Created by AkaTsuki_KonAn
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
best villain in naruto!?
1045 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 7/14/08
hahahaha.. ummmm......NARUTO'S NINE TAIL DEAMON MOSTER UGLY FOX
Member
722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Cloud Nine.. fore...
Offline
Posted 7/15/08
akatsuki of coarse! they kick a**!
Member
35 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / da HD, Cali
Offline
Posted 7/15/08
yall kno akatsuki
1649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / London
Offline
Posted 7/15/08
Akatsuki is da Boom ofcourse, dey rule da anime vilain world. they have hotties itachi, deidara, sasori, pain, hidan and scary folks like Zetzu,kakuzu and funny guy like tobi and da biach Konan. Dey RuLe.................................
Member
24084 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Australia
Offline
Posted 7/15/08
Akatsuki . .hands down!!
162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Campbell
Offline
Posted 7/15/08
akatsuki all the way! though, my second choice would be kimimaro since... well, i kind of feel a bit sorrry for him and his past.
79 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Bronx, New york
Offline
Posted 7/15/08
I like akatsuki but the most villian for me is orichimaru cuz in the story his the one who ruin everything like their frienship and stuff and everything even his looks is so creepy and I really do want to smash his face and kill him til death ang make him suffer from electric and turture him and kick his balls heheeheheheheheheheheheheh I feel better now lols I hope in the near future that would happen!!!!!!! all orochimaru's fans PEACE lol
11039 cr points
Send Message: Send PM GB Post
somewhere over th...
Offline
Posted 7/18/08
Akatsuki all the way.
98 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / californ-i-a
Offline
Posted 7/18/08 , edited 7/18/08
Zabuza, alllll the way. Akatsuki only for Hidan and Kazuki fights.
304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / USA
Offline
Posted 7/18/08
Zabuza, Haku and Kimi
Member
4248 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 7/19/08
akatsuki hands down...
1267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / RIGHT BEHIND YOU !
Offline
Posted 7/19/08
Akatsuki...would've been the best if they didn't die like flies. Seriously. Besides, this is a collective. If we were to single out best villain, none of them take the cake yet. Itachi was marked as impressive but ultimately became a good guy before his death so I have to scractch him off.

The only one who comes close, IMO, is Hidan. That guy was just...funny and evil lol.
1267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / RIGHT BEHIND YOU !
Offline
Posted 7/19/08
Oh yeah, BTW, I just remembered actually whose the best villain in Naruto: OROCHIMARU. Come to think of it, this guy started so much shit in the anime/manga that I wanted someone to kill the guy.

He died so unimpressively, it made me puke.

Oh well, this is the one thing I can commend kishi for: ninjas dying unexpectedly. Real ninjas dont have "blazes of glory" death. They just die unexpectdly.

By my standards anyways lol
453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 7/19/08
Orochimaru and kabuto, but especially Orochimaru. he is sick man. hahahaha.
Member
131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 7/20/08
Akatsuki rocks
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.