First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
If you were Amu in Shugo Chara, would you be rather loved by Tadase or Ikuto?
Member
9254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / My room
Offline
Posted 6/14/08
IKUTO !!!!!
Member
879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/14/08
Wah!!So many ppl says is ikuto... But i choose tadase because ikuto has sister liao...
12151 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / * 4 1 5 *
Offline
Posted 6/14/08
Ikuto! ><
waahs? Ikuto can't go with Utau! brother-sister >o<
2145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / at home!!!
Offline
Posted 6/14/08
i want every1! but ikuto as #1!
Member
267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 6/14/08
wah all ikut0 de...lols ...well...i choose tadase cuz he's like the same age as amu so n0 0ffence...
Member
4529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NYC
Offline
Posted 6/14/08
ikuto, i fell in love with him from the start
Member
20730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / On the red dot of...
Offline
Posted 6/14/08

millyao wrote:

Wah!!So many ppl says is ikuto... But i choose tadase because ikuto has sister liao...


Don't you think it's weird, for a blood related brother and sister together and they look gross together. ;\
Posted 6/14/08
both!! but if i have to choose one it would be ikuto!! ^_~
243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in wonderland
Offline
Posted 6/14/08
ikuto
Member
5313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/14/08

zunshruts wrote:

LOL...IKUTOOOO....

tadase is BLOND small and a weird world domination dream sorta species.....

IKUTO..i mean do i need to explain why we lov him!! ">_<..damn i lov that glare look of his!!"

"girls can"t help but throw thier underwars at badboys".....thats a fact!!


omg...definitely Ikuto <3 <3 <3 he is SOOOO HOT
Member
2200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore, Bedok
Offline
Posted 6/14/08
I will choose Ikuto, he's so cool! [: And hot. When he blushes he looks a bit cute too. Haha, but most of time so hot!
I love Ikuto! ><

And yeah if it's Tadase vs Kukai or Tadase vs Kairi, I won't choose Tadase too. :x No offence to tadase's fan.


Bootes wrote:

None !! Kukai better ( Everybody disagree this but i agree this ! )


I mean Kukai is better than Tadase, haha.
And Kairi too!


Member
2541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in your heart
Offline
Posted 6/15/08
i want ikuto. tadase. kuukai, kairi and nagehiko!!!!♥♥♥
Posted 6/15/08
IKUTO..............................................

Member
517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / qld
Offline
Posted 6/15/08
i dont think meny ppl wil pik tadase i mean hes cute but...

who can say no 2 ikuto he hot cute and so dam sweet

if she dont want him tho ill take him
Member
4889 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Death City ;D
Offline
Posted 6/15/08
agrees w/ millyao...sorry
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.