First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Introduce ur selfs ^_^
Member
1574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / doodling mess!
Offline
Posted 12/3/08
yeah i like my zodiac ;)

even did use it as a theme for my vector art assignment ^^

Member
15578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Ha!! You wish yo...
Offline
Posted 12/3/08
hey I'm Jhoanne but you can call me Jhoi(pronounced Joey)!!^^
I'm 14 and my mood decides my personality.

btw.....SCORPIOS FOREVER!!!!!!!!!!!!!
49778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/5/08

Jhoi-chan12 wrote:

hey I'm Jhoanne but you can call me Jhoi(pronounced Joey)!!^^
I'm 14 and my mood decides my personality.

btw.....SCORPIOS FOREVER!!!!!!!!!!!!!


hey hello Jhoi
its nice to meet u and i hope ur mood is happy or crazy happy ^_^
49778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/5/08

girlpow wrote:

yeah i like my zodiac ;)

even did use it as a theme for my vector art assignment ^^



hey hello ^_^
wow.....i like ur pic. it is very awesome
nice work
Member
15578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Ha!! You wish yo...
Offline
Posted 12/5/08

zudokato wrote:


Jhoi-chan12 wrote:

hey I'm Jhoanne but you can call me Jhoi(pronounced Joey)!!^^
I'm 14 and my mood decides my personality.

btw.....SCORPIOS FOREVER!!!!!!!!!!!!!


hey hello Jhoi
its nice to meet u and i hope ur mood is happy or crazy happy ^_^


ya right now it is!! =]
49778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/5/08

Jhoi-chan12 wrote:


zudokato wrote:


Jhoi-chan12 wrote:

hey I'm Jhoanne but you can call me Jhoi(pronounced Joey)!!^^
I'm 14 and my mood decides my personality.

btw.....SCORPIOS FOREVER!!!!!!!!!!!!!


hey hello Jhoi
its nice to meet u and i hope ur mood is happy or crazy happy ^_^


ya right now it is!! =]


hehehehehe yay ^_^
im glad tat ur happy cuz me happy 2
Member
15578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Ha!! You wish yo...
Offline
Posted 12/6/08

haha!! cool!
Member
289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somewhere in Canada
Offline
Posted 12/6/08
Nyappy names Kaien
im dark and crazy
im 15 living in Southern part of Canada
my B-day is on the 28th of October
i love jrock/jmetal and drawing

nice to meet ya fellow scopiozzz
49778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/6/08

Kaieneko wrote:

Nyappy names Kaien
im dark and crazy
im 15 living in Southern part of Canada
my B-day is on the 28th of October
i love jrock/jmetal and drawing

nice to meet ya fellow scopiozzz


hello kaien
its nice to meet u too
ur dark and crazy. tats cool. im kinda dark and im really crazy ^_^
hey i love drawing too ^_^
hope u will like this group
Member
1574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / doodling mess!
Offline
Posted 12/7/08

Kaieneko wrote:

Nyappy names Kaien
im dark and crazy
im 15 living in Southern part of Canada
my B-day is on the 28th of October
i love jrock/jmetal and drawing

nice to meet ya fellow scopiozzz


oh?! haha we have e same bdae! :P

i'm 17 haha
Member
1574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / doodling mess!
Offline
Posted 12/7/08


i'm glad tt u like my work, thx! ^^
Member
1574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / doodling mess!
Offline
Posted 12/7/08


yeah i assume most scorpios love purple?

or red black?
Member
289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somewhere in Canada
Offline
Posted 12/8/08

zudokato wrote:


Kaieneko wrote:

Nyappy names Kaien
im dark and crazy
im 15 living in Southern part of Canada
my B-day is on the 28th of October
i love jrock/jmetal and drawing

nice to meet ya fellow scopiozzz


hello kaien
its nice to meet u too
ur dark and crazy. tats cool. im kinda dark and im really crazy ^_^
hey i love drawing too ^_^
hope u will like this group


YOSH!! this is awesome!! great way to meet other peeps with the same interests lyk uz and meh bwa haha
Member
289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somewhere in Canada
Offline
Posted 12/8/08

girlpow wrote:


Kaieneko wrote:

Nyappy names Kaien
im dark and crazy
im 15 living in Southern part of Canada
my B-day is on the 28th of October
i love jrock/jmetal and drawing

nice to meet ya fellow scopiozzz


oh?! haha we have e same bdae! :P

i'm 17 haha


YAY!! we can celebrate togetha
Bwa haha
Member
289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somewhere in Canada
Offline
Posted 12/8/08

girlpow wrote:



yeah i assume most scorpios love purple?

or red black?


well i love purple, black, red, dark blue and neons :D
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.