First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Post Reply Angels of Darkness
Posted 7/13/08

animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:

*points randomly* haha-haha-haha...


-evil glare-

Whats so funny?

-carries on sharpening weapon-

i dont think you wanna mess with this ring blade.


-bright eyes-

YAAAAAYYY!!!!!!!

-hugs ring blade-

your safe now. its okay daddy's here

ring......ringg......*obsessed with shiny things* SHINYYYY!!!!! *snatches the blade* OOhh.......*looks at reflection like an idiot*



-kicks away-

No touchy!!
-cleans ring blade-


HYAAAH *karate kicks u* my ring thingy......*stares at u* hihi... seeya * runs with ring blade* SHINYYY!


O_o
GET BACK hERE MINION!!!!!
ILL BUY YOU YOURE OWN RING BLADE!!!!
GIVE ME MINE BACK NOW!!!


hmmm.........let me think.........NAH! no wait ur gonna buy me one? lets swap xD


Okay.. now toddle off to the choose your weapons forum..



oh i did that alradi.....*cough* 2 hours ago


I know i know.. i accepted it


yepp...i know i know...i saw it xD oh right heres ur ring blade thingy bac *givs u urs*


Posted 7/13/08

NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:

*points randomly* haha-haha-haha...


-evil glare-

Whats so funny?

-carries on sharpening weapon-

i dont think you wanna mess with this ring blade.


-bright eyes-

YAAAAAYYY!!!!!!!

-hugs ring blade-

your safe now. its okay daddy's here

ring......ringg......*obsessed with shiny things* SHINYYYY!!!!! *snatches the blade* OOhh.......*looks at reflection like an idiot*



-kicks away-

No touchy!!
-cleans ring blade-


HYAAAH *karate kicks u* my ring thingy......*stares at u* hihi... seeya * runs with ring blade* SHINYYY!


O_o
GET BACK hERE MINION!!!!!
ILL BUY YOU YOURE OWN RING BLADE!!!!
GIVE ME MINE BACK NOW!!!


hmmm.........let me think.........NAH! no wait ur gonna buy me one? lets swap xD


Okay.. now toddle off to the choose your weapons forum..



oh i did that alradi.....*cough* 2 hours ago


I know i know.. i accepted it


yepp...i know i know...i saw it xD oh right heres ur ring blade thingy bac *givs u urs*




wadya say?
Posted 7/13/08

animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:


NatsumiOtaku wrote:


animexcool wrote:

*points randomly* haha-haha-haha...


-evil glare-

Whats so funny?

-carries on sharpening weapon-

i dont think you wanna mess with this ring blade.


-bright eyes-

YAAAAAYYY!!!!!!!

-hugs ring blade-

your safe now. its okay daddy's here

ring......ringg......*obsessed with shiny things* SHINYYYY!!!!! *snatches the blade* OOhh.......*looks at reflection like an idiot*



-kicks away-

No touchy!!
-cleans ring blade-


HYAAAH *karate kicks u* my ring thingy......*stares at u* hihi... seeya * runs with ring blade* SHINYYY!


O_o
GET BACK hERE MINION!!!!!
ILL BUY YOU YOURE OWN RING BLADE!!!!
GIVE ME MINE BACK NOW!!!


hmmm.........let me think.........NAH! no wait ur gonna buy me one? lets swap xD


Okay.. now toddle off to the choose your weapons forum..



oh i did that alradi.....*cough* 2 hours ago


I know i know.. i accepted it


yepp...i know i know...i saw it xD oh right heres ur ring blade thingy bac *givs u urs*




wadya say?


i do not know O_o this is one of the worlds unsolvable mystries.. .
Posted 7/13/08


*mysterious music* a mystery even the greatest detectives wont b able to solve
Creator
26746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / following the voi...
Offline
Posted 7/15/08
Did someone say Detective?! I'm a detective! I can solve anything! buwhahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
2789 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / yes i know my pro...
Offline
Posted 7/15/08

Shiori27 wrote:

Did someone say Detective?! I'm a detective! I can solve anything! buwhahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ok your hired for me

your frist job is tell me who killed the king!
Creator
26746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / following the voi...
Offline
Posted 7/15/08

kitty_girl_rocks_hard wrote:


Shiori27 wrote:

Did someone say Detective?! I'm a detective! I can solve anything! buwhahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ok your hired for me

your frist job is tell me who killed the king!


but I gave u a hint >_<
Posted 7/16/08
NO DETECTAVATING IN MY REALM!!!

hehehe ... hahaha ... fufufufufu.MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

XD

who's the evelist??
Creator
26746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / following the voi...
Offline
Posted 7/16/08

NatsumiOtaku wrote:

NO DETECTAVATING IN MY REALM!!!

hehehe ... hahaha ... fufufufufu.MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

XD

who's the evelist??


I'm dead now..so I can't detective no more
Posted 7/16/08

Shiori27 wrote:


NatsumiOtaku wrote:

NO DETECTAVATING IN MY REALM!!!

hehehe ... hahaha ... fufufufufu.MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

XD

who's the evelist??


I'm dead now..so I can't detective no more



O_o NANI!?

when did this happen??
Posted 7/16/08

NatsumiOtaku wrote:


Shiori27 wrote:


NatsumiOtaku wrote:

NO DETECTAVATING IN MY REALM!!!

hehehe ... hahaha ... fufufufufu.MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

XD

who's the evelist??


I'm dead now..so I can't detective no more



O_o NANI!?

when did this happen??


About a hour ago
Posted 7/19/08
-spinning on a chair-

Wheeeeeeeee~

Member
63339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / In that special p...
Offline
Posted 7/19/08
Uuhrm... i say... we kill...the humans...
Posted 7/22/08
... do whatever yall want idc as long as you dont get in my way.
Posted 7/23/08
Are you mad!?

you dont kill your own race!

thats the leaders orders!

-exersize-

Yaaay!! ringblades are fun =D
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.