First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply ☆ Jobs for Cafe
5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/12/08

anime_Loverz wrote:

Username: anime_loverz
Job: can i be a food tester plz


i think food testing is kinda like food inspecting

so is it ok to put you under food inspector?
5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/12/08

linhpretty wrote:

waitress please ^^


thanks for joining konomi cafe ^-^
you are now a waitress here ^0^
Member
1877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Mystery
Offline
Posted 7/12/08
username: devily_girl
singer:

waitress:
5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/14/08 , edited 7/14/08

devily_girl wrote:

username: devily_girl
singer:

waitress:


yay~!we got another singer!!!!^0^
love the pics^-^did you made the sign say 'Konomi Cafe'?
oh,and do you mind if i put one of the pic on the group?
Member
1988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / where ever you are
Offline
Posted 7/15/08
Username: Manga_Reader_15
Job That I Want: Bartender

can i make up that job??
5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/15/08

Manga_Reader_15 wrote:

Username: Manga_Reader_15
Job That I Want: Bartender

can i make up that job??


i've never been to a bar before,so what do you really do there?
Member
1988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / where ever you are
Offline
Posted 7/15/08

minami-13 wrote:


Manga_Reader_15 wrote:

Username: Manga_Reader_15
Job That I Want: Bartender

can i make up that job??


i've never been to a bar before,so what do you really do there?



umm you just serve drinks to customers ^-^

5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/15/08


oh ok ^-^
cause i thought that a bartender only surves drinks to only 'adults'
Member
1988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / where ever you are
Offline
Posted 7/15/08

minami-13 wrote:



oh ok ^-^
cause i thought that a bartender only surves drinks to only 'adults'


yeah they dont..........so can i have the job?

5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/15/08

Manga_Reader_15 wrote:


minami-13 wrote:



oh ok ^-^
cause i thought that a bartender only surves drinks to only 'adults'


yeah they dont..........so can i have the job?



yup^-^
Member
1988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / where ever you are
Offline
Posted 7/15/08

minami-13 wrote:


Manga_Reader_15 wrote:


minami-13 wrote:



oh ok ^-^
cause i thought that a bartender only surves drinks to only 'adults'


yeah they dont..........so can i have the job?



yup^-^



thanks!!!

5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/15/08

Manga_Reader_15 wrote:


minami-13 wrote:


Manga_Reader_15 wrote:


minami-13 wrote:



oh ok ^-^
cause i thought that a bartender only surves drinks to only 'adults'


yeah they dont..........so can i have the job?



yup^-^



thanks!!!



np^-^
you're now our first bartender here in konomi cafe!!!^0^
Member
1988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / where ever you are
Offline
Posted 7/15/08

minami-13 wrote:


Manga_Reader_15 wrote:


minami-13 wrote:


Manga_Reader_15 wrote:


minami-13 wrote:



oh ok ^-^
cause i thought that a bartender only surves drinks to only 'adults'


yeah they dont..........so can i have the job?



yup^-^



thanks!!!



np^-^
you're now our first bartender here in konomi cafe!!!^0^


Thats Awesome YAY!!

5602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / on the computer
Offline
Posted 7/15/08

Manga_Reader_15 wrote:



Thats Awesome YAY!!



well thanks for joining tis group ^-^
Member
1988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / where ever you are
Offline
Posted 7/15/08

minami-13 wrote:


Manga_Reader_15 wrote:



Thats Awesome YAY!!



well thanks for joining tis group ^-^


well your welcome This is an awesome cafe i have ever joined Thanxs again
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.