First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Why itz wrong 2 EAT animalz
1668 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / Las Noches
Offline
Posted 6/23/08 , edited 6/23/08
I absolutely believe that it is wrong to eat animals.......




....If they are still alive. You gotta kill 'em first, and then eat 'em. Yum yum.
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/23/08

Little_RagDoll wrote:

ITZ TOTALLY WRONG!!!!!!!Im sooo against animal CRUELTY! :X


Clearly, you're also against literacy, you idiot. Learn to spell.

*Goes and eats a big steak* MMMM MEAT OF ANIMALS IS GOOD.

Please, just shut up.
185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / NO WHERE!!!!!
Offline
Posted 6/23/08
THATS MEAN TO SAY IF SHE WANTS TO SAY THAT THAN SHE CAN YOU HAVE NO CONTROL OVER HER AND THERES NOTHING WRONG WITH NOT EATING MEAT!!!!!!!!!!!!!!!!YOUR JUST JEALOUS!!!!!AND ITS MEAN TO SAY IDIOT!!!IF I WERE YOU I WOULD CALL MYSELF ONE!!!!!!!!
2589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ???.......i hate...
Offline
Posted 6/23/08

MCRkixass wrote:


Little_RagDoll wrote:

ITZ TOTALLY WRONG!!!!!!!Im sooo against animal CRUELTY! :X


Clearly, you're also against literacy, you idiot. Learn to spell.

*Goes and eats a big steak* MMMM MEAT OF ANIMALS IS GOOD.

Please, just shut up.


ur mean and clearly need a life
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/23/08

Little_Duck12 wrote:

THATS MEAN TO SAY IF SHE WANTS TO SAY THAT THAN SHE CAN YOU HAVE NO CONTROL OVER HER AND THERES NOTHING WRONG WITH NOT EATING MEAT!!!!!!!!!!!!!!!!YOUR JUST JEALOUS!!!!!AND ITS MEAN TO SAY IDIOT!!!IF I WERE YOU I WOULD CALL MYSELF ONE!!!!!!!!


WHY ARE YOU TYPING IN CAPS AND PUTTING A MILLION EXCLAMATION MARKS?

Shut up, you're 13 you don't know shit about life.
She didn't need to make a thread on this stupidity, she could have plainly said 'who here is a vegetarian?' instead of shitting herself like a douche.
How the fuck am I jealous? Because she doesn't eat meat and I do? O_o Try making sense first.
Lol. 'If I were you I would call myself one'. You got me there. ~Sarcasm~
Go play with Barbies or something you miserable pile of fail.
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/23/08

Little_RagDoll wrote:
ur mean and clearly need a life


Riiight, I'm going to start with eating some lamb... mmmm....
2589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ???.......i hate...
Offline
Posted 6/23/08

MCRkixass wrote:


Little_RagDoll wrote:
ur mean and clearly need a life


Riiight, I'm going to start with eating some lamb... mmmm....


WOW.....u r REALLY immature hahaha wow
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/23/08

Little_RagDoll wrote:
WOW.....u r REALLY immature hahaha wow


At least I can SPELL. LOLOLOLOL
2589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ???.......i hate...
Offline
Posted 6/23/08

MCRkixass wrote:


Little_RagDoll wrote:
WOW.....u r REALLY immature hahaha wow


At least I can SPELL. LOLOLOLOL


soooooo
4286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♥♥♥♥♥♥♥
Offline
Posted 6/23/08 , edited 6/23/08

Little_RagDoll wrote:

ITZ TOTALLY WRONG!!!!!!!Im sooo against animal CRUELTY! :X


Humans have canine teeth that are meant for ripping into meat you massive retard. We are classified as omnivores. Human beings are MADE to eat other animals.
Furthermore, it is incredibly difficult for a person to get all the nutrients in their diet that they need withOUT eating meat. You'll understand when you're older and you stop thinking that it's important to be different and unique.
DERR HERR ANIMAL RIGHTS I'M 15 AND I KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT
Go end yourself.
Also LERN2SPEL. Jesus h christ.
2589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ???.......i hate...
Offline
Posted 6/23/08

x-bellezza wrote:


Little_RagDoll wrote:

ITZ TOTALLY WRONG!!!!!!!Im sooo against animal CRUELTY! :X


Humans have canine teeth that are meant for ripping into meat you massive retard. We are classified as omnivores. Human beings are MADE to eat other animals.
Furthermore, it is incredibly difficult for a person to get all the nutrients in their diet that they need withOUT eating meat. You'll understand when you're older and you stop thinking that it's important to be different and unique.
DERR HERR ANIMAL RIGHTS I'M 15 AND I KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT
Go end yourself.
Also LERN2SPEL. Jesus h christ.


