First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Hana Yori Dango Final Movie-Spolier! (the whole entire movie in words)
983 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / philippines
Offline
Posted 6/30/08
i s0o wanna watch it n0w... Its so0 g0od...
1861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 6/30/08
You know i first read it in a blog of someone and I'm so happy and said OH MY GODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hahahahahahaha I really like it.... Arigatou Gozaimasu...........................
3062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Inside an Oven
Offline
Posted 6/30/08
that's freakin long... i'd rather wait for the movie than strain my eyes with reading something that long, lolz. Yeah, im too lazy to read haha! You get a better experience anywayz if you watch the movie....
812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Australia
Offline
Posted 6/30/08
OMG i want to watch it so bad now >.<
976 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/30/08
i've read the first part but i'm afraid to go on!!!ah.. when will this be out with subs??
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Wonder Land
Offline
Posted 6/30/08
i wana see the movie, im not gud at reading
7047 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 6/30/08
wow, thanks for posting
9913 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / asia, earth, sola...
Offline
Posted 6/30/08
holy s***..that was nice!
690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/30/08
OMG the ending was FABULOUS
i feel so happy after reading this THNX SO MUCH
im a sucker for spoilers :D
can't wait for the movie to be uploaded w/ subs
3512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / somewhere out the...
Offline
Posted 6/30/08
so long..
ill just wait and watch it..
595 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / sunny island litt...
Offline
Posted 6/30/08

asian28 wrote:

wow...it's so good...can't wait to see it...but wat does this mean???>>> Okaeri ???


It's what people at home will say to you when you reach home. Literally means "welcome home".
595 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / sunny island litt...
Offline
Posted 6/30/08
This will really come in handy when the raw version is out. THANKS ALOT! i shall not read it now. must wait patiently.........
Posted 6/30/08

can't wait for the movie...............
527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Texas
Offline
Posted 6/30/08
omg i finish the whole story.. it was sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo good..
1756 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Zagreb
Offline
Posted 6/30/08
i'm not gonna read it.it's stupid.
i'll just wait until the movie is up
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.