First  Prev  1  2  3  Next  Last
New Korean Movie starring Song Seung Hun & Kwon Sang Woo
18258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 2 my DESTInation
Offline
Posted 6/25/08

IvIarijuana wrote:

watched it, wish they were both on the good side, their trying to kill each other, but either way fucking good movie


um where did u watched it?
Yep, but wounldn't it b interesting if they were on different side.
3213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / In the middle of...
Offline
Posted 6/25/08

harman101 wrote:


IvIarijuana wrote:

watched it, wish they were both on the good side, their trying to kill each other, but either way fucking good movie


um where did u watched it?
Yep, but wounldn't it b interesting if they were on different side.


youtube, i watching it right now, near the end part 9 atm, no subs but i understand korean 100 ^^
3213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / In the middle of...
Offline
Posted 6/25/08
One more thing lol Kwon Sang Wook must of said FUCK every sentence and at least 100 times this whole movie, LOL
9085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / thats a secret!!!...
Offline
Posted 6/25/08

harman101 wrote:


jebusxjuice wrote:

I'd really like to watch this movie, it looks really good & Song Seung Heon is pretty hot ;D


hehehehe, he is hawt.
:]]
w/ dis movie, i can't 4 his new dramas 2 come out.
his a really gud actor.


this is going to rock
967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Somewhere, Someplace
Offline
Posted 6/25/08
lol old news but seems like alot of people didn't know...

Im pretty sure it did good in theaters. I saw an interview with the two and it was hilarious! Good teamwork.
611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / dave
Offline
Posted 6/25/08
awwww...waiting the subbed version...hotness@@!!!
18258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 2 my DESTInation
Offline
Posted 6/25/08

IvIarijuana wrote:


harman101 wrote:


IvIarijuana wrote:

watched it, wish they were both on the good side, their trying to kill each other, but either way fucking good movie


um where did u watched it?
Yep, but wounldn't it b interesting if they were on different side.


youtube, i watching it right now, near the end part 9 atm, no subs but i understand korean 100 ^^


thnks!!!
18258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 2 my DESTInation
Offline
Posted 6/25/08

IvIarijuana wrote:

One more thing lol Kwon Sang Wook must of said FUCK every sentence and at least 100 times this whole movie, LOL


wow, u actually tuk notes down.
18258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 2 my DESTInation
Offline
Posted 6/29/08

divyness wrote:

lol old news but seems like alot of people didn't know...

Im pretty sure it did good in theaters. I saw an interview with the two and it was hilarious! Good teamwork.


how can dis b old news??
967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Somewhere, Someplace
Offline
Posted 6/29/08

harman101 wrote:


divyness wrote:

lol old news but seems like alot of people didn't know...

Im pretty sure it did good in theaters. I saw an interview with the two and it was hilarious! Good teamwork.


how can dis b old news??


It was released about four months ago. I've known since February. Maybe it's just old news to me since I go on asianfanatics forum and people were talking about this movie since April of 2007. *shrugs*
18258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 2 my DESTInation
Offline
Posted 6/30/08

divyness wrote:


harman101 wrote:


divyness wrote:

lol old news but seems like alot of people didn't know...

Im pretty sure it did good in theaters. I saw an interview with the two and it was hilarious! Good teamwork.


how can dis b old news??


It was released about four months ago. I've known since February. Maybe it's just old news to me since I go on asianfanatics forum and people were talking about this movie since April of 2007. *shrugs*


wow, asianfanatics forum is really up to date.
:]]
1203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / US
Offline
Posted 6/30/08
no offense but this kinda sound like the italian job where they do the last heist but then one of them double cross the rest. Nonetheless, I still can't wait to watch this movie. I both like the actors.
215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
66
Offline
Posted 6/30/08

IvIarijuana wrote:

watched it, wish they were both on the good side, their trying to kill each other, but either way fucking good movie


may i know where you watched it? thanks.
12158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ╰☆ 没有黑暗の地方╭☆
Offline
Posted 6/30/08
oo...gonna watch this for sure!
630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / wembley,uk
Offline
Posted 7/11/08
i wanna wat btw where i can watch diz???
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.