First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply perkara paling gila kowunk buat semasa memasak......
Malaysian
3620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / alor star kedah m...
Offline
Posted 6/26/08
hmmmmmmm..............kalu nak dikatakan mmg selalu aku buat gla smasa masak...cam kemarin aku amik cheese pas 2 tak atas senduk then aku salai atas api.......kemarin dulu aku rebus hotdog air rebusan ditambah dngn seasoning.....salt and paper
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 6/26/08
klo aku ckp nanti korunk ckp aku gler XD aku ckap gan kengkawan aku diorang sume terkezut...aku msak magi gune air teh-o (air teh-o kan pnas) best aperk.. xyah gne perencah die...kesihatan pon terjamin XD yg kedua nyer air teh-o campor madu sedap gler!! gan mkn bubur gan cili sos...yg ni x brape sedap aar menyesal aku wat..XD
Posted 6/26/08

korfkid wrote:

klo aku ckp nanti korunk ckp aku gler XD aku ckap gan kengkawan aku diorang sume terkezut...aku msak magi gune air teh-o (air teh-o kan pnas) best aperk.. xyah gne perencah die...kesihatan pon terjamin XD yg kedua nyer air teh-o campor madu sedap gler!! gan mkn bubur gan cili sos...yg ni x brape sedap aar menyesal aku wat..XD


erk?!leh mkn ke?
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 6/26/08

moon_05 wrote:


korfkid wrote:

klo aku ckp nanti korunk ckp aku gler XD aku ckap gan kengkawan aku diorang sume terkezut...aku msak magi gune air teh-o (air teh-o kan pnas) best aperk.. xyah gne perencah die...kesihatan pon terjamin XD yg kedua nyer air teh-o campor madu sedap gler!! gan mkn bubur gan cili sos...yg ni x brape sedap aar menyesal aku wat..XD


erk?!leh mkn ke?


ermmm kerana aku masih idop..maknanyer bleh...cume yg kedua tuh tgk orang aar ade yg ckap sdp ader yg ckp x sdp
Posted 6/26/08

korfkid wrote:


moon_05 wrote:


korfkid wrote:

klo aku ckp nanti korunk ckp aku gler XD aku ckap gan kengkawan aku diorang sume terkezut...aku msak magi gune air teh-o (air teh-o kan pnas) best aperk.. xyah gne perencah die...kesihatan pon terjamin XD yg kedua nyer air teh-o campor madu sedap gler!! gan mkn bubur gan cili sos...yg ni x brape sedap aar menyesal aku wat..XD


erk?!leh mkn ke?


ermmm kerana aku masih idop..maknanyer bleh...cume yg kedua tuh tgk orang aar ade yg ckap sdp ader yg ckp x sdp


mne r tau sok luse usus2 ko smue ptus
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 6/26/08

moon_05 wrote:


korfkid wrote:


moon_05 wrote:


korfkid wrote:

klo aku ckp nanti korunk ckp aku gler XD aku ckap gan kengkawan aku diorang sume terkezut...aku msak magi gune air teh-o (air teh-o kan pnas) best aperk.. xyah gne perencah die...kesihatan pon terjamin XD yg kedua nyer air teh-o campor madu sedap gler!! gan mkn bubur gan cili sos...yg ni x brape sedap aar menyesal aku wat..XD


erk?!leh mkn ke?


ermmm kerana aku masih idop..maknanyer bleh...cume yg kedua tuh tgk orang aar ade yg ckap sdp ader yg ckp x sdp


mne r tau sok luse usus2 ko smue ptus


tu...lu pikir laa sendiri
Posted 6/26/08


ahak~!
mls pk nk tito
nite~!

Malaysian
3620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / alor star kedah m...
Offline
Posted 6/26/08

korfkid wrote:

klo aku ckp nanti korunk ckp aku gler XD aku ckap gan kengkawan aku diorang sume terkezut...aku msak magi gune air teh-o (air teh-o kan pnas) best aperk.. xyah gne perencah die...kesihatan pon terjamin XD yg kedua nyer air teh-o campor madu sedap gler!! gan mkn bubur gan cili sos...yg ni x brape sedap aar menyesal aku wat..XD


weyh.....tea-o 2 nko buat bnyk maner????....tingin lak nak rasa
Malaysian
3620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / alor star kedah m...
Offline
Posted 6/26/08
di manalah chef kita menghilang??????(ezd...)lama x nampak on9
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 6/27/08
ikot ske ko aa...klo aku ...aku wat teh-o tu sbagai kuahnyer
Malaysian
3620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / alor star kedah m...
Offline
Posted 6/27/08

korfkid wrote:

ikot ske ko aa...klo aku ...aku wat teh-o tu sbagai kuahnyer


errrr.esok pagi nak cuba laaaa......kalu x sodap...........aku cari nko...(mcam laa tau nko dok kat ner...)weyh tea-o 2 nko buh gula ker x? kalu boh banyak maner?
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 6/28/08
perkara paling gila aku buat semasa memasak......ialahhhh masak maggie dlm baldi...time tue...kat asrama skolah teknik.....sebab dah lapor sangat....aku & ketua dorm jadi cheff masak meggi byk2 ..wat kenduri katekannn.....time tue waktu mlm.....tengah study giler time tue...ahakkkks....makan ramai2...best siottttttt
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 6/29/08

faris320 wrote:


korfkid wrote:

ikot ske ko aa...klo aku ...aku wat teh-o tu sbagai kuahnyer


errrr.esok pagi nak cuba laaaa......kalu x sodap...........aku cari nko...(mcam laa tau nko dok kat ner...)weyh tea-o 2 nko buh gula ker x? kalu boh banyak maner?


yg tuh..ikot ske ko laa
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 7/5/08
perkara paling gila aku buat semasa memasak....xde kot...

perkara paling gila aku terbuat semasa memasak ada la..
tgh khusyu' masak megi,dlm keadaan ngtuk (sbb masa tu kul 3-4 pg)..
aku nk buh sosej..tp tgn aku terambil botol garam..slamba curah mcm 2 je..
Malaysian
914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / malaysia
Offline
Posted 7/5/08
ramai jgk chef kat cr ni..
sy plk suka mkn milo..
ala yg 3in 1tu..
lps tu gosok dgn penggosok baju..
ltk kain ats milo tu..
smpai keras milo tu..
mmg sdp..
cuberla yer..
mcm coklat..
baik utk penyakit kencing mns..
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.