First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Do you think Nabari No Ou is getting boring?
845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 7/15/08
yeah its gotten a little boring, there are few fighting scenes, and alot of talking going on right now....
6547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Over the 'straigh...
Offline
Posted 7/15/08
Well I don't mind if its boring or not. I think its boring and exciting at the same time. Miharu is a weakling and doesn't do anything which mades me mad. Its still waay better than naruto. The first time I watched it the first seven episodes got exciting then it made me skip parts of the episode because all of the dialogue which made me really bored XD I stopped watching it for awhile. Then i watched it again our of boring and now i think its exciting :3
9165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / somewhere around...
Offline
Posted 7/15/08
I don`t watch the anime but the manga is not boring..
6547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Over the 'straigh...
Offline
Posted 7/15/08

d3vilang3l333 wrote:

yup very boring everyone knows whats going to happen at the end


Really then? Whats the ending for you? =/ I kind of disagree I still don't know what the ending will be like. Its kind of hard to predict than naruto. Still Nabari No Ou is way better than Naruto.
6607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / at the happiest p...
Offline
Posted 7/16/08
heck no i LOVE it!!!!
127 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / Midgard
Offline
Posted 7/16/08
Nabari no ou is awesome!!~
and it ain't boring either
only cuz i lub the relationship between miharu and yoite.
according to my friend, remieh looks like a girl, which is y he stopped watchin cuz the relationship arc kinda killed it for him or sumthing like that XD
36029 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/16/08
sometimes. they do talk an awful lot
1677 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 7/16/08
boring? HELL NO! I'm so excited about what's gonna happen next, it doesn't have to be fighting all the time to be interesting. And as mentioned by someone before, not all close relationships should be labeled as gay I think that's so narrow minded. There is nothing wrong with someone wanting to help someone. Nabari no Ou is one of the best 2008 anime
809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/19/08
not really it's almost like a mature version of naruto but better
3758 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / 20th ward
Offline
Posted 7/23/08
i guess it would be a yes
76131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/23/08
noooooooooo!! it can't be boring it's so cool and very awesome!!!!
652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / sumwhere inbetween
Offline
Posted 7/23/08

gnatkowa wrote:

no, not really. i like micharuXyoite pairing =D

hmmm i was waiting 4 sumthing good 2 happen between them instead of tantalising hints which just piss me off

415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / sg
Offline
Posted 7/23/08
yes but a least better than naruto(i stop it at 5 ep)(a least this am still following up on nabari)
1695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 8/25/08
is a bit boring currently watching episode 18
459 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 8/25/08

evilelmo_2005 wrote:

Well my friend said Nabari No Ou got him bored after 7 episodes and that's wat I'm sort of thinking rite now as well... what do you guys think? PLZ don't hate me ...


Yup so bored i stopped at ep 14 i think i will finish it when the anime is done it got so bored miharu never became a true ninja as ep continue on i was like fck you are useless please learn something , the only thing that caught my eyes was that you can see the 2 point of views of each side and any of them is bad they are just trying to save the world in their own way , but yes again it was boring , ep 15 should have been good but i was pissing me off already i continued watching it because i don't like to drop animes
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.