First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply The Host Club
Moderator
2858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Planet Mogo
Offline
Posted 6/28/08
the reason why people join and don't talk is because they are too lazy, have to many groups, and other reasons.
Or if they want to join all the groups on crunchyroll. wait a sec has anyone ever try doing that hmm
hosting each other how interesting.

Posted 6/28/08
souh tamaki? whats that?
Moderator
2858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Planet Mogo
Offline
Posted 6/28/08
nah shi you would make a good Mitsukuni Haninozuka

I can see shi as a loli or a shota character
Posted 6/28/08
lol me too XDDDD
42178 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Sin city;Singapore
Offline
Posted 6/29/08
Here's my contribution ^^

The twins Hikaru & Kaoru


Hani-senpai


Presenting Baka Tono and Kyouya


Posted 6/29/08
id love being a loli shota character! >.< but idk i am a total romantic and im a drama queen and a bit controlling if u ask me >.< and just like him i flirt with everyone also ive always wanted a host club >.< then again i agree i could see myself as a loli shota character ^_^ idk...

i knew somebody would like my idea (hosting eachother) thank you repede oh ya did i make u a mod again or did i forget *thinks* lemme check
Posted 6/29/08
why arnt i a mod..........AM I NOT GOOD ENOUGH!!!!!!!!!!!!
Posted 6/29/08
no i just already have a lot of mods im already afraid theyre gonna change something on the page without even telling me, adding another is just gonna make that fear worse sorry =(
Posted 6/29/08
why would i do that? what am i gonna gain out of doing that? fine i dont need your trust any ways....
Creator
3304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/29/08
woah lauren OOPS! i mean shi sorry...but wat kinda drama has been goin on this guy seems pretty upset with u *shakes head* oh well id like to request a host i dont think ill request saman if hes ticked i dont think talking to your best friend is gonna help much hehe so either this repede guy or ashgrave or wat'd u call him again *thinks* punch? yaa or both cuz u look like u could use some customers hehe
4535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / West Coast of Can...
Offline
Posted 6/30/08
Ooooo I was called lol, somehow I don't feel happy about it lol. Now I'm stuck, should I speak up or stay quiet? I can't stand when people are quiet. Well I'm on but I'm new lol
Posted 6/30/08

neko_baby wrote:

woah lauren OOPS! i mean shi sorry...but wat kinda drama has been goin on this guy seems pretty upset with u *shakes head* oh well id like to request a host i dont think ill request saman if hes ticked i dont think talking to your best friend is gonna help much hehe so either this repede guy or ashgrave or wat'd u call him again *thinks* punch? yaa or both cuz u look like u could use some customers hehe


now i know what an ant feels like when they get stepped on........
Creator
3304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/30/08

saman32123 wrote:


neko_baby wrote:

woah lauren OOPS! i mean shi sorry...but wat kinda drama has been goin on this guy seems pretty upset with u *shakes head* oh well id like to request a host i dont think ill request saman if hes ticked i dont think talking to your best friend is gonna help much hehe so either this repede guy or ashgrave or wat'd u call him again *thinks* punch? yaa or both cuz u look like u could use some customers hehe


now i know what an ant feels like when they get stepped on........


im sorry! but i dont think u would wanna talk to one of shi-chans best friends if your fighting it would be kind of awkward dont u think im sorry the last thing i wanna do is make any of shi-chans friends upset
Creator
3304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/30/08

Fruits_Punch_Samurai wrote:

Ooooo I was called lol, somehow I don't feel happy about it lol. Now I'm stuck, should I speak up or stay quiet? I can't stand when people are quiet. Well I'm on but I'm new lol


dont worry this is my first day on cr punch-kun i wanna help shi-chan get customers for her groups but since im new lets just talk as friends
4535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / West Coast of Can...
Offline
Posted 6/30/08

neko_baby wrote:


Fruits_Punch_Samurai wrote:

Ooooo I was called lol, somehow I don't feel happy about it lol. Now I'm stuck, should I speak up or stay quiet? I can't stand when people are quiet. Well I'm on but I'm new lol


dont worry this is my first day on cr punch-kun i wanna help shi-chan get customers for her groups but since im new lets just talk as friends


Oh I've been on cr a while, longer then it says on my profile, I had another account before but nobody needs to ask or to know about it ever... lol. I meant new as a host, and of course as internet friends, where and when though?
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.