First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
do you watch hentai?
3861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Parking lot...
Offline
Posted 6/29/08

alexseiber65 wrote:


h4rd2 wrote:


alexseiber65 wrote:


h4rd2 wrote:

i got sum huge collection here... specialy gang bang and lesbian sex scene.. oh got sum wierd plant tentacles too......


lol sweet!! do u know any good sites to watch it on??


nah... i download it....

try looking for streaming porn videos, they include sum hentai but its better to download it coz u can choose wat u want....


i know like 5 live stream sites... but where do u go to download it??(im not gonna pay... cause parents would find out lol) do u know a free download place??


well yeah i do hav....
its easy to get them in any anime forum, wer u can look for the hentai section, most people sharing those files......
3861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Parking lot...
Offline
Posted 6/29/08

suggha wrote:

Yeah I do, sometimes I get tired of the whole "wait 12 episodes for a kiss" ting, so a good hentai is nice. Although there are lots of disgusting ones (once I came by a hentai about a oversized bug-ting raping several women, thats just plain out NASTY)


hahah... u should watch a girl on girl poop eating.. pretty nasty even thou its just anime.. hahah
21476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ✿ prospit ✿
Offline
Posted 6/29/08
maybe. hehehehehe
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Under your bed
Offline
Posted 6/29/08

h4rd2 wrote:


alexseiber65 wrote:


h4rd2 wrote:


alexseiber65 wrote:


h4rd2 wrote:

i got sum huge collection here... specialy gang bang and lesbian sex scene.. oh got sum wierd plant tentacles too......


lol sweet!! do u know any good sites to watch it on??


nah... i download it....

try looking for streaming porn videos, they include sum hentai but its better to download it coz u can choose wat u want....


i know like 5 live stream sites... but where do u go to download it??(im not gonna pay... cause parents would find out lol) do u know a free download place??


well yeah i do hav....
its easy to get them in any anime forum, wer u can look for the hentai section, most people sharing those files......


lol.. ok then ^-^
962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / Atlantis Sector 1...
Offline
Posted 6/29/08
You people should watch dark love, its the cutest most happy story ever....
962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / Atlantis Sector 1...
Offline
Posted 6/29/08

h4rd2 wrote:


suggha wrote:

Yeah I do, sometimes I get tired of the whole "wait 12 episodes for a kiss" ting, so a good hentai is nice. Although there are lots of disgusting ones (once I came by a hentai about a oversized bug-ting raping several women, thats just plain out NASTY)


hahah... u should watch a girl on girl poop eating.. pretty nasty even thou its just anime.. hahah


oh yeah, what a wonder that was....
270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33
Offline
Posted 6/29/08 , edited 6/29/08

alexseiber65 wrote:


h4rd2 wrote:


alexseiber65 wrote:


h4rd2 wrote:

i got sum huge collection here... specialy gang bang and lesbian sex scene.. oh got sum wierd plant tentacles too......


lol sweet!! do u know any good sites to watch it on??


nah... i download it....

try looking for streaming porn videos, they include sum hentai but its better to download it coz u can choose wat u want....


i know like 5 live stream sites... but where do u go to download it??(im not gonna pay... cause parents would find out lol) do u know a free download place??



a good site to check out is this "forum.hentaipalm.com"

it all depends on the art, the sex scenes, the voice if it is crappy then i don't bother but if it is good then i'd watch it.....the story line doesn't really matter to me cuz i don't watch it for the story besides very few have good story lines anyways....
1385 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Not telling...
Offline
Posted 6/29/08
I never watch it since it's against my moral to watch anime porn.
1187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Look.... im right...
Offline
Posted 6/29/08
I've seen it once, and no im not lying, ive really seen it just once.. and the first thing that popped into my head was... (WTF?!! What is happening in this world!!!) and no i didn't liked it, and yes i find it disturbing. Why? Anime is cartoons in japanese, cartoons are meant generally for kids, thus making an anime strictly for adults is sick.. well thats just me. But yeah, some of my friends watch it, and i dont find them sick, some of us just have our own different opinions...and pleasures. haha!
1283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Neenjahland
Offline
Posted 6/29/08
sure why not? i mean its just an anime but with a weird storyline and some nude scenes?
7621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Destiny Islands
Offline
Posted 6/29/08
nope
591 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 6/29/08
at first yes now no
105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / toronto
Offline
Posted 6/29/08
Its not bad, I watch it here and there when I'm bored.
311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Fargo, ND
Offline
Posted 6/29/08
hentai hmmm well i dont really like it. but i will not say that i have never watched it before. hentai isnt my fortay if u catch my drift i find real women hotter but then as was stated in genshiken its all about prefrence.
9097 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Earth
Offline
Posted 6/29/08

nahp wrote:

i watch it. theres some that have really good artwork and others that are pure crap that i ignore. for some reason some hentai have alot more production quality then some animes. i dont find it disturbing well yes i do all those rape genre ones. tentacle ones are gross too. i just watch the normal ones where its like 2 people or a triangle not a freaking rape style one, those are weird and gross.

hatsu inu and sex friends are good examples of ones i perfer. like i said rape, tentacle, and monsters, and w.e gross things that isnt human or normal are freaking gross


i agree is not disturbing to watch hentai if u choose the corect genre that is
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.