Created by standiari
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Which couple will pass from reel to real?
Member
179 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / philippines
Offline
Posted 8/22/08
for me its crown j and seo in young... during the 21st episode, when CJ and SIY fight because CJ left SIY alone, it seems real to me
Member
1909 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Europe
Offline
Posted 8/22/08
Crown J and seo in young look like a real couple to me, because they fight and I think that's healthy for a relationship after they fight they will make up. They know when they cross the line and care about eachother eventough they don't always show it. Alex and ShinAe btw no offense to any of the fans. Their relationship just looks so unreal to me. Alex is romantic like all the time once in awhile okay.. but it's to much. Solbi and andy I don't see a stable relationship between them. Solbi depends to much on Andy.
Hwang bo and Hyun Joong, well there is a chance but I doubt it.. he is really blunt and fun! but for Hwang bo to be in a relationship? Nah that won't work out.
Member
676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / F
Offline
Posted 8/22/08
you can watch it on here...
26 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 8/22/08 , edited 8/22/08
Crown J & In Young is most realistic. Andy and Solbi are cute of course, but have a relationship that seems almost too good to last as a real one.

Crown J and In young are really compatiable, and have fights, which shows that it isn't all just fake. They both have tough-ish outer appearences but you can see from the wedding shoot episode that they really cute and shy with each other (which seems surprising!)

Crown J & Seo In Young..Hwaiting!

Edit: Also, With SinAe and Alex, it was a little too ackward how after Alex returned they were basically boring.
Member
1553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Canada
Offline
Posted 8/23/08
It has to be a tie between the witch/ant couple [lols]...they're so realistic, and yes, without the cameras, and people staring at them and the cameras in public...they look like a real couple...Anbi because....they're my favourite couple, and I think their feelings are starting to be a mutual feeling..although Solbi likes Andy better...but the
282 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 8/24/08
andy and solbi of course!
they seem to be really close offset too:


Member
1014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / somewhere on this...
Offline
Posted 8/24/08
i voted for crown j and seo in young ,because they are like my friends,they arguing a lot but you can feel the cemestry between them,so i realy think they could go from reel to real!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
3258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Lala Land
Offline
Posted 8/29/08
AnBi AnBi AnBi AnBi... *chants*
Member
241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Houston, TX
Offline
Posted 8/30/08
i think crown j & seo in young because they have great chemistry and they get along outside of wgm too
Member
847 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/30/08
definately crownj and inyoung.
thnik about it;
alex and sinae.. the OH SOO ROMANTIC couple. the romantic gestures get kinda old.
hwangbo and hyunjoung... they look more as close in-laws . just my opinion?
andy and solbi ... i love em to death, but i dont see it as a real couple.
crownj and inyoung <33 ;D theyy look good together. they both like fashion. and their "babies"! and they fight. the more you fight, the closer you get ;]
113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Dallas TX & Gothe...
Offline
Posted 8/30/08
Crown J & In Young + AnBi stricke me as the most real... they'll prob both end up together (yay!)
I would be ECSTATIC if lettuce couple became a real couple... but with the crazy idol fans and
the 6 year age difference its highly unlikely... but you never know
Member
2741 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Stockton,CA
Offline
Posted 8/30/08
Anbi and ANTS/WITCH haha couple cuz im rooting for them
Member
3258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Lala Land
Offline
Posted 8/30/08

xDRAMATiQUE wrote:

definately crownj and inyoung.
thnik about it;
alex and sinae.. the OH SOO ROMANTIC couple. the romantic gestures get kinda old.
hwangbo and hyunjoung... they look more as close in-laws . just my opinion?
andy and solbi ... i love em to death, but i dont see it as a real couple.
crownj and inyoung <33 ;D theyy look good together. they both like fashion. and their "babies"! and they fight. the more you fight, the closer you get ;]


what do you mean by close in-laws?
Member
1108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / G-Dale!!!
Offline
Posted 8/30/08
andy and solbi.....with the rings and everything....and they have kissed! LOL! lots of times.....most of the time on the cheek tho....but once in the lips...even tho it was forced, they're the only couple! lots of skinship! goshh! it gets me soo excited! LOL next is crown J and inyoung.....they right for each other....i actually thought it wouldnt work out cuz they fought alot but now they're like...."A!" lol

.....alshin....idk....theyre okay i guess...but lettuce couple...idk! its they could fit together but this stupid age barrier is lyk.....its turnin their relationship to an older sister/little brother thing....its good tho! they're a funny couple.....it's quiet most of the time buht hyunjoong is just soo sweet that it makes up to the awkward moments! LOLOLOL
Member
1831 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / queen city of the...
Offline
Posted 9/1/08
andy and solbi!!! hope they'd get together in real life..... i mean, andy seems closer to solbi's parents already.... they should just date for real! i'm just wondering, they should also feature andy's family too.... i'm just curious as to how they would treat solbi if they'll meet....

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.