i never said i wanted 2 b different and unique...... and btw i KNOW wat we r and i just put wat i felt but people like u make these comments PSHH get a life!!!!
4286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♥♥♥♥♥♥♥
Offline
Posted 6/23/08 , edited 6/23/08

Little_RagDoll wrote:


x-bellezza wrote:


Little_RagDoll wrote:

ITZ TOTALLY WRONG!!!!!!!Im sooo against animal CRUELTY! :X


Humans have canine teeth that are meant for ripping into meat you massive retard. We are classified as omnivores. Human beings are MADE to eat other animals.
Furthermore, it is incredibly difficult for a person to get all the nutrients in their diet that they need withOUT eating meat. You'll understand when you're older and you stop thinking that it's important to be different and unique.
DERR HERR ANIMAL RIGHTS I'M 15 AND I KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT
Go end yourself.
Also LERN2SPEL. Jesus h christ.


i never said i wanted 2 b different and unique...... and btw i KNOW wat we r and i just put wat i felt but people like u make these comments PSHH get a life!!!!


I will get a life, thank you. And the first thing I'm going to do with my life is find a poor defenseless baby animal, starve it for a couple of weeks, and then bludgeon it to death with a shovel. Then I'm going to fry it up, eat it, and use its skin as a carpet. Thank you for the suggestion.


MCRkixass wrote:


Little_RagDoll wrote:
WOW.....u r REALLY immature hahaha wow


At least I can SPELL. LOLOLOLOL


You're also sexier, too. Don't forget you've got that going for you.
2589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ???.......i hate...
Offline
Posted 6/23/08

x-bellezza wrote:


Little_RagDoll wrote:


x-bellezza wrote:


Little_RagDoll wrote:

ITZ TOTALLY WRONG!!!!!!!Im sooo against animal CRUELTY! :X


Humans have canine teeth that are meant for ripping into meat you massive retard. We are classified as omnivores. Human beings are MADE to eat other animals.
Furthermore, it is incredibly difficult for a person to get all the nutrients in their diet that they need withOUT eating meat. You'll understand when you're older and you stop thinking that it's important to be different and unique.
DERR HERR ANIMAL RIGHTS I'M 15 AND I KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT
Go end yourself.
Also LERN2SPEL. Jesus h christ.


i never said i wanted 2 b different and unique...... and btw i KNOW wat we r and i just put wat i felt but people like u make these comments PSHH get a life!!!!


I will get a life, thank you. And the first thing I'm going to do with my life is find a poor defenseless baby animal, starve it for a couple of weeks, and then bludgeon it to death with a shovel. Then I'm going to fry it up, eat it, and use its skin as a carpet. Thank you for the suggestion.


MCRkixass wrote:


Little_RagDoll wrote:
WOW.....u r REALLY immature hahaha wow


At least I can SPELL. LOLOLOLOL


You're also sexier, too. Don't forget you've got that going for you.


WOW.......well u reap wat u sow
4286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♥♥♥♥♥♥♥
Offline
Posted 6/23/08 , edited 6/23/08

Little_RagDoll wrote:


WOW.......well u reap wat u sow


Yeah, wow man, that's deep.
Here's a piece of advice for you:
Don't go flaunting your ill informed teenage opinions when you don't know shit about what you're talking about. DERR HERR MATTHEW LUSH (or, if you don't know who he is, replace his name with whoever you fags like nowadays) SAID DON'T EAT ANIMALS SO I'M GOING TO GO AROUND SAYING IT TOO EVEN THOUGH I DON'T KNOW ANYTHING ABOUT ANIMAL RIGHTS OR THE MEAT INDUSTRY OR THE RELATION BETWEEN HUMANS AND THE CONSUMPTION OF MEAT.
gb2myspace.
2589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ???.......i hate...
Offline
Posted 6/23/08

x-bellezza wrote:


Little_RagDoll wrote:


WOW.......well u reap wat u sow


Yeah, wow man, that's deep.
Here's a piece of advice for you:
Don't go flaunting your ill informed teenage opinions when you don't know shit about what you're talking about. DERR HERR MATTHEW LUSH (or, if you don't know who he is, replace his name with whoever you fags like nowadays) SAID DON'T EAT ANIMALS SO I'M GOING TO GO AROUND SAYING IT TOO EVEN THOUGH I DON'T KNOW ANYTHING ABOUT ANIMAL RIGHTS OR THE MEAT INDUSTRY OR THE RELATION BETWEEN HUMANS AND THE CONSUMPTION OF MEAT.
gb2myspace.


I DO know animal rights and the relation between humans and the "consumption" of MEAT!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.