First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply GAME | Guess the Pic
Moderator
18276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Orb Union
Offline
Posted 7/29/08

AL_6372 wrote:

er is she holding a gun?


no she is not holding a gun.
Moderator
18276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Orb Union
Offline
Posted 8/3/08
OMG.. is it really that difficult??? man... no one can guess.. everyone just stop at cagalli.. shld i close this one already and move on??
Moderator
17518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 9/10/08

xlandar wrote:

OMG.. is it really that difficult??? man... no one can guess.. everyone just stop at cagalli.. shld i close this one already and move on??


mmm...ok!!! is she hiding behind Kira ??? u know with the desesrtTiger (was that his nickname...I doubt )scene ???
Member
48070 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Smirkwood
Offline
Posted 9/11/08
i know..iknow!!!!..its kira and cagalli..eps 1 gndam seed!...maybe
Moderator
17518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 9/11/08
yeah qilathrun it might be...I can't remember any other intense moment!!! we'll have to wait for Xlander to tell us!!!
Moderator
18276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Orb Union
Offline
Posted 9/12/08

bluePharoh wrote:


xlandar wrote:

OMG.. is it really that difficult??? man... no one can guess.. everyone just stop at cagalli.. shld i close this one already and move on??


mmm...ok!!! is she hiding behind Kira ??? u know with the desesrtTiger (was that his nickname...I doubt )scene ???


no, that is the wrong one... but thanks for the guess! phew~ i tot everyone given up! please do not give up!

shall i give a hint??
Moderator
18276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Orb Union
Offline
Posted 9/12/08

qilathrun wrote:

i know..iknow!!!!..its kira and cagalli..eps 1 gndam seed!...maybe


nope, u din hit it right... sighz. i'll hv to give one more hint.
Moderator
18276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Orb Union
Offline
Posted 9/12/08
guys, the second hint comes here: cagalli is sitting.
Member
48070 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Smirkwood
Offline
Posted 9/12/08

xlandar wrote:

guys, the second hint comes here: cagalli is sitting.


i think..it was cagalli and kira at the archangel?...when suddenly flay is coming?..
Moderator
17518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 9/12/08
hmmm,,,,*scratch my head*...mmm...maybe when she was crying sitting on her bed and athrun was on his knees XD !! ...
Or maybe at the cafteria when they were having kabab, she's sitting with kira shieldid with the table????
Moderator
18276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Orb Union
Offline
Posted 9/12/08

qilathrun wrote:


xlandar wrote:

guys, the second hint comes here: cagalli is sitting.


i think..it was cagalli and kira at the archangel?...when suddenly flay is coming?..





bluePharoh wrote:

hmmm,,,,*scratch my head*...mmm...maybe when she was crying sitting on her bed and athrun was on his knees XD !! ...
Or maybe at the cafteria when they were having kabab, she's sitting with kira shieldid with the table????


nope. both of u are not correct... look at the first hint?
Moderator
17518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 9/12/08 , edited 9/12/08

qilathrun wrote:

i think..it was cagalli and kira at the archangel?...when suddenly flay is coming?..


Hey *waves *do u have any other thoughts XD am running out LOL

aha athrun isn't with her...Gomene forgot about that!
Member
48070 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Smirkwood
Offline
Posted 9/12/08

xlandar wrote:


qilathrun wrote:


xlandar wrote:

guys, the second hint comes here: cagalli is sitting.


i think..it was cagalli and kira at the archangel?...when suddenly flay is coming?..





bluePharoh wrote:

hmmm,,,,*scratch my head*...mmm...maybe when she was crying sitting on her bed and athrun was on his knees XD !! ...
Or maybe at the cafteria when they were having kabab, she's sitting with kira shieldid with the table????


nope. both of u are not correct... look at the first hint?


arghhhhh!!!..onee-channn!!..*faint**wake up*....its cagalli and kira...when they were ambush by the terrorist...please say yes~~~~!
Moderator
17518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 9/12/08
not even the Kebab one !! XD lol

mmmm...

etooo.... I dunno
Moderator
17518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 9/12/08
mm... ok I want to find out about the other person...is it Mwu la Flaga???? hehe..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.