First  Prev  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  Next  Last
Post Reply Vampire Knight Manga Discussion [spoiler warning!!]
1322 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In my special gar...
Offline
Posted 6/13/10
....4got wat i was gonna say

i like zero but i really enjoy kaname more than zero........just my opinion but zero is awsome 2...cant decide now
Member
18169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Western NY State
Offline
Posted 7/28/10
VAMPIRE KNIGHT CHAPTER 63 IS FINALLY HERE!!!!!

The story of Kaname's past continues... but with a much added twist. Here's the link--

http://sagakure.livejournal.com/368021.html


Enjoy...
Member
18 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/28/10 , edited 7/28/10

charna wrote:


Anime_Luva_Winda wrote:

um just asking cos i got sorta confused in the manga, yuuki told zero that kaname is her brother and then wen yuuki fainted, kaname denied it wat does that mean but ??? im confused! well i think that is wat happened i might have just been daydreaming it was like maga ep somewhere from 36-40 i cant remember


Well Kaname is her brother, but current Kaname is not her brother. Current Kaname is actually the first/original vampire, who was resurrected by Rido from the dead, and into Yuuki's brother body - the real Kaname who is dead (Rido killed him).

So the answer would be: he is someone else in Yuuki's brother (Kaname's) body.



omggg then there was a "real" kaname as yuuki's brother? but rido killed him in order to resurrect the ancestor of kuran?
i thought juuri and haruka just adopted this baby (resurrected ancestor of kuran) without having the "real" kaname as their son.0_0;;
(cuz i read it somewhere that rido killed baby from this couple, never thought it would be juuri and haruka.....or was i daydreaming? lol)

the manga went back and forth so i guess i misunderstood. wow but that's so sadddddd..T-T

after i read ur comment i went back searching for this part and finally figured it out. now it all makes sense!
no wonder why they referred to the baby as "kaname" in the first place

so..haruka and juuri found out that his son died and they adopted the baby (ancestor of kuran) instead, rite??
(but is ancestor of kuran's spirit INSIDE the baby's body? or the baby actually IS the ancestor of kuran?)
Member
13278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Canada
Online
Posted 7/28/10
no they didnt adopted the ancestor exactly but if u read chapter 60-63 its explained better in the flash backs of kaname's past. although it doesnt exactly explain how it is that both juri and haruka find out that their "kaname" is dead. yuki however until at lease chapter 61 or so doesnt know that kaname isnt her brother as they grew up as siblings until juri sealed yuki's vampire side.
539 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 9/1/10
OMG!!!!!!!plzzz some1 tell me whos is like the good guy and bady guy.....like is kaname the good guy or bad guy and is zero the good guy or bad guy..and like who does yuki really loves!!!!dammit....and who is she gonna be w/.....(srry if i dont make anysense guys)...i'm just really confused..............
to make it ez here my main problems: kaname a good guy or bad guy?
zero a good guy or bad guy?
who does yuki really loves??!!!
im srry for such being a noob...just can understand and im on ep 5 in the anime.....i cant concentrate watching the ep....cuz im thinking about this stuff!!!
Member
18169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Western NY State
Offline
Posted 9/1/10 , edited 9/1/10

HappyDude_123 wrote:

OMG!!!!!!!plzzz some1 tell me whos is like the good guy and bady guy.....like is kaname the good guy or bad guy and is zero the good guy or bad guy..and like who does yuki really loves!!!!dammit....and who is she gonna be w/.....(srry if i dont make anysense guys)...i'm just really confused..............
to make it ez here my main problems: kaname a good guy or bad guy?
zero a good guy or bad guy?
who does yuki really loves??!!!
im srry for such being a noob...just can understand and im on ep 5 in the anime.....i cant concentrate watching the ep....cuz im thinking about this stuff!!!





Good guys: Kaname, Zero, and Yuuki

Bad guys: Rido, Shizuka-- and 2 characters not in the anime... Sara and Touma.


One other thing-- Yuuki loves both Kaname and Zero. 'Nuff said.
539 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 9/2/10

TonyTheShredder wrote:


HappyDude_123 wrote:

OMG!!!!!!!plzzz some1 tell me whos is like the good guy and bady guy.....like is kaname the good guy or bad guy and is zero the good guy or bad guy..and like who does yuki really loves!!!!dammit....and who is she gonna be w/.....(srry if i dont make anysense guys)...i'm just really confused..............
to make it ez here my main problems: kaname a good guy or bad guy?
zero a good guy or bad guy?
who does yuki really loves??!!!
im srry for such being a noob...just can understand and im on ep 5 in the anime.....i cant concentrate watching the ep....cuz im thinking about this stuff!!!





