First  Prev  1  2  Next  Last
Weird Happenings
104111 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Online
Posted 6/17/08

Malignity wrote:


hellooo34 wrote:

First off, sorry if there is a similar topic. Now, has anyone noticed some very weird things in anime(like the drawing)? For example...



What the heck happened there?! [note: that is from one piece]


Do you think we're all fucking idiots? You're taking all of us as fucking morons or something? That shit is obviously from some shitty ass Anime streaming site. Learn how to fucking torrent them so you can watch them in better quality.

One Piece (Dubbed) is one of the top ranking Animes in the world. It's you who should comprehend a different concept of art-style. You little noobler.


dubbed??? wouldnt it be subbed?? or im wrong

and noobler first time with ler on the end lmao xD




Posted 6/17/08

AnimeKami wrote:
dubbed??? wouldnt it be subbed?? or im wrong
and noobler first time with ler on the end lmao xD


Sorry, subbed. I edited it.
104111 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Online
Posted 6/17/08

Malignity wrote:


AnimeKami wrote:
dubbed??? wouldnt it be subbed?? or im wrong
and noobler first time with ler on the end lmao xD


Sorry, subbed. I edited it.


lol its alright hes getting flamed XD hard so it doesnt matter lol

15623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Labs, towns, citi...
Offline
Posted 6/17/08

Malignity wrote:


hellooo34 wrote:

First off, sorry if there is a similar topic. Now, has anyone noticed some very weird things in anime(like the drawing)? For example...



What the heck happened there?! [note: that is from one piece]


Do you think we're all fucking idiots? You're taking all of us as fucking morons or something? That shit is obviously from some shitty ass Anime streaming site. Learn how to fucking torrent them so you can watch them in better quality.

One Piece (Subbed) is one of the top ranking Animes in the world. It's you who should comprehend a different concept of art-style. You little noobler.


Shitty anime streaming sites redrew her boobs to make them look funny? Well, they don't look that funny, but my point is that you seem to be missing the point...
Posted 6/17/08

The_8th_Sin wrote:
Shitty anime streaming sites redrew her boobs to make them look funny? Well, they don't look that funny, but my point is that you seem to be missing the point...


Then tell me, concisely. What was the point?
21991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / boring, bland ohio
Offline
Posted 6/17/08

Malignity wrote:


The_8th_Sin wrote:
Shitty anime streaming sites redrew her boobs to make them look funny? Well, they don't look that funny, but my point is that you seem to be missing the point...


Then tell me, concisely. What was the point?


I couldn't find one. All I can tell from this is that the first poster has no idea of perspective and proportion.
104111 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Online
Posted 6/17/08
how did this thread become about boobs???
13713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 6/17/08
dupe?

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-519/Poorly-Drawn-Anime-Scenes-Image-Intensive.html

I don't think there is anything wrong with that, that's the series' drawing style..
and not like some shit you would find in the link I posted

-I'll just report this and leave the mods to decide whether it's duplicate or not..

Reported
15623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Labs, towns, citi...
Offline
Posted 6/17/08

Malignity wrote:


The_8th_Sin wrote:
Shitty anime streaming sites redrew her boobs to make them look funny? Well, they don't look that funny, but my point is that you seem to be missing the point...


Then tell me, concisely. What was the point?


If you look at her left boob in a certain way, it looks abnormally large.
15623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Labs, towns, citi...
Offline
Posted 6/17/08

AnimeKami wrote:

how did this thread become about boobs???


Because people control the unconscious mind of the whole of the universal consciousness. And people love boobs!
104111 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Online
Posted 6/17/08

The_8th_Sin wrote:


AnimeKami wrote:

how did this thread become about boobs???


Because people control the unconscious mind of the whole of the universal consciousness. And people love boobs!


now r you going to include girls in your statement?? lol XD or just guys
2814 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / The Underworld
Offline
Posted 6/17/08
yeah.. and the turtle from Love Hina... it actually flies....
Posted 6/17/08
From what I see so far, this thread is closed to the thread mentioned by kenwil

~Locked
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.