First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply CERITA LUCU,SEDIH,SERAM DAN LAIN LAIN GENRE ^^
Posted 6/27/08
haha..

cite akuh plak
ari tuh aku ngan kwn2 aku tgh rehat kat kantin
sambil makang tuh kitorang gossip2 la sket..
tp stiap kaliaku ckp pape je mesti kwn akuh gelak..lawak sgt ke??
pastuh aku ngan kwn aku yg laen dh babis makang kecuali kwn akuh sorang
nieyh..dier xabes mkn agy sbb dier mmg ckp byk..ahax!
so kitorang tunggu la dier makang bg abesh..kwn akuh sorang lagi nieyh
asyik gelak jee..aku pon marah dier. aku ckp 'wei hg ni asyik gelak jaaa..'
dia balas 'abis tuh dah hg buat lawak cuba hg buat aku sedih'
aku pon ckp 'ok xpa,hg taw x kelmarin kan kucing aku mati..kena langgar ngan long lorry tanker '
tp dier x sedih tp gelak balek..kwn aku yg tgh makang tuh pon
gelak skali..
last2 kwn akuh yg tgh makang tuh tersembur habes nasik..
kitorang lari sambil gelak..
yg dier maseh agy slamber makang..
kecoh satu kantin tuh..

Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 6/28/08

diana1993 wrote:

haha..

cite akuh plak
ari tuh aku ngan kwn2 aku tgh rehat kat kantin
sambil makang tuh kitorang gossip2 la sket..
tp stiap kaliaku ckp pape je mesti kwn akuh gelak..lawak sgt ke??
pastuh aku ngan kwn aku yg laen dh babis makang kecuali kwn akuh sorang
nieyh..dier xabes mkn agy sbb dier mmg ckp byk..ahax!
so kitorang tunggu la dier makang bg abesh..kwn akuh sorang lagi nieyh
asyik gelak jee..aku pon marah dier. aku ckp 'wei hg ni asyik gelak jaaa..'
dia balas 'abis tuh dah hg buat lawak cuba hg buat aku sedih'
aku pon ckp 'ok xpa,hg taw x kelmarin kan kucing aku mati..kena langgar ngan long lorry tanker '
tp dier x sedih tp gelak balek..kwn aku yg tgh makang tuh pon
gelak skali..
last2 kwn akuh yg tgh makang tuh tersembur habes nasik..
kitorang lari sambil gelak..
yg dier maseh agy slamber makang..
kecoh satu kantin tuh..



hahah kwn yg tersembur nasik tu sah malu gila hahahaha =D
Posted 6/28/08 , edited 6/28/08
weih~!!
bkk ni~
http://www.youtube.com/watch?v=FEd_i-fm7so&feature=related/
Posted 6/28/08

moon_05 wrote:

weih~!!
bkk ni~
http://www.youtube.com/watch?v=FEd_i-fm7so&feature=related/


hahaha..
beruk terkezut beb..
Posted 7/6/08
cte lwk


Tijah budak kampung, tapi bekerja di Kuala Lumpur .

Biasalah bila sudah duduk "town", mula lupa asal usul. Pakaian seksi
maut,
bercinta pula dgn lelaki mat saleh. Ke hulu ke hilir menayang
boyfriendnya yg bermata biru.

Punyalah eksyen si Tijah, hinggalah suatu hari dia ternampak lelaki
Inggeris tadi dgn wanita lain yg lebih cantik dan bergaya daripadanya.
Tijah menangis tiga hari tiga malam. Pada malam ke empat, Tijah
mengambil
sehelai kertas dan menulis surat untuk memutuskan
perhubungannya dgn lelaki mat saleh tadi yg baru sebulan dikenalinya.

Begini bunyi surat yg ditulis oleh Tijah binti Kulup Kecil, yg berjaya
"dicuri" ...

************ ********* ********* ********* ********* *********
*********
********* **

Mike....

I WANT TO CUT CONNECTION US.

I have think about this very cook-cook. I know I clap one hand only.
Correctly, I have seen you and she walk-walk together at town with eyes
myself. You grab hand she.

You always ask for apology back-back. I don't trust you again! You are
really crocodile land.

My friend speak you play wood three. First-first I think my friend lie
me.
But now I know you correct-correct play wood three.

So, I break connection to pull my body from this love triangle. I know
this
result I pick is very correct, because you love she very high from
me.

So, I cut this connection to go far from here. I don't want you to
play-play with my liver.

I have been crying until no more eye water thinking about you. I don't
want
banana to fruit two times.

