First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply *SPOILER ALERTS* KOKO NI IRUYO
Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 6/27/08 , edited 6/27/08
KOKONI IRUYO has now just reached the climax!
People who don't want the story to be spoiled just STOP READING NOW....

Hikage just found out that Teru is kuro-usagisan ^^ YAY!
I was really surprised myself......
Member
16959 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ©HI-MI-TSU!~
Offline
Posted 8/8/08
lol ya i knew that cuz i bought the manga!;p
Member
14574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Brooklyn
Offline
Posted 8/11/08

melonstar wrote:

KOKONI IRUYO has now just reached the climax!
People who don't want the story to be spoiled just STOP READING NOW....

Hikage just found out that Teru is kuro-usagisan ^^ YAY!
I was really surprised myself......


wat's a kuro-usagisan ?
Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 8/11/08

jianing23 wrote:

lol ya i knew that cuz i bought the manga!;p


Oh cool!
SO, are you rooting for teru or hinata...
which do you like better?
Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 8/11/08

aznlilchika wrote:


melonstar wrote:

KOKONI IRUYO has now just reached the climax!
People who don't want the story to be spoiled just STOP READING NOW....

Hikage just found out that Teru is kuro-usagisan ^^ YAY!
I was really surprised myself......


wat's a kuro-usagisan ?


oh kuro-usagisan is the black rabbit that hikage always talked to on her blog
you know the one that always nice and gave her nice advice

Member
14574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Brooklyn
Offline
Posted 8/12/08

melonstar wrote:


aznlilchika wrote:


melonstar wrote:

KOKONI IRUYO has now just reached the climax!
People who don't want the story to be spoiled just STOP READING NOW....

Hikage just found out that Teru is kuro-usagisan ^^ YAY!
I was really surprised myself......


wat's a kuro-usagisan ?


oh kuro-usagisan is the black rabbit that hikage always talked to on her blog
you know the one that always nice and gave her nice advice




lols yayyy so tht means their meant to be rite? i hope so
32105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Indonesia
Offline
Posted 8/14/08
wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?
Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 8/15/08

aznlilchika wrote:


melonstar wrote:


aznlilchika wrote:


melonstar wrote:

KOKONI IRUYO has now just reached the climax!
People who don't want the story to be spoiled just STOP READING NOW....

Hikage just found out that Teru is kuro-usagisan ^^ YAY!
I was really surprised myself......


wat's a kuro-usagisan ?


oh kuro-usagisan is the black rabbit that hikage always talked to on her blog
you know the one that always nice and gave her nice advice




lols yayyy so tht means their meant to be rite? i hope so


I know~!
I hope so too!
Teru and Hinata are really cute!

Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 8/15/08

diamond93 wrote:

wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?


yup yup!
I think it's chapter 13!
it was really cute!!!!
32105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Indonesia
Offline
Posted 8/16/08

melonstar wrote:


diamond93 wrote:

wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?


yup yup!
I think it's chapter 13!
it was really cute!!!!


thnkz ^^
btw, do u know where i can read kokoni iruyo < 5chp ?
In my country i can read it on naka but i must wait so long to read ch 13... ( in my country just 2 chp that have been publish and only publish 1 chp every month)
(sory 4 my bad english)

Member
14574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Brooklyn
Offline
Posted 8/16/08

diamond93 wrote:


melonstar wrote:


diamond93 wrote:

wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?


yup yup!
I think it's chapter 13!
it was really cute!!!!


thnkz ^^
btw, do u know where i can read kokoni iruyo < 5chp ?
In my country i can read it on naka but i must wait so long to read ch 13... ( in my country just 2 chp that have been publish and only publish 1 chp every month)
(sory 4 my bad english)



if u wanna read it in english u can read it at onemanga.com
Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 8/29/08

diamond93 wrote:


melonstar wrote:


diamond93 wrote:

wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?


yup yup!
I think it's chapter 13!
it was really cute!!!!


thnkz ^^
btw, do u know where i can read kokoni iruyo < 5chp ?
In my country i can read it on naka but i must wait so long to read ch 13... ( in my country just 2 chp that have been publish and only publish 1 chp every month)
(sory 4 my bad english)



I'm not really sure, sorry!
umm....
I'll tell you if I find a source though ok?

Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 8/29/08

aznlilchika wrote:


diamond93 wrote:


melonstar wrote:


diamond93 wrote:

wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?


yup yup!
I think it's chapter 13!
it was really cute!!!!


thnkz ^^
btw, do u know where i can read kokoni iruyo < 5chp ?
In my country i can read it on naka but i must wait so long to read ch 13... ( in my country just 2 chp that have been publish and only publish 1 chp every month)
(sory 4 my bad english)



if u wanna read it in english u can read it at onemanga.com


onemanga has kokoni iruyo?
Moderator
4576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california
Offline
Posted 8/29/08

aznlilchika wrote:


diamond93 wrote:


melonstar wrote:


diamond93 wrote:

wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?


yup yup!
I think it's chapter 13!
it was really cute!!!!


thnkz ^^
btw, do u know where i can read kokoni iruyo < 5chp ?
In my country i can read it on naka but i must wait so long to read ch 13... ( in my country just 2 chp that have been publish and only publish 1 chp every month)
(sory 4 my bad english)



if u wanna read it in english u can read it at onemanga.com


oh never mind I see

Posted 9/19/08

diamond93 wrote:


melonstar wrote:


diamond93 wrote:

wow teru is kuro !
i really surprise ..
what chapter is it ?


yup yup!
I think it's chapter 13!
it was really cute!!!!


thnkz ^^
btw, do u know where i can read kokoni iruyo < 5chp ?
In my country i can read it on naka but i must wait so long to read ch 13... ( in my country just 2 chp that have been publish and only publish 1 chp every month)
(sory 4 my bad english)



same dilemma here!!! they just released the 3rd one!!! i have to wait 10 more months (almost a year) to get to chap 13!!!! they have the japanese nakayoshi in some bookstores, but i can't understand japanese!!!! *crying*

btw, we live in the same country, diamond93-san... ^_^
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.