First  Prev  1  2  3  Next  Last
WHY ARE LATINOS HOTTER THAN THE OTHER RACES
31550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / U tell me cuz i d...
Offline
Posted 6/26/08





Got the curves in all the right places



THESE ARE ALL HOT LATINAS AND THERE ALL SO BETTER THAN U LOL

mexicans tienen huevos---
Posted 6/26/08
wow.
so i guess if everyone put 10 pounds of makeup on and dressed in as little clothes as possible we be hot too.
ok. i got it.
1500 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / UK
Offline
Posted 6/26/08
Why dont you call the thread.. WHY IS MY RACE HOTTER THAN THE OTHERS?!!
4095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Los Angeles, Cali...
Offline
Posted 6/26/08
yeah the girl is pretty in THIS post, but sweet jesus, there are so many more ugly latinas than there are hot ones, its not even funny.

16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 6/26/08
depends on your taste. but for me...they're far from it..
963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/26/08
really?
2283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Toronto, Canada
Offline
Posted 6/26/08
east asians are hotter
16324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Bangalore,India
Offline
Posted 6/26/08
it's a matter of personal taste. there are people who'd rather screw a car or the Eiffel tower than screw a Latina.
I'm not joking.
4436 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Port of Coimbra
Offline
Posted 6/26/08
why is that "latino is the best race" threads starts popping nowadays?
Posted 6/26/08

n_n303 wrote:

You think they're hotter than other races? O_o..
i personally disagree, i'm sure others disagree to. I also think its stupid and selfish for you to think everyone thinks this as well. You're basically trying to advertise them. Do keep in mind this is an asian stream site, and the people here are fans of asians.


overall your thread is ridicules.


haha you're awesome.
963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 6/26/08
that is pure opinion tbh, i think there are attractive people in all races , not that it matters tho.
963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 6/26/08

JulieDavon wrote:


n_n303 wrote:

You think they're hotter than other races? O_o..
i personally disagree, i'm sure others disagree to. I also think its stupid and selfish for you to think everyone thinks this as well. You're basically trying to advertise them. Do keep in mind this is an asian stream site, and the people here are fans of asians.


overall your thread is ridicules.


haha you're awesome.


oo rlyyy
Posted 6/26/08

JulieDavon wrote:

wow.
so i guess if everyone put 10 pounds of makeup on and dressed in as little clothes as possible we be hot too.
ok. i got it.


usually they just use plastic surgery and put 10 more pounds in their boobs and wear shoe laces just to cover the main parts
564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / New York
Offline
Posted 6/26/08 , edited 6/26/08
This thread is really stupid, I can't believe you actually wasted your time to post this up here. And I do agree with JulieDavon, if we put 10 pounds of makeup, we'll be hott also........NOT.
Posted 6/26/08

simo2332 wrote:


JulieDavon wrote:


n_n303 wrote:

You think they're hotter than other races? O_o..
i personally disagree, i'm sure others disagree to. I also think its stupid and selfish for you to think everyone thinks this as well. You're basically trying to advertise them. Do keep in mind this is an asian stream site, and the people here are fans of asians.


overall your thread is ridicules.


haha you're awesome.


oo rlyyy


eh? that was directed at n_n303...
why are you oo rlyyying me?
lol
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.