take forever for my hair to grow..
Hahaha... ^o^.


fan sign - paper with you're name and "CRUNCHYROLL " that is hand written. :]
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.