First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Garbage Anime
2691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / "Podunk USA" Brun...
Offline
Posted 11/18/06

waffle26 wrote:


taffy4185 wrote:


waffle26 wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=jT00e2kyD4I&watch_response this makes super milk chan look awesome.


AAAAAAAHHHHH i tried to stop myself from clicking on the link...*shoots self in the head* DAMN U WAFFLE!!!!

feel my wrath of wafflellyness!!!!



DAMN YOU WAFFLE!! I have to live with that now.

Need to be redone/avoid like the plague list:

Inuyasha(ditsy, boring, long, cliche emo)
Sailormoon(ditsy, not funny, gay for girls AND boys!)
Witch Hunter Robin(boring, bad ending, great new idea)
Trinity Blood(cockamamy, plot-rape of Trigun)
Elfen Lied(clumsy execution, cliche, pretentious hentai,5th worst ending)
Wolf's Rain(dumbest ending ever!, download all of Yoko Kanno's music, great tragedy)
Pokemon(children's crap)
Rorouni Kenshin(gay, unrealistic, indecisive, not like Samurai X)
One Piece(childish attempt at action, long)
Eureka Seven(seriously boring, giant rip-off of Evangelion/Mobile Suit Gundam/FLCL)
RahXephon(confusing, a rip-off, AND boring)
Gundam SEED(pretty/new, sucks for 48 eps, the end should be a movie, recycled plot)
Transformers(never been worth jacksh**, same plot recycled in all the other series)
Big O(stupid plot, big budget stinker, 2nd worst ending)
Disgaea(chibi-extreme,boring)
Gravitation(all the cheesy romantic crap, but completely gay, life and times of Britney Spears)
Kiddy Grade(weak ecchi, ripoff of Outlaw Star/Cowboy Beebop/Ghost in The Shell)
Dot Hack EVERYTHING(great music, great visuals, deadly boring with 3rd worst ending)
Azumanga Diaoh(cute, but not epic funny, Garfield-like, read manga instead)
Air(how stupid do they think people are?, most boring ecchi based on a hentai game)
DragonballZ(and onward, Dragonball was decent but silly)
Super Milk Chan(only the poetry and the music were worth squat)
Spider Riders(absolute crap)
RaveMaster(boring, useless plot)
Ah!My Goddess(ditsy, boring, seriously stupid, 6 eps-relationship went nowhere, kill me!)
D.I.C.E.(worst anime ever!, a ripoff of everything, even crap shows like Power Rangers)
Bobobooboob(however you say that, it's too retarded)
Zatch Bell(nice morals, then it gets retarded and cockamamy)
S-cry-ed(6th worst ending, cockamamy, aimless emo fighting)
Ikkitousen(pretentious hentai,plot-rape of Tenjou Tenge, ditsy)
DearS(the plot-rape of Chobits, beats the Chobits anime but the Chobits manga pwns it all night long. HARD.)

But D.I.C.E. manages to pull a win out of this mountain 'o shit. It is the epitome of ballsucking, plotless ripoffs, and merchandising.
697 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Mass, Usa
Offline
Posted 11/18/06
i wouldnt even call this an anime its so disgustingly bad the show is called BOBOBOBOBOBO or something its ashow on cartoonnetwork(toonami) on saturdays about a retarded dude with an afro who tries to defeat a organization trying to make everyone bald and they engage into battle with a tofu blob and magical fighting nose hairs
17206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/18/06

AznXAssassin wrote:

i wouldnt even call this an anime its so disgustingly bad the show is called BOBOBOBOBOBO or something its ashow on cartoonnetwork(toonami) on saturdays about a retarded dude with an afro who tries to defeat a organization trying to make everyone bald and they engage into battle with a tofu blob and magical fighting nose hairs


I love that show, you left out 2 bo's
697 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Mass, Usa
Offline
Posted 11/18/06
i actaully left out one 1 Bo and how is that show any good it lacks any sort of logic has a horrible plot has retard flash backs which has nothing to do with teh fight and they veer off from anything remotely good
17206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/18/06
i think its funny
329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / hidin in your cou...
Offline
Posted 11/19/06
worst animes ever... Yu-gi-oh,Pokemon,Digimon,Sailormoon and inuyasha.... thats what i think
2691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / "Podunk USA" Brun...
Offline
Posted 11/19/06

Freedan wrote:

I'm glad lusulpher didn't mention Bleach, Naruto and Cowboy Bebop. But there's a mistake: Rurouni Kenshin and Samurai X are the same thing.


Samurai X is a kickass OVA, while Kenshin is a pile of goofy crap.

Did you want me to mention Bleach, Naruto and Cowboy Bebop? 'Cause Cowboy Bebop is a freaking classic, and Naruto and Bleach are meh, except Naruto can make your jaw drop with good characters and fights. They are not near crappiness like D.I.C.E.
15 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Philippines
Offline
Posted 11/19/06
Burst Angel for me.. I dunno how I survived finishing all the episodes... I want my life back before watching that crap.
158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / UK
Offline
Posted 11/19/06
Naruto, FMA, Inuyasha, One Piece and Bleach

In before tard-flood
2691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / "Podunk USA" Brun...
Offline
Posted 11/19/06

Lungchafe wrote:

Naruto, FMA, Inuyasha, One Piece and Bleach

In before tard-flood


Naruto, FMA, and Bleach are overrated but not crap.
Try Elfen Lied or Ikkitousen, you will be pissed.
48750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Los Angeles, CA, USA
Offline
Posted 11/19/06
Worst Anime EVAR: Kimera

I can't believe I spent $7.99 at Savon for it....
1684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 12/4/06
hamtaro it sucks even though I've never seen it I know it sucks
Oh yea Pokemon sucks
928 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Its a Secret...
Offline
Posted 12/4/06
... zatch bell... boring... and omg annoying friendship speeches every friggin episode... and sry but tokyo mew mew... exactly like sailor moon... Pokemon is terrible... and well yugioh is cheesy.. but i cant help but not hate it.. GX on the otherhand... wtf?? Ikkitousen... yeah.. that one is TERRIBLE.... and...Read or Die... WTH was that... I dont even know why i watched it all... a super fem heroe running around... with.. a briefcase of paper?? and thats her weapon... *sigh* i was bored to tears watching that one... lol B-damon... thats one is wow... something else... LOL
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / somewhere playing...
Offline
Posted 12/4/06
dont forget beyblade a bunch of people screaming at there battling tops, they even gave them names lol
6326 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Hogwarts
Offline
Posted 12/4/06
Mouse.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.