Created by luv_atiqah
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply handset mane yang korang suke?
Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 6/13/08 , edited 6/13/08
mane yg korang suke sekali????
aku suke handset dari Jepun...design diorang cantik2...aku ni suke handset tebal2...
abg aku ckp handset jepun ade jual kat Malaysia...harganye lebih kurangRM1200 keatas




aku pun suke hanset Sony Ericsson/Vodafone



Handset dlm cerita Final Fantasy Advent Children!!!
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 6/13/08
aku ske henset buatan sony ericsson sume lawa2 laaa
Malaysian
1131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / my very own kingd...
Offline
Posted 6/14/08
cunnye.. rase macam nak beli je..
sekarang ni minat motorola..
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 6/14/08 , edited 6/14/08
aku xheran dgn org henset lawa2 @ ganas2...
sbb biasenye..member2 yg pakai henset gila2 ni slalu "weh,pinjam henset..aku punye xde kedit"
aku punya nokia2100 je..pakai sjak taun 2004 lg..
Posted 6/14/08
aku punya henset kene curi ngan orang gaji....geramnya!!!
Malaysian
35 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / kl
Offline
Posted 6/14/08
aku nyer pon kene pakuk...
w200i...
semat gile henset tu oo...
T_T
Posted 6/14/08
hahahahahaha
Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 6/15/08

ExtremeHard wrote:

aku punya henset kene curi ngan orang gaji....geramnya!!!


sian nyer..cam ne bleh jadi cam tu????
ko pergi mane mase tu...cube cite skit!!!
Moderator
8468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Unknown
Offline
Posted 6/15/08
kalau diikutkan mmg aku minat gak henset canggih2 tp aku pkai nokia 3310 ngan 8310 jek.. hahax~ tp klau org kutuk henset aku(sbab dorg ada henset canggih), aku ckp camni je.'jom kita lawan lepaskan/hempas hpon dr ketinggian1meter++, kita tgk henset sape bkecai/rosak dlu... hahax ' mmg dorg terdiam pny ah.. mmg henset2 jnis lama tu mmg tahan lasak giler... klau nk dbandingkan ngan henset kale2 n cnggh2 skang jatuh sikit dh rosak skrin la, itu la ini la... tapi mana2 henset aku suka yg nokia ah... ^__^

tp kalau dpt henset cam KR faizu ke yg den-o climax form ke lg sematt kan...?? hahax standing by... climax form~
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 6/15/08
hahah...btol2..dlu masa mula2 pakai henset...aku guna 3210 je..
mmg berat mcm batu bata..tp slamba jatuh atas jalan pon stakat pecah housing je..
Posted 7/9/08
sony ericsson sampai sekarang huhuhuhuhu
Posted 7/9/08

luv_atiqah wrote:

mane yg korang suke sekali????
aku suke handset dari Jepun...design diorang cantik2...aku ni suke handset tebal2...
abg aku ckp handset jepun ade jual kat Malaysia...harganye lebih kurangRM1200 keatas




aku pun suke hanset Sony Ericsson/Vodafone



Handset dlm cerita Final Fantasy Advent Children!!!


wow handphone dari jepon memang aku suke

Posted 8/20/08
aku suke handset dr jepon ..... aku suke jename sony ericsson , handset dier semue lawa
Posted 8/20/08
aku suka handset dr jepon juga tapi aku suka jename sony ericsson .dalam keluarga aku mak dan abang aku yang kedua je pakai hanset nokia yang lain handset sony ericsson. aku pun ada handset sony ericsson
Posted 8/20/08
Terbaru aku terbaca majalah ering, rasa nak dapatkan satu handset buatan jepun jer cam DoCoMo tapi kat sini ader x dijual?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.