First  Prev  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  Next  Last
If you had a boyfriend that watched ecchi would you stop them?
521 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/31/08
Ecchi's really not that bad so no. It depends upon what anime it is actually. I would hate it if my boyfriend watched an anime about a guy with the main theme of him getting laid by every girl, like School Days. I however, have no problem with perverted anime that isn't completely horrible. Most of the love comedies have ecchi moments but they're still funny and good.
1459 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Earth
Offline
Posted 8/31/08
lol no cuz i watch ecchi lol but if it was hentai then i would make him stop or make shure he did not tell me cuz i would call him a sick perv for all time
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / sinagpore~ duh(x
Offline
Posted 8/31/08
nopee, cos some ecchi gd and funny story line. xD i rarely watch ecchi but mayb i'll join him toos X:
guys dun lyk being "nagged" at.. + if watchin it makes him hapy, y not? ((x
even if he watch hentai i will oso close 1 eye.. as longq as he hidee it ._. .ill jus go : LALALAS~ i dun noe anythingq, i saw Nothingq~
coz if he dun hav any "needs" i may worry abit = =
Posted 8/31/08

vogelb wrote:

I think ecchi is just another section of Anime fandom
I am also a fan of the tenticle rape style


lol good for you
Posted 8/31/08
chances are he's watching worse stuff, he's just not flaunting it
529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / australia
Offline
Posted 8/31/08
i wouldnt really mind if he watched ecchi, if he likes watching it then i wouldnt stop him.
328 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / pilipinas
Offline
Posted 8/31/08
no i wouldn't stop him... i think a little lust in his system is fine.. and yeah, if its a hentai he's watching i'll stop him.
45 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / SOMEWHERE WHERE Y...
Offline
Posted 8/31/08
echhi BANZAI!!!
2220 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Figment
Offline
Posted 8/31/08
1828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in ur heart @_*
Offline
Posted 9/1/08

PhoenixF wrote:

And thus revealed in it's true colors crunchyrolls community is full of lesbians, tranvestites, and or liars.


omg how did u know tat??? is it true??
2738 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / somewhere under a...
Offline
Posted 9/1/08
well if i have a boyfriend and i d, i'll allow him...my boyfriend right now watches porn for goodness sakes plus its hardcore oh well.......i read hentai mangas so i understand.........but he ain't touching me........thats one rule he has to abide......
1828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in ur heart @_*
Offline
Posted 9/1/08

i_am_not_a_dork wrote:

well if i have a boyfriend and i d, i'll allow him...my boyfriend right now watches porn for goodness sakes plus its hardcore oh well.......i read hentai mangas so i understand.........but he ain't touching me........thats one rule he has to abide......


wow u are understandable. same here but totally he cant do something like 'tat' to mii!!! i will kick his ass out of him


sorry if i said something wrong plz don get angry (to everyone)
9383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Heavens hopefully ;)
Offline
Posted 9/1/08 , edited 9/1/08



I don't mind ecchi that much coz sometimes it's funny but if it was Hentai then that’s something else
2738 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / somewhere under a...
Offline
Posted 9/1/08

unicorna wrote:




I don't mind ecchi that much coz sometimes it's funny but if it was Hentai then that’s something else


wow~! O.O
9383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Heavens hopefully ;)
Offline
Posted 9/1/08

i_am_not_a_dork wrote:


unicorna wrote:




I don't mind ecchi that much coz sometimes it's funny but if it was Hentai then that’s something else


wow~! O.O


LOOOL
First  Prev  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  Next  Last
You must be logged in to post.