First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply the hottest or cutest halfie!!!!
826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / A-Town
Offline
Posted 6/30/08

wishy wrote:


Kristen Kreuk is chinese/dutch yay. :3


she is sooo hott!!
i like her in smallville, such a good show.
3124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/30/08

kiwi908 wrote:

Nich Khun-he's a JYP trainee and he's half thai and half chinese :D








wow pretty hottttt!!!
2385 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / the place to be
Offline
Posted 6/30/08

starz12 wrote:

Hayami Mokomichi Japanese-Filipino
Hot + Cute=posses both o_O






DUDE THIS GUY IS SO EFFING HOT.

2469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / with Nichkhun
Offline
Posted 6/30/08

Marielangela wrote:

Jon Avila (Filipino-Irish)

his eyes are green...


OH MY GOSHH! O.O
lol ive never heard of him but wow..
one of the hottest flips ive seen.
2815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/30/08
Mason Moon's baby

2469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / with Nichkhun
Offline
Posted 6/30/08

quiet_pple wrote:

Mason Moon's baby



is this the baby from baby & me?
lol looks like it. o.O
1344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / California
Offline
Posted 6/30/08

Ito Yuna (Half korean half jap) and can speak fluent english with no accent AT ALL and is one of the best asian singers i've ever heard. she also did a duet with Celine Dion
1344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / California
Offline
Posted 6/30/08

Ricky Neely (half korean half white)
2346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Somewhere out there
Offline
Posted 6/30/08
I wonder what will come out from this ?



1344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / California
Offline
Posted 6/30/08

Sam Milby (half flip half white)
Posted 6/30/08
Eiji Wentz(I think he was half Germany and Japanese)
686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 6/30/08

starz12 wrote:

Hayami Mokomichi Japanese-Filipino
Hot + Cute=posses both o_O





OMG ARE YOU FORREAL?! HAHA THAT'S SO COOL
That can possibly explain why he has a dark skin complexion hahaha.

Woah woah woah
781 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New York
Offline
Posted 6/30/08

alcheny1 wrote:


ninawina wrote:


alcheny1 wrote:

Crystal kay is adorable she's half korean and half black.


Uh ... dont you mean African American?


oh sorry i do it's just i say black so casually because i am half balck half asian


You don't have anything to be sorry for. I was raised in the US, but I was born in the Caribbean, and Blacks is an accurate descriptive turn. while the majority of the colored minorities in the US are categories as African American a small portion who are not US born are consider as just black.

Now back on topic for me hot halfie's are, Crystal Kay, Daniel Henney, and Dennis Oh.
2612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / SOUTHEAST ASIA
Offline
Posted 6/30/08

tongtoi wrote:

there is a forum similar to this..

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-192457/Actors-and-Actressess-who-had-mixed-race.html


yeah right

3290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/30/08

starz12 wrote:

Hayami Mokomichi Japanese-Filipino
Hot + Cute=posses both o_O





he's soooooooooooo sexy. i love him =)

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.