First  Prev  1  2  Next  Last
AVATAR CONTEST
Flonne
8414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Random
Offline
Posted 6/28/08 , edited 8/8/08
To all demons! We will be launching an Avatar Contest! So please participate!
*Moderatos and the creator are not allowed to join*

How to join?
-Simply make an avatar for our group! (Strictly PG-13 pls!)

What are the Rules?
-Your avatar must say "Disgaea A New Dream, A New Adventure"
-It can be animated or non-animated
-No nude pics or some other green stuff
-No copying of other peoples work.
-No Cheating

What do I win?
-Avatar will be posted in the front page
-You get to be in the Hall of Fame

Prizes from the creator ( Whatevrgal ):
-Badge
-An Disgaea Avatar

Prizes from the Moderators:
pokemon2456:
-Badge
-An Disgaea Avatar

NORIEVINCENT:
-Overlord for A week

When do I start?
-Right now!!!

Whens the deadline?
- August 8
Ozonne
31828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Candy Land :DD
Offline
Posted 6/28/08
mine's the same~~!!
Flonne
8414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Random
Offline
Posted 6/28/08

pokemon2456 wrote:

mine's the same~~!!


lol u mean the prize?
Ozonne
31828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Candy Land :DD
Offline
Posted 6/28/08

whatevrgal wrote:


pokemon2456 wrote:

mine's the same~~!!


lol u mean the prize?


uuuuuuum yeah~~!!


Flonne
8414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Random
Offline
Posted 6/28/08

pokemon2456 wrote:


whatevrgal wrote:


pokemon2456 wrote:

mine's the same~~!!


lol u mean the prize?


uuuuuuum yeah~~!!




then okay! just make sure we have diffrent designs ^^
Ozonne
31828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Candy Land :DD
Offline
Posted 6/28/08
{ u mean a disgaea avatar riight? }
Ozonne
31828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Candy Land :DD
Offline
Posted 6/28/08

whatevrgal wrote:


pokemon2456 wrote:


whatevrgal wrote:


pokemon2456 wrote:

mine's the same~~!!


lol u mean the prize?


uuuuuuum yeah~~!!




then okay! just make sure we have diffrent designs ^^



haiiiiiiiii~~!!
Flonne
8414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Random
Offline
Posted 6/28/08
^___^
Member
4843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Philippines
Offline
Posted 6/28/08



Etna: Ehehe... I`m not good at making this...
Laharl
34124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 6/28/08
i give a prize??.......................hmmm..my prize would be........uhhh.....how about "OVERLORD FOR A WEEK"?
Flonne
8414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Random
Offline
Posted 6/28/08

kaedechan25 wrote:




Etna: Ehehe... I`m not good at making this...


Thankz for entering! ^^
Flonne
8414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Random
Offline
Posted 6/28/08

NORIEVINCENT wrote:

i give a prize??.......................hmmm..my prize would be........uhhh.....how about "OVERLORD FOR A WEEK"?


lol...sounds kinda weird..but I like it....
Member
3742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/28/08

well this is all i can do............ oh well
Ozonne
31828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Candy Land :DD
Offline
Posted 6/29/08

sakura925 wrote:


well this is all i can do............ oh well


niiiiiiiiice~~!!

Ozonne
31828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Candy Land :DD
Offline
Posted 6/29/08

NORIEVINCENT wrote:

i give a prize??.......................hmmm..my prize would be........uhhh.....how about "OVERLORD FOR A WEEK"?


i dunno...............

First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.