Good guys: Kaname, Zero, and Yuuki

Bad guys: Rido, Shizuka-- and 2 characters not in the anime... Sara and Touma.


One other thing-- Yuuki loves both Kaname and Zero. 'Nuff said.


but like.....who does she love more???kaname or zero...and TY VERY MUCH!!!! that makes everything clear to me.. .....only 1 more question who does yuki really luvs kaname or zero!!??....srry for asking the same questions..i just cant make myself believe that she luvs them both and srry im just so hooked up at VK...that i just wanna find out
Member
18169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Western NY State
Offline
Posted 9/24/10
Vampire Knight chapter 65 RAW (40 pages!!!!)

http://tieba.baidu.com/f?kz=896723092


Although it's in Japanese, there's a possibility that it will be translated into English in a matter of weeks. Enjoy!
Member
462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/25/10
chapter 65 seems interesting...but the part with Sara kissing that girl is ...strange. I wonder why there are so many people locked up in the dungeon...
Sara sure is ambitious...I think she should give up wanting to be queen, because she isnt going to be any happier anyway. I really dont like her killing Ouri and having her liitle "harem" ...but she is a pretty awesome villian, I'd say she is the slyest villain so far. (though I think Shizuka didnt really care, and Rido is just coo -coo)
Btw, I dont really consider Touma a "bad guy" b/c we don't know enough about him other than the fact that he looks like a kid and that he hurt Yuuki...even though he will most likely end up being a villian.
I hope that in the next chapter more purebloods are introduced...I really REALLY want to see the few remaining purebloods.
and btw thanks for sharing the raws you found
Member
18169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Western NY State
Offline
Posted 9/25/10
Hey no problem, shinigami1895. Glad to be of great service to you and the rest of the members here.
Member
18169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Western NY State
Offline
Posted 10/23/10
Vampire Knight chapter 66 is here-- http://tieba.baidu.com/f?kz=918273836

Although the raw pages are in Japanese, the English scan will be available soon. For now, here's the link to chapter 66's brief summary by SGK-- http://sagakure.livejournal.com/369384.html


From what I've seen in this chapter, it appears that Yuuki's strong blood lust to Kaname is impossible to resist. Not only that, she only loves Kaname.
Member
462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 11/6/10
Ty for sharing again I dont think Yuuki ONLY loves Kaname...She also has a very strong love for Zero. Even though I dont really care about the couples in Vampire Knight (which is kinda weird since I am reading shojou and all..lol), I DO think that Yuuki and Kaname make a better couple. Besides, they have to continue the bloodline and all that...btw, wat do you think of the other purebloods? like Touma and Sara? I cant wait to see the other purebloods...(thats kinda the only reason why I am still reading it..)
Member
18169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Western NY State
Offline
Posted 11/6/10

shinigami1895 wrote:

Ty for sharing again I dont think Yuuki ONLY loves Kaname...She also has a very strong love for Zero. Even though I dont really care about the couples in Vampire Knight (which is kinda weird since I am reading shojou and all..lol), I DO think that Yuuki and Kaname make a better couple. Besides, they have to continue the bloodline and all that...btw, wat do you think of the other purebloods? like Touma and Sara? I cant wait to see the other purebloods...(thats kinda the only reason why I am still reading it..)



You're welcome. However, Yuuki's love for Zero isn't as strong as her love for Kaname... especially when her desire is not just Kaname's blood-- but rather eat him. Although it may seem extremely bizarre to you, but I find that incredibly sexy.
Member
462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 11/6/10
..lol..."sexy". You sure love that couple... what do you think of that hooded woman though? Do you think Kaname loved her the way he loves Yuuki?
Member
18169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Western NY State
Offline
Posted 11/6/10

shinigami1895 wrote:

..lol..."sexy". You sure love that couple... what do you think of that hooded woman though? Do you think Kaname loved her the way he loves Yuuki?



He had, but it was too soon, too little, too late.
First  Prev  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  Next  Last
You must be logged in to post.