First  Prev  1  2  Next  Last
bad mouth chuck norris
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 6/10/08
there have been many threads dedicated to worshipping norris.
this thread we can talk bad about him. dont worry about him killing you because me and the crew took care of him. if anybody wants to read about what happened ill post it.
1946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Labyrinth of Amala
Offline
Posted 6/10/08

Raikuga wrote:

there have been many threads dedicated to worshipping norris.
this thread we can talk bad about him. dont worry about him killing you because me and the crew took care of him. if anybody wants to read about what happened ill post it.


Post it! I want to relive the experience!!!
Posted 6/10/08 , edited 6/10/08

Raikuga wrote:

there have been many threads dedicated to worshipping norris.
this thread we can talk bad about him. dont worry about him killing you because me and the crew took care of him. if anybody wants to read about what happened ill post it.


we fucked him up
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 6/10/08 , edited 6/10/08
aww yeah the crews here


So im watchin tv wit da crew thinkin man this gon be a borin ass day. yeah right never a borin day wit the stampede crew. this stupid ass bowflex commercial came on. crew is smokin cigs complementary of our new cat smokeybeard(hes a cat that gives us cigs, so what wanna fight about it??)
i look at the screen all disgusted and sh1t at chuck norris thinkin hes the sh1t. i flex my 17s like ''chuck aint got no 17s, hes looks like a bitch on that retarded ass machine.'' lil T, kookoo monster, a-dub, rabies, and ''god'' start laughin and sh1t. the phone rings and a-dub picks it up. chuck norris is like ''i heard that'' crews like WTF??
bitch challenges us to fight him in his battle arena at his house. lil T is like that bowflex bitch got a battle arena??i start gettin angry as fuck till smokeybeard(the cat) hands me a cig.
we all blast threw city to city in da benz till we run out of gas. i get out the car, flex my 17s into the gas tank and it was suddenly full sumtimes i gotta get rough wit da benz, sh1t be gassin out. rabies starts foamin at the mouth im like ''chill you mesin up the interior''
we roll up in his driveway real slow and see a coliseum in his backyard. im like snipz you ready??
he says '' i said my codename is god''
im like really?? and throw his ass out of the benz wit my 17s he flew into chucks backyard. as soon as he hits the ground chuck fuckin norris rushes outta his house with some big a$$ metal boxing gloves and punched the sh1t out of snipz. kookoo monsters like ''oh sh1t what we gone do''?
i and the crew was intimidated at first but i roll up my sleeve and flex my 17s and suddenly that filled the crew wit hope like some moral or some shit. angelic music played around my 17s and lights shinin from em.
now da whole crew is like '' we can beat this bowflex pussies ass no prob!!'' snipz saw the 17s and and was somehow completely healed and kicked chuck norris in the balls. the whole crew rushed into the arena to fight. snipz is like yellin and shit holdin his feet. lil T is like ''damn he got balls of steel just like the internet says.''
rabies starts foamin at the mouth her fangs growin and sh1t. rushes in to bite the fizz out of chuck. but chucks looks at her wit dis mean ass look and stops rabies in da tracks.
kookoo said that she had a plan and said if i can distract him im like yeah. i flex my 17s and gets dazed out. im like yo bowflex aint get you no 17s huh bitch?? anger grew in his eyes and he summons a fuckin METEOR STORM out of nowhere crews like oh sh1t!! next thing ya know smokeybeard drives into the arena wit da benz we hop in and i noticed kooky was missing. the magical powers of our ride fueled by my 17s blocked the meteors. ''im like i didnt know cats can drive!! crews amazed and baffled. cat passes us sum cigs and we all calm down and focus on the matter at hand cuz chuck was pissed!!
turns out the plan kookie had was to run into his house and destroy his bowflex. destroyed his pussy ass machine. chuck norris starts cryin and roarin and sh1t cuz his machine was balaclava beatdowned. a-dub takes the wheel and runs chuck over at like 155 mph. somehow the mutherfucker survived and rabies jumps out da benz and bites him in the ass while he was gettin up. he starts yellin like an old man havin a heart attack. snipz i mean god tries to kick him in the nuts again. they mustve weakened cuz cranberry sauce was FLYIN outta chucks pants. I flex my 17s and punch him wit a hook he flies into his broken ass bowflex.
hes yellin and starts disintegrating and sh1t.
crew huddles up and gets back in da benz. we drive back home and made lil t make us sandwiches. a-dub grabs a newspaper and says look. paper said that chuck norris hat sweatshops in his basement and had tons of beastiality, homo,and kiddie porn in his computer.
and at the end it reads ''we salute the heroes to defeat this monster crafted of bowflex''
crew starts laughin. just anotha day wit the stampede crew.
1687 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43
Offline
Posted 6/10/08
OH god, please don't start that stupid Chuck jokes here, please! I got away from that spam while I was playing vanguard and WoW, hehe
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 6/10/08

redfinger1 wrote:

OH god, please don't start that stupid Chuck jokes here, please! I got away from that spam while I was playing vanguard and WoW, hehe


dont worry stampede crew killed him
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 6/10/08
oh no, not this again...
Posted 6/10/08
chuck got what he deserved
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 6/10/08

asamiueto wrote:

chuck got what he deserved


fucked up him and his pussy ass bowflex
1946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Labyrinth of Amala
Offline
Posted 6/10/08 , edited 6/10/08
Fuck yeah. Ol' Chuck ain't shit now.
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 6/10/08

sebastianthepinkrabbit wrote:


Raikuga wrote:

there have been many threads dedicated to worshipping norris.
this thread we can talk bad about him. dont worry about him killing you because me and the crew took care of him. if anybody wants to read about what happened ill post it.


Post it! I want to relive the experience!!!


lol you took a chunk out of chuck's ass
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 6/10/08 , edited 6/10/08


btw the wolf is you A-dub.


the kangaroo is you snipz.



Brian is you 7 zip
1946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Labyrinth of Amala
Offline
Posted 6/10/08

Raikuga wrote:


sebastianthepinkrabbit wrote:


Raikuga wrote:

there have been many threads dedicated to worshipping norris.
this thread we can talk bad about him. dont worry about him killing you because me and the crew took care of him. if anybody wants to read about what happened ill post it.


Post it! I want to relive the experience!!!


lol you took a chunk out of chuck's ass


He had it coming, imo.
37798 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 6/10/08
wow.... chuck is really stupid
Posted 6/10/08

Chance16 wrote:



btw the fox is you A-dub.


hey fuck you
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.