First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply The Notebook
Creator
4412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 6/16/08
hey guys! this is The Notebook..where u can write anything..or ask for suggestions, advices or anything regarding ur problems about love, school, family etc. we would like to help u in every way! dont hesitate to ask..this is kinda like a diary..haha! thanks! =)
Creator
30325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / in our house
Offline
Posted 6/16/08
oh, ok.. like DIARY? hehe..
Creator
30325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / in our house
Offline
Posted 6/16/08
nice.. ok.. ^^ love problem 101: blah..blah.. blah.. joke...^_^ just trying it.. yay! ok..
Creator
4412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 6/16/08
hahaha! yeah..just like that! XD
Creator
30325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / in our house
Offline
Posted 6/17/08 , edited 6/17/08
ahaha.. since this is like diary.. ill post something.. its not really a problem, just want to share just wat i always write in my diary..

ok.. june 16, 23:15

we just have some missed understanding with my kris-nii-chan! actually he was saberfang here.. we fought about oil! issues here in philippines that increasing, actually not only oil are increasing, everything! ahaha.. so he said.. blah, blah, blah, and i said, blah, blah, blah, .. everything he said was right, and im not sure mine.. and the last thing he says that makes me so irritated was... "one more thing, if ppol dont change the way they think, theres no way to make this country in progress!" wat the heck, i was hit by unseen bullet! he maybe irritated that time to me..lol.. i dont care, im irritated to him too..

and until now, he dont reply..hehe..
Creator
4412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 6/18/08
awww..im sure ur gonna make up..=) is he ur friend here in CR? or in real life? and wow, ur interests about politics are pretty cool!! haha! and its so sad noh? our economy is crumbling..hehe! oh anyway, ul soon forget ur irritation in him soon..i guess one of u should take the initiative just to make up..forget about pride and do something..haha! oh, i guess i should share something too! XD
Creator
30325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / in our house
Offline
Posted 6/19/08
haha.. i met him here in cr but now we are trully bestfriend.. lol.. ahaha.. i wish he wont read this wen he got online.. wahaha..
Creator
4412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 6/19/08 , edited 6/19/08
ahahaha!! is he a member here?? lol XD oh, im gonna tell u something..haha

June 19, 2008

when i left home for school, it was very hot as usual..(my class started 11:30, only for today), then after my planning class, which ended at 1pm, i suddenly remembered that i forgot something at home, my tech pens and other stuff that i used in drafting..hehe! imagine..so i went home, but on the way home, i started raining really hard..like big heavy drops of rain..thank goodness i had bought my umbrella with me, but it isnt enough..coz the rain kept growing stronger and stronger..plus the wind too! and not to forget the flood..waaaah!! i was so frustrated because i soaked my foot into the flood coz i had no other choice..its the only way home..huhu..then when i rode the jeepney (our public transportation) my shoes had water inside, and my pants are wet all the way upto my knees..waaah!! super bad day..my lesson learned is that try not to forget things..hahaha!! dunno, i kept forgeting things this days.. XD well, classes ended at 9pm, and thank goodness it isnt raining..haha! and the flood subsided..=)
Creator
30325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / in our house
Offline
Posted 6/19/08
waahh? that was today right? lol.. thats bad luck.. not ur lucky day.. joke.. hihihi.... yeah! right, u shud check ur things b4 goin to school, atleast u dont 4get ur umbrella, hehehe..
Creator
4412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 6/19/08
hahaha! yep! it was yesterday (its june 20 today) it was not my day..hahaha!
Member
2155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 6/20/08
Okay, here goes my entry.

June 20, 2008

Today was such a great day!!

In my school, Saint Scholastia's College, Manila, we have a 1st year-4th year integration which is supposed to make sure that the Freshman know what exactly to expect and get some good advice in High School from their Big Sister.

Wait, I gotta turn off my laptop first. I'll continue soon. ^_^
Member
2155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 6/20/08
The continuation of my previous entry....

I met up with my Big Sister again because today was the continuation of the Integration. We were in the team that was supposed to participate in the Cheer making.

After the competitions (I forgot who won, sorry) we were supposed to exchange gifts and letters. I got my Ate a very nice Notebook. And she gave me:

>Two sketchbooks (Her very first, and a new one that she bought for me)
>A Shonen Jump magazine (her very first)
>Her first Anime DVD collection that consists of:
~Law of Ueki
~Genshiken
~Maburaho
~Lemon Angel Project
~R.O.D - Read Or Die
~XXXHolic
>Her favorite book that was given to her by her OWN Big Sister
>Clow Cards
>Chocolates
>And scented pens! (Which she calls 'Smell-O-Pens')

She made me so happy! Wheee!!

That's all for today.

>>Andie<<
Creator
4412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 6/20/08
hahaha! thats so nice!!! u really had a nice day..(unlike mine..hahaha!) and wow, i wish i was u..i like those things ur ate gave u..hahaha!! :3 really awesome..thanks for sharing andie >.<
Member
2155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 6/22/08
You're very welcome! ^_^
4733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / the land of boredom
Offline
Posted 6/27/08
06/27/08

im sad, knowing that he didnt want to talk to me(i think), coz he never say hello to me,.. thats all..
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.