First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply HANA YORI DANGO FINAL
37339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / USA
Offline
Posted 11/19/07 , edited 11/19/07
The film is set one year after Tsukushi Makino’s graduation. The story focuses on a major incident that the five main characters become involved in, while also depicting the ups and downs of Tsukushi and Tsukasa’s relationship.

Filming is scheduled to take place overseas for about two months, starting in January. The series’ director Yasuharu Ishii will helm the picture. The story is currently being developed by the original mangaka Yoko Kamio and the series’ screenwriter Mikio Satake (actor Takayuki Takuma).



source:
http://illdielaughing.wordpress.com/2007/10/20/hana-yori-dango-final/
..HYD fan..
1058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / San Lorenzo, CA
Offline
Posted 11/21/07
I REALLY can't wait for the movie, I'm SOO JUICED. :] I wonder what's taking so long X] I'm so impatient.
Posted 11/27/07
YAYNESS!! I wann seee it! yay HYD the movie i was realllly sad when the 2nd season was over still itll releas in the summer right? so thats gonna take a while oh heres a intro ish thing
it was on another topic???? i dunoo well whatever right? reading this over i don't think it makes much sense huh
well thats the umm trailer
http://www.dailymotion.com/video/x2sln3_hna-yori-dngo-the-movie-tv-promo-cl_news
..mOd..
7283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / crunchy avenue
Offline
Posted 3/4/08

theres even a trailer of the movie on youtube. ^^
..HYD fan..
4561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / romania&spain
Offline
Posted 3/8/08
coooooooooooooooooooooooooooool, i want too see it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..HYD fan..
3329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / US
Offline
Posted 3/8/08
i cant wait to see it!!
..HYD fan..
147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F / mi casa
Offline
Posted 3/8/08
I can't wait to see it, and it will come out over the summer, so no school! YEAH!!!!!!!!
..HYD fan..
2965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / whatever i want
Offline
Posted 3/17/08
i want to see it.
..HYD fan..
168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / holland
Offline
Posted 3/21/08
I really wanna see it but I alsow wanna see the hyd movie the made in 1995.. but its nowhere to be found,,,, can someone help me with that?
..HYD fan..
2099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Physical:Ohio M...
Offline
Posted 3/21/08
The thing that sucks is it's playing in movie theatres so THE PEOPLE NOT IN JAPAN will NOT get to see it when it comes out, unless there is a miracle, but it's the same with the Kurosagi movie... I still can't wait though!!!
..HYD fan..
1861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/22/08
lol
tanx for sharing this info
i really really want to see it!!
..HYD fan..
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / France,Toulon!
Offline
Posted 3/24/08
i'm so impatient i want to see the movie nowwwwWWW!!!!!!!!!
..HYD fan..
1374 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ST.VINCENT
Offline
Posted 3/24/08

fetennes wrote:

i'm so impatient i want to see the movie nowwwwWWW!!!!!!!!!


i have the same feeling
why not bring out the movie now why wait till june
..HYD fan..
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / France,Toulon!
Offline
Posted 3/24/08
babydee why we do put up with that !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahahahhahaha
..HYD fan..
14554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Atlanta, GA. USA
Offline
Posted 3/25/08

n0na_miXed_Up wrote:

I really wanna see it but I alsow wanna see the hyd movie the made in 1995.. but its nowhere to be found,,,, can someone help me with that?


if you go to the anime index crunchyroll has it. it's set in an alternate reality than the anime,manga or live action. you can also watch it on you tube. i didn't care for it. it's an anime movie.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.