First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
Post Reply Hey!Say!Jump's new single..
Member
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 6/10/08

h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/10/08

yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??


yup!! xD
sooo much fun haha!!
the cinema was so big!
and so dark that i trip down the stairs -.-''
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 6/10/08
waaah thank you!!!!
Member
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 6/10/08

h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??


yup!! xD
sooo much fun haha!!
the cinema was so big!
and so dark that i trip down the stairs -.-''


waa..
lucky..
u trip down the stairs??
hehe..
just play hide n seek..
it'll be so hard..
lol
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/10/08
waaa! pyon pyon is on!! =D
welcome home pyon pyon ^-^
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/10/08

yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??


yup!! xD
sooo much fun haha!!
the cinema was so big!
and so dark that i trip down the stairs -.-''


waa..
lucky..
u trip down the stairs??
hehe..
just play hide n seek..
it'll be so hard..
lol


well it wasn't a popular movie so it was empty xD
LOL hide and seek xD
2 hours we just sit there watch the movie.. lols
won't bother to find xD
Member
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 6/10/08
hey pyon pyon!!
Member
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 6/10/08

h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??


yup!! xD
sooo much fun haha!!
the cinema was so big!
and so dark that i trip down the stairs -.-''


waa..
lucky..
u trip down the stairs??
hehe..
just play hide n seek..
it'll be so hard..
lol


well it wasn't a popular movie so it was empty xD
LOL hide and seek xD
2 hours we just sit there watch the movie.. lols
won't bother to find xD


haha..
lol..
u'll be lost in the cinema..
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 6/10/08
*lost in here* what r u talkin about??
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/10/08

yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??


yup!! xD
sooo much fun haha!!
the cinema was so big!
and so dark that i trip down the stairs -.-''


waa..
lucky..
u trip down the stairs??
hehe..
just play hide n seek..
it'll be so hard..
lol


well it wasn't a popular movie so it was empty xD
LOL hide and seek xD
2 hours we just sit there watch the movie.. lols
won't bother to find xD


haha..
lol..
u'll be lost in the cinema..


LOL!! xD
usually i get lost when i wanna exit the cinema.. haha..
one time.. i wanted to go to the bathroom..
i went out the exit way and couldn't get back in..
somemore.. i couldn't find the toilet..
luckily after 10 minutes i found a security guard..
he took me to the toilet and another one took me back to the cinema..
i was soo scared
my heart was pumping like mad...

oh and pyon pyon~
we're talking about how i was in the cinema and all hehez
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 6/10/08
hehehe ok ^_^ nice story ^_^
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/10/08
haha.. except for the last one..
i was scared to death
Member
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 6/10/08

h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??


yup!! xD
sooo much fun haha!!
the cinema was so big!
and so dark that i trip down the stairs -.-''


waa..
lucky..
u trip down the stairs??
hehe..
just play hide n seek..
it'll be so hard..
lol


well it wasn't a popular movie so it was empty xD
LOL hide and seek xD
2 hours we just sit there watch the movie.. lols
won't bother to find xD


haha..
lol..
u'll be lost in the cinema..


LOL!! xD
usually i get lost when i wanna exit the cinema.. haha..
one time.. i wanted to go to the bathroom..
i went out the exit way and couldn't get back in..
somemore.. i couldn't find the toilet..
luckily after 10 minutes i found a security guard..
he took me to the toilet and another one took me back to the cinema..
i was soo scared
my heart was pumping like mad...

oh and pyon pyon~
we're talking about how i was in the cinema and all hehez


omg..
ur lost on the way 2 da bathroom..
hehe..
and u can't get back in??
why??
i always can get back in..
there r no guards in front of the door after the movie starts..
ahehe..
so we can sneak in..
i guess.. lol
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/10/08

yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


yamachan-kakkoi wrote:


h4CkSigN wrote:


pinkanimegirl06 wrote:

Lol... i dont know if its going to be popular here.. no one really wants to watch it... haha
i wana hear the song too!!


oh thats good then ^-^
once.. me and my friends went to watch a movie which was released quite long time ago..
the cinema was empty!!
EMPTY!!!
it was soooo much fun!! we ran around and stuff xD


lol
u ran around?
wish i could do that in the cinema too..


haha!! we started playing catching in there xDD


lol..
it's just u n ur friends in there??


yup!! xD
sooo much fun haha!!
the cinema was so big!
and so dark that i trip down the stairs -.-''


waa..
lucky..
u trip down the stairs??
hehe..
just play hide n seek..
it'll be so hard..
lol


well it wasn't a popular movie so it was empty xD
LOL hide and seek xD
2 hours we just sit there watch the movie.. lols
won't bother to find xD


haha..
lol..
u'll be lost in the cinema..


LOL!! xD
usually i get lost when i wanna exit the cinema.. haha..
one time.. i wanted to go to the bathroom..
i went out the exit way and couldn't get back in..
somemore.. i couldn't find the toilet..
luckily after 10 minutes i found a security guard..
he took me to the toilet and another one took me back to the cinema..
i was soo scared
my heart was pumping like mad...

oh and pyon pyon~
we're talking about how i was in the cinema and all hehez


omg..
ur lost on the way 2 da bathroom..
hehe..
and u can't get back in??
why??
i always can get back in..
there r no guards in front of the door after the movie starts..
ahehe..
so we can sneak in..
i guess.. lol


ah i mean i went to the wrong door
i went to the one where we exit it.. and when the door closes its locked..
but on the entrance part.. xD
me and my friends sometimes go out of the cinema..
and see each cinema and see what they were watching
we once saw this girl standing outside covering her ears
and it was a scary movie in there lols

Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 6/10/08
hehehehe ^_^

i don't go to cinema that much.... dunno why...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
You must be logged in to post.