First  Prev  1  2  Next  Last
Hiro Mizushima becomes the Hulk
9584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 6/28/08
whoa, Hiro
as the incredible hulk?
haha, i cant see him like that.
:D
1639 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 근섴'ㅅ 룸 :))
Offline
Posted 6/28/08
nice!..he actually has a nice voice..manly or sexy rather??haha..
761 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / cali
Offline
Posted 6/28/08
yeah. that is so cool good for him
15878 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 6/28/08
wow

i cant imagine him hahahhahahha
1443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / koko ni.
Offline
Posted 6/28/08

chibiladychoi wrote:

wtf! i thought he will literally be the "Hulk" LOL, anways do your best!!


LMAO. wahaha i thought so too!!! i was imagining him already becoming like green and ugly looking giant...NOOO!!!
Posted 6/28/08
whoa cant belive it!!!
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.