First  Prev  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  Next  Last
Awkward Silences
Posted 9/6/09

TelevisionPotato wrote:


blu3ros3 wrote:


TelevisionPotato wrote:

I feed of awkward silences, they're so fun. I would manufacture them on purpose just to make the other person feel uncomfortable. Like for instance if my brother brings home a friend and he leaves him in the front room with me for a moment I would say something random or make some sort statement and just sit back and watch their face. They usually stare at the T.V. pretending to be interested by whats on . After a while I turn of the TV and just sit there staring at them in silence. Its so fun because you can tell who the real interesting people are from awkward silences, sometimes I get into really fascinating conversations with people because the unexpected happens during these silences


LMFAO....i should REALLY do tat....LMFAO



Its great because you find out what people are actually like in times of awkwardness and sometimes it really brings out their originality...And sometimes it brings out their nervousness and thats also fun.


wow *bow down to the god of awkward silences*
U R A GOD DUDE..........LOL
1807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Omnipresent
Offline
Posted 9/6/09
When awkward silence happens to me with just 2 people like for example in a room...alone together, I can endure for 5-10 seconds before i shout and run away.
1856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Under My Bed
Offline
Posted 9/6/09 , edited 9/6/09
i adore awkward silences..it gives me time to think.I like them with my family and friends best but not too much with strangers =] plus its fun to see how they react ^^
17967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Varia Castle
Offline
Posted 9/6/09
I have a bunch of awkward silences, even in aim lol
16446 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Meh...
Offline
Posted 9/6/09
Herm... well... I've only been in them quite rarely but here is ONE BIG awkward moment... xDDDD...
...

Gotta love FOX NEWS... x3333...
...

: P

http://www.youtube.com/watch?v=tGfpURNYpis

Posted 9/7/09
I find them funny. They're not akward to me, because I just ignore the akwardness.
Posted 9/7/09
a lot of my awkward silences are derived from laughing... because i tell a joke, it gets a laugh and then after wards..not much to talk about...i always feel like I've killed the conversation
Posted 9/7/09
I sleep or just listen to music.
11733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 9/7/09
I find awkward silences rather funny than awkward. P:
2481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / in the Bin =(...
Offline
Posted 11/24/09

um2456 wrote:

i said nigga to a black dude
that was awkward


how can u say that? ur a fag. i hope u die, racist people are people who deserve to die and shouldnt be welcome to this world.
Posted 11/24/09 , edited 11/24/09

_DarkHeart_ wrote:


um2456 wrote:

i said nigga to a black dude
that was awkward


how can u say that? ur a fag. i hope u die, racist people are people who deserve to die and shouldnt be welcome to this world.


"Fag" is a discriminative word, too. Although not a racist term, it is a crude word for a homosexual male. Pretty much everything you said could also be used against you. You are both wrong.
----------------------------

Anyway, I don't like them. Especially when they're someone I've never talked to before.

79508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / dubai
Offline
Posted 11/24/09
urgh... i cant stand awkward silence...

like

ME: How's life?
FRIEND: it's boring.
ME: How's you're love life?
FRIEND: Love sux.
ME:How's-
FRIEND: *clears her throat*
ME:
FRIEND: ........(SILENCE)
ME: LOOK AT THE GROUND....(SILENCE..)

URGH...
1095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mahirah's Home To...
Offline
Posted 11/24/09
i'll start to share juicy gossips about celebrity or any of my schoolmates. haha.
455 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Montreal, QC, Can...
Offline
Posted 11/24/09
i say random crap like.. OMG THERES A BIRD ABOVE YOU GOING TO SHIET ON YOU
3873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / ☻☺
Offline
Posted 11/24/09
Never happened to me I think...
If for example I tell a joke and nobody laughs, I'll say somthing like "Yeah, I know it doesn't make sense XD" and they'll laugh =P But most of the times we are talking nonstop
First  Prev  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  Next  Last
You must be logged in to post.