I need some HELP...What should I do??
Member
903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Cincinnati, Ohio,...
Offline
Posted 6/26/08 , edited 6/26/08
Hey everyone!! I was just wondering...Im about to get my hair cut again, and I need to know what kind of hair cut you guys think I would look best in! Thanks sooo much!! :)

Heres what it looks like NOW:




*I want to keep it straight
*I want to keep bangs, but NOT cut them TOO short.
*I dont want my hair TOO short either, nothing too far above the shoulders.


SO Any IDEAS??
Posted 6/26/08
I had the same question. haha. lol. Maybe you can try layering? yea? it would look nice ^^
Posted 6/26/08
hmm well i did post up some links on the profile page , you can check it out..
not much japanese girls have straight hair.. they mostly have curlys now..
but mm. i did miku's hair for bangs..
its like a "M" and i cut some hair on my top so i can style it like spike it up a bit..
do you like wavy? like a little bit

you can try this one if you like.

just tell the stylist to do it like that and leave the buttom longer tho... but it'll still look like that except its longer
and for the bangs..
hmm.. well you can cut a little shorter..because bangs grow fast ..
you can try move it to the right like hers..
Member
2484 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Parañaque, Philip...
Offline
Posted 6/27/08 , edited 6/27/08
@chocuqueen, this may seem be weird but, you got the right picture for the stuff I've been looking for, hahah...

question: on the first picture, it seems like it's a lil bit curled, how do ya do that? could hair salons fix that thing?
Posted 6/27/08
Sureiya: really? haha well uhm.. thats greatt.. ^^ just tell the stylist you want it like that.. they can use a straighter to curl that part for you.
Moderator
1945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / hk or canada
Offline
Posted 6/27/08
oo i liked what nami tamaki had before ...relli kawaii... haha i like gurls dah have those kinda hair buh too bad non relli do ...=/ is it hard to do or sumthing? in the myway mv haha =P
Member
903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Cincinnati, Ohio,...
Offline
Posted 6/27/08
Haha thanks guys!! Yeah, I like curly hair a lot, but my hair just will NOT stay curled!! Not even with a perm O_O Its rediculusly hard to style too. Its just flat and straight and thats pratcially it lol. Thats why I was looking for straight hair cuts.

I am taking everything into consideration, so anyone has even more ideas please let me know! :)

Oh yeah I dont mind cutting my bangs somewhat shorter, I just didnt want them TOOOO short, like blunt or anything haha.
Member
903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Cincinnati, Ohio,...
Offline
Posted 6/27/08

chocuqueen wrote:

hmm well i did post up some links on the profile page , you can check it out..
not much japanese girls have straight hair.. they mostly have curlys now..
but mm. i did miku's hair for bangs..
its like a "M" and i cut some hair on my top so i can style it like spike it up a bit..
do you like wavy? like a little bit

you can try this one if you like.

just tell the stylist to do it like that and leave the buttom longer tho... but it'll still look like that except its longer
and for the bangs..
hmm.. well you can cut a little shorter..because bangs grow fast ..
you can try move it to the right like hers..


Hey I like that....do you know what it would look like from the back?
Posted 6/27/08

LadyKenichi wrote:


chocuqueen wrote:

hmm well i did post up some links on the profile page , you can check it out..
not much japanese girls have straight hair.. they mostly have curlys now..
but mm. i did miku's hair for bangs..
its like a "M" and i cut some hair on my top so i can style it like spike it up a bit..
do you like wavy? like a little bit

you can try this one if you like.

just tell the stylist to do it like that and leave the buttom longer tho... but it'll still look like that except its longer
and for the bangs..
hmm.. well you can cut a little shorter..because bangs grow fast ..
you can try move it to the right like hers..


Hey I like that....do you know what it would look like from the back?


ah im sorry , i can't find the back for those two pictures..
you can use this as for back.. its from a korean hairstyle site ^^

You must be logged in to post.