Safe walk..
Tijah
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 7/8/08

diana1993 wrote:

haha..

cite akuh plak
ari tuh aku ngan kwn2 aku tgh rehat kat kantin
sambil makang tuh kitorang gossip2 la sket..
tp stiap kaliaku ckp pape je mesti kwn akuh gelak..lawak sgt ke??
pastuh aku ngan kwn aku yg laen dh babis makang kecuali kwn akuh sorang
nieyh..dier xabes mkn agy sbb dier mmg ckp byk..ahax!
so kitorang tunggu la dier makang bg abesh..kwn akuh sorang lagi nieyh
asyik gelak jee..aku pon marah dier. aku ckp 'wei hg ni asyik gelak jaaa..'
dia balas 'abis tuh dah hg buat lawak cuba hg buat aku sedih'
aku pon ckp 'ok xpa,hg taw x kelmarin kan kucing aku mati..kena langgar ngan long lorry tanker '
tp dier x sedih tp gelak balek..kwn aku yg tgh makang tuh pon
gelak skali..
last2 kwn akuh yg tgh makang tuh tersembur habes nasik..
kitorang lari sambil gelak..
yg dier maseh agy slamber makang..
kecoh satu kantin tuh..



mlu idop
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 7/18/08
cpt la..xda cite apa2 lagi ka?
Malaysian
676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / malaysia
Offline
Posted 7/22/08 , edited 7/22/08
ISU PANAS ///

Isu pengharaman pemakaian tudung di IPTA Dan IPTS di Malaysia . Ahli ahli parlimen negara sudah Mendapat kata sepakat bagi mengharamkanPemakaian tudung bagi pelajar wanita di ipta DanIpts di Malaysia ini berikutan dengan faktor faktor Kesihatan . Ini kerana pelajar pelajar wanita yangMemakai tudung ini didapati kurang mendapatPrestasi yang agak cemerlang.kenyataan ini jugaDisahkan oleh pakar-pakar di hospital selayangYang membuat kajian terperinci pemakaian tudung Ini. Mereka berkata tudung ini akan menyebabkanPengedaran udara yg kurang Dan menyebabkanKepala yg melindungi otak akan menjadi kurangSegar Dan akan menjadikan otak mereka tidakAktif seperti pelajar-pelajar yg tidak memakai Tudung. Ini kerana semuanya terletak di tangan menteri menteri diMalaysia.bagaimana pula dengan Pak Lah ygSelalu menjadi imam di masjid masjid adakah dieJuga bersetuju dengan isu pengharamanPemakaian tudung ini.jadi bagaimana seorangImam boleh setuju tentang pengharaman Pemakaian tudung ini. Bagi pihak universiti Islam antarabangsa Malaysia (UIAM).international Islamic university Malaysia (IIUM) juga hanyaMenunggu Dan lihat sahaja apa yang akanTerjadi.universiti ini dahulu yg mewajibkan setiapPelajar wanitanya memakai tudung apabilaMemasuki kawasan universiti kini hanyaMengambil endah tak endah sahaja mengapa MALAYSIA sekarang ini. Pihak media massa seperti TV jugaTidak mahu mengambil inisiatif bagi membetulkanSemua ini. Adakah Malaysia sudah lemah... .Pihak menteri juga sudah mengeluarkan notis bagiPengharaman pemakaian tudung ini di semua IPTADan IPTS Dan juga akan menghantar notis ini ke Sekolah sekolah. Pihak menteri juga telah Menyenaraikan beberapa jenis tudung yang haramDipakai sewaktu berada di dalam sekolah ataupunKawasan kampus antara jenis tudung yang tidakBoleh dipakai ialah:-

Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 7/22/08

akus wrote:


menyirap darah aku baca post ni..igtkn btol2,siap rasa nk g bom parlimen dh ni..
tp bila tgk part last tu ada spoiler,ada la tu yg akus ni nk kenakan org..
dn tahniah...WAKENABEB!!!
Posted 11/2/08
hahahha syok kalo baca dr awal hingga habis
Malaysian
4094 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan,Tokyo
Offline
Posted 6/16/09
aku x faham la korang nak berak ker :3 gurau jer
HAHAHAHA xD
Malaysian
934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Beautiful Earth!
Offline
Posted 6/17/09
WTH
Malaysian
1010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 6/28/09
cite ni pasal saudara aku...
baru petang tadi..!!kitorng nak gi kenduri kat umah jiran la...
yang budak kecik dua eko nie kalot jer...
sorang nie pakai kasut sebelah kiri...
then cari kasut yang sebelah kanan....
puas cari tak jumpa....
baru dyer sedar yang adik dyer pakai kasut dyer...
yg si adik plak pakai kasut sebelah kanan yg si abang punyer,then cari kasut yang sebelah kiri...

kalu la si abang tu x sedar yang si adik dyer pakai kasut dyer...
sampai esok aku rasa takkan jumpa...

yang aku dah sakit perut nak gelak...
Malaysian
934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Beautiful Earth!
Offline
Posted 6/29/09
sakit perut sey..wakaaka
Malaysian
1010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 6/30/09
+




First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.