First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Do Your Parents Know How To Work Some Of Todays Technologies?
671 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 6/26/08
nope. my dad uses the cellphone strictly for phone calls. tho i've given him a step by step manual on how to add contacts and sms.
Posted 6/26/08
my mom.. doesnt know how to use a computer that well.. O___________O ;;
she doesnt know how to turn on-off the tv nor change the channels
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 6/26/08
yeah my dad he pretty good doing when is the internet doesnt work but sometime he get really piss off and my mom she really suck at it, she dont even no anything about it
Posted 6/26/08
haha no.
every time my dad gets a new "toy"
i hook it up.
his surround sound, dvd player, cable box all had to be hooked up to his ridiculously huge tv
he struggled with it for a weekend.
when he broke down and asked for help i did it in 45 minutes.
he really took a blow to the ego with that one.
Posted 6/26/08
Nope not really. =.=
872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 6/27/08
.,yup!
there are even times that they know better than I do...
they need it for their job...
2060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / london
Offline
Posted 6/27/08

he knows more than i do.
she was a typewriter, but can't use computer
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 6/27/08
No, my mom and dad don't know how to use a computer! =O
Posted 1/5/11 , edited 1/6/11
hell no!! i couldn't trust them with a laptop...they never frickin update their crap and mostly every time i have to fix it for them, yeah the malware remover is 1 month out of date (thk god for auto-updates)... but they do fairly well on texting
Posted 1/6/11
My parents are so Asian. -________-
They only know how to use the phone, TV & aircon, LOL
697 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / England
Offline
Posted 1/6/11
put my dad or mum infront of a computer, it would take both of them atleast 3 days with a joint effort to turn it on
no joke but neither hav a problem with the tv remote lol
27602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / SA
Offline
Posted 1/6/11
Too bad yeah, my mum and dad even use photoshop
208 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / London, England
Offline
Posted 1/6/11 , edited 1/6/11
Mother can use the internet pretty well. Father.. despite being a senior electronics engineer, would find it a challenge finding out what to do after switching it on.
33150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Puerto Rico
Offline
Posted 1/6/11
My dad taught me most of what I know. My mom knows only the basics.
16 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Canada
Offline
Posted 1/6/11
my mom knows how to use her iphone,pvr and netbook/desktop so shes adapting but when she tries something new I hear "ZU ZU I DONT KNOW HOW TO DO THIS! HELP!" T.T she just learnt how to use bittorrent... now shes downloading like a n00b, but it comes to my advantage so I can fool around and put 2G1C on there xD sorry im evil
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.