First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
[JActor] Uchi Hiroki
686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 7/28/08
he looks okay. not as hot as some of the other japanese actors, but he's alright.
1587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Paradise .. i think
Offline
Posted 7/28/08
yeAH
17397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Im Lost
Offline
Posted 7/29/08
that exaggerated suspension affected his career!! i like him!
Posted 7/29/08

bl00_ wrote:


bbygrlshany wrote:

Kindz of remind me of Jin from Kat-tun
He is cute..



He does look similar to Jin



agree.

3693 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/30/08
WAIT......so I heard he was back in Kanjani8.....but will never came back to NEWS......is this true? I hope not
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / The good ol' states
Offline
Posted 7/30/08
I miss him soooooo much! He was my favorite NEWS/Kanjani8 member & it just hasn't been the same w/o him!!! I need my ryouchiness back
168382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Offline
Posted 8/1/08
so now, he's a solo member with no attachment to any group?

168382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Offline
Posted 8/1/08
i think he looks soooooooooo hot in "ganbatte ikkimashoi"
168382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Offline
Posted 8/1/08
is he still in this entertainment circle?
2307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ---SHINWA Art Dep...
Offline
Posted 8/1/08
he is so damn cute....

kawaii....
1284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 8/1/08
he is very hot! but being put on suspension for two years seems very long..
18180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 8/1/08

summerbeat wrote:

i think he looks soooooooooo hot in "ganbatte ikkimashoi"


agree!!!
18180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 8/1/08
he used to be my fav member in NewS!!!!!!!!!!
but i still support him and he is still hot!!
792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 8/7/08
I agree, he kinda does look like Jin. I absolutely adored him in Osen though. <3
1563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / America.
Offline
Posted 8/7/08

slinklize wrote:

is it me or does Japan has the most hottest celebs around?


its not just you~
korea is tied with japan though^^
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.