First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply what arc is next?
43 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Singapore
Offline
Posted 8/12/08
Ever wonder if Tsuna had his Hyper dying will mode on 24/7/365 ?
it would be damned sexy ;D .
Posted 8/12/08

fullbustergray wrote:


Tsutoki wrote:


fullbustergray wrote:


Tsutoki wrote:


fullbustergray wrote:


JeansForever wrote:

I hope that Tsuna gets some guts in the next arc.

XDDD true true... he's a complete coward initially (without the dying will at least) i mean... c'mon... you're a mafia boss...


Dude, once again, you need to think about the storyline, being a coward forwards the story. I don't see why people are always like "OMG GO INTO HYPER DYING WILL MODE!!!", that just shows me you guys don't appreciate the manga/anime at all.


oh, about that... in episode 93, he just uses that hyper mode for saving Tsuna...0.o cause i'm sure there are better ways to save Lambo than that way, right? won't he be exhausted? (just my opinion though cause i don't like stories made up in the anime... i only like those in the mangas... >.>)


Umm there was no better way of saving Lambo, they couldn't do anything at the time, Yamamoto was unarmed, Gokudera only had dynamite, Reborn won't do anything because he's EXPECTING, Tsuna to do it, and I'm guessing Ryohei was too. It's not made up stories, the filler eps are made by the exact same person who makes the manga. >.>


ooh, okay icic... =p sorry~ i didn't know that... but still i like those in the mangas only... i don't know why though... but then i still think it's weird, somehow... >.>


Lol, I like the manga more too, it's not censored. ^^
Member
288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines, Las...
Offline
Posted 8/12/08
hmmm... in the story it is said that there were 4or5 choosen to be the next Vongola BOSS that includes Tsuna and XanXus also... maybe the next arc will be one of the choosen vongola boss will rebel against the new VongolaX.... just may assumption....
Posted 8/12/08 , edited 8/12/08

escala14 wrote:

hmmm... in the story it is said that there were 4or5 choosen to be the next Vongola BOSS that includes Tsuna and XanXus also... maybe the next arc will be one of the choosen vongola boss will rebel against the new VongolaX.... just may assumption....


The other three are dead remember?
Lol, here's the manga page, it still cracks me up:
Member
30324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Naha, Okinawa - D...
Offline
Posted 8/12/08
The next arc better have more hot guys... lol.
Posted 8/12/08 , edited 8/12/08

pikangie wrote:

The next arc better have more hot guys... lol.


Anata wa hentai desu. xDDD
Member
30324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Naha, Okinawa - D...
Offline
Posted 8/13/08
汝が正しいと思う。
Member
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / malaysia
Offline
Posted 8/13/08 , edited 8/13/08

Tsutoki wrote:



Lol, I like the manga more too, it's not censored. ^^



yeap~ it's totally more violent there! =3
100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/13/08
i want them to show me what happen when the 10 year ppl are in past
and few episode of future tsuna
Member
9126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 8/13/08

ukyouchrono wrote:

Yeah, that is also my premonition, too....

but it will ruin the anime if KHR ends in Future arc... that sucks, ya know?


yea, but the creator just released a light novel that reveals the next story arc
274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Don't look in you...
Offline
Posted 8/13/08

Doboy2000 wrote:

i want them to show me what happen when the 10 year ppl are in past
and few episode of future tsuna


but isn't future tsuna dead?
100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/14/08

lionheart2235 wrote:


Doboy2000 wrote:

i want them to show me what happen when the 10 year ppl are in past
and few episode of future tsuna


but isn't future tsuna dead?


yea but i mean before he died
when he accept to be the boss and basically all powerful
Member
1206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 8/14/08
its stil gonna b a while until they beat millfiore cause they onli at the side base in manga but i wont say anymor
Member
3050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 8/15/08

kapa1nyo wrote:


ukyouchrono wrote:

Yeah, that is also my premonition, too....

but it will ruin the anime if KHR ends in Future arc... that sucks, ya know?


yea, but the creator just released a light novel that reveals the next story arc


ReallY?!! Do you knw? Nani? Nani? Even if it's a spoiler, tell me!!!! Onegai!!!
Member
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / malaysia
Offline
Posted 8/21/08

kapa1nyo wrote:


ukyouchrono wrote:

Yeah, that is also my premonition, too....

but it will ruin the anime if KHR ends in Future arc... that sucks, ya know?


yea, but the creator just released a light novel that reveals the next story arc


eh?????? really! well... i can't wait!!! =3 lucky it's not just gonna end after the future arc...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.