First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Korean Hanazawa Rui
5099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 6/21/08

ablanco0307 wrote:

but poor guy, DSP is going to work him to death...right now he is doing promotions for their japanese album and he will be flying back and forth from japan to korea to film We Got Married...and now this?

....i just REALLY HOPE HE CAN ACT ...lol


omg, they're making him continue WGM? The Korean entertainment industry is no doubt the modern day epitome of slave labor o_O.
2301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Somewhere in Cali...
Offline
Posted 6/21/08

onliadreamer wrote:


ablanco0307 wrote:

but poor guy, DSP is going to work him to death...right now he is doing promotions for their japanese album and he will be flying back and forth from japan to korea to film We Got Married...and now this?

....i just REALLY HOPE HE CAN ACT ...lol


omg, they're making him continue WGM? The Korean entertainment industry is no doubt the modern day epitome of slave labor o_O.


if he takes the role for the drama then most likely he will have to leave WGM...there is NO way he can do both AND promote their new album in japan,,,
but right now...he will be flying back and forth on the weekends to film WGM...i read an article that said he and hwangbo are going to be a "weekend couple"...
3012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / G-town
Offline
Posted 6/21/08

onliadreamer wrote:


silvercatgurl007 wrote:

isnt he the guy in we got married??


Yeah, he is.

He looks the part but I'm really skeptical about him playing the role, he's a nonactor! And there's so much to live up to, I think he'll crack under pressure. But if he doesn't this will shoot him to superstardom.

I'm just skeptical about the whole Korean version. HYD 1 & 2 were so multidimensional and well layered, I don't know how the Korean writers can make it more profound and their own. Right now I'm more interested in the story than the cast, because the cast can always surprise us with surperb acting but even the best actor can't save a bad script.


yeha i know wat you meam about him not being able to live up to teh role like after watching we got married i dont think he can act like a Rui ...ya know wat i mean....hes young and i dont know he doesnt seem like he can act...but who knows....and yeah i hope the korean story is good...like they cant go that wrong w/ the plot of hana yori dango but ur right they could mess it up a bit...but im not too worried cuz hey come on korean dramas are awsome and i believe they can do it!!! lol im soo excited for it to come out!!!!
3012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / G-town
Offline
Posted 6/21/08

ablanco0307 wrote:


onliadreamer wrote:


ablanco0307 wrote:

but poor guy, DSP is going to work him to death...right now he is doing promotions for their japanese album and he will be flying back and forth from japan to korea to film We Got Married...and now this?

....i just REALLY HOPE HE CAN ACT ...lol


omg, they're making him continue WGM? The Korean entertainment industry is no doubt the modern day epitome of slave labor o_O.


if he takes the role for the drama then most likely he will have to leave WGM...there is NO way he can do both AND promote their new album in japan,,,
but right now...he will be flying back and forth on the weekends to film WGM...i read an article that said he and hwangbo are going to be a "weekend couple"...

at first i didnt like WGM adding new couples....but now that i hear that they might leave im kinda sad....i really thought i was gonna hate htem but they grew on me....but not the other one the old guy and young girl one i always fast forward their parts....lol theyr kinda boring...

812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 6/21/08
this is gonna make SS501 more popular yay!! lol

i just hope the main guy doesnt have curly hair lol curly hair on guys is gross.
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 6/21/08
hyun joong is good for that part.....
i also want jung min to be in there too...
nah if he's not im fine with it....

this ver. better be good....
1934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 6/21/08

BlueDAngel wrote:


xdevilettebesideyou wrote:

wow, hana yori dango's quite popular if it has three different versions.

they should make an american version[;


No, they'll find so way to make it as horrible as possible.


yeah americans messed up everything
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 100% colombiana
Offline
Posted 6/21/08
i preffer hanazawa rui from japan but this one y cute too! im looking forward to it!!
966 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / USA
Offline
Posted 6/21/08
Ok. he's pretty cute! I approve :)>

As for an American version: I would only allow it if they let me be the one who wrote the script. Otherwise, I wouldn't trust any other American to do it
1487 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Quezon City, Phil...
Offline
Posted 6/21/08

KyasarinNguyen wrote:

this is gonna make SS501 more popular yay!! lol

i just hope the main guy doesnt have curly hair lol curly hair on guys is gross.


i think that's gonna be difficult, to not make the actor of domyouji have a perm... because that's what the role of domyouji really needs to look like... that's one of the reasons why he stands out...
315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / SERBIA
Offline
Posted 6/21/08
IF YOU WANT TO SEE HIM ACTING YOU SHOULD WATCH NONSTOP 5 EPISODE 208
Posted 6/21/08

xdevilettebesideyou wrote:

wow, hana yori dango's quite popular if it has three different versions.

they should make an american version[;


oh no they shouldn't. It'd be butchered. There would just be a bunch of sex scenes with the F4 members and a bunch of violence. America makes great shows, but I think they should stay away from Asian dramas.
1487 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Quezon City, Phil...
Offline
Posted 6/21/08
let's just hope that they could make a good version... HYD is soo awesome that it even surpassed MG right? so let's just hope that they could live up to all our expectations.. they better find a cute guy for the role of domyouji! and makino should be YEH! oh and this guy from SS501 he's kinda cute but he should act rui's role very well because (well we all know) oguri shun fitted the role very well and when everyone thinks of rui, they'll see the image of oguri shun in their minds
783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/21/08
i kind of don't want yoon eun hye as makino... isn't she a bit old to be a highschooler?

I was thinking go ara... but who knows
1589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Georgia,USA
Offline
Posted 6/21/08
He's too fine! He looks like he'll make the perfect Rui! I haven't seen We're Married but I have heard the hype about the show so maybe I'll have to watch it sometime soon so I can tell what I think about his acting. I'm wonderinhg who they're going to cast for the other roles.........
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.