First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
which anime character do you think just needs a big hug??
Posted 6/11/08

bottomoflake wrote:

Kuchiki Byakuya.
lmao
Can you just imagine?


lmao, good one!
and Ichigo! wonder what he'd do..


eh.. in my opinion..
everyone from Higurashi no Naka Koro ni&&Kai! haha.
Fruits Basket Akito
FullMetal Alchemist Al
Full Metal Panic Sousuke
Ouran HSHC Kaoru and Mori
CHERRY JUICE! Minami
Kaichou wa Maid-Sama Misaki
Naruto [manga] Itachi
D. Gray Man YUU =]
Gakuen Alice Natsume
Ogawa to Yukaina Satoutachi Three Feared Saitous! haha.

Posted 6/11/08
I think Hibari Kyoya needs a hug. So does Yoite. =d
4845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere over th...
Offline
Posted 6/11/08
lelouch
511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/11/08 , edited 6/11/08

J1nn wrote:

in my opinion, lucy from elfen lied just needs one huge hug :D

no flame or reasons why hugging that certain person is impossible or too dangerous ok, coz obviously lucy will tear me into about 12 pieces by the time i can say "you know what lucy ... you need a hu.....**RRRRIIIPP

just have fun with it lol



LOL I agree,she does need a hug hopefully she doesn't kill before that happens
24661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/11/08
Gaara
Byakuya
Utau
Ed
Hitsugaya
68 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/11/08
Suzaku Poor boy's so messed up.

and Byakuya. though he'd kill me afterwards.
4659 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / over the hills an...
Offline
Posted 6/11/08

animefreak4life wrote:


J1nn wrote:


animedaydreamer wrote:

I think Itachi deserves big hug after all the crap he went though..***manga version..


yeah i know fukin hell that was mad, who would have ever seen that coming


umm can you tell me which chapter??? :x i think i missed that


its starts here chapter 397 the man who knows the truth



http://www.onemanga.com/Naruto/397/

start here, click the pictures for the next page, keep klicking the pics and the chapter will change automatically
267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 6/11/08
kon form bleach

all he wants to do is hug people(girls) but he always gets beaten away
Posted 6/12/08
itachi
5638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / with winry ed and al
Offline
Posted 6/12/08

toushiro20174 wrote:

Gaara
Byakuya
Utau
Ed
Hitsugaya


pretty much the same here but not garra lol sorry
24661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/12/08

fizza978 wrote:


toushiro20174 wrote:

Gaara
Byakuya
Utau
Ed
Hitsugaya


pretty much the same here but not garra lol sorry


Ed would need a big hug to make him talker lol
5638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / with winry ed and al
Offline
Posted 6/12/08

toushiro20174 wrote:


fizza978 wrote:


toushiro20174 wrote:

Gaara
Byakuya
Utau
Ed
Hitsugaya


pretty much the same here but not garra lol sorry


Ed would need a big hug to make him talker lol


yessss a big hug because i lOVE him hes so cute lol
2352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Singapore
Offline
Posted 6/13/08
Toujou Aya from ichigo 100%. the best time to hug her is after she is dumped by the main character for duno what crap reason.. Better to make the hug seen by him. so that the main character will remorse and choose toujou aya.. then ichigo 100% will have a happy ending instead of that crappy one.
Posted 6/13/08


how can you not give her a hug
Posted 6/13/08
i wanna hug suzaku from code geass
after Euphemia died he is always angry and depressed so i thought that he needed a biig hug ^^
i hope he can smile ^_^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.