First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Camel Toe !
1054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / SINGAPORE
Offline
Posted 7/1/08

helena91 wrote:

slightly perverted this is
I feel so disrespected as a woman


when we look upon women as an art piece of beauty? as long if we dont see em as an object of sex, there nothing wrong with it
Posted 7/1/08

Razen wrote:


helena91 wrote:

slightly perverted this is
I feel so disrespected as a woman


when we look upon women as an art piece of beauty? as long if we dont see em as an object of sex, there nothing wrong with it


This is 2008 most men see women for sex not as an art piece of beauty, sorry to ruin the fantasy
1054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / SINGAPORE
Offline
Posted 7/1/08
well not all think like that ;p i for one dont
Posted 7/1/08

helena91 wrote:

slightly perverted this is
I feel so disrespected as a woman


really...i dont feel that way...i mean yeah its kinda weird seeing this...but its a warning to us girls....dont wear pants that are too tight...cuz those will be the consequences...lol
Posted 7/1/08
women? i do not understand this "women" that you speak of...porn satisfys all my needs
Posted 7/1/08
Haha, the word Camel Toe just makes me laugh one of my friends at school ended up walking around with a sticker on her back saying 'I love Camel Toes' -___- yup, a girl too.
Posted 7/1/08

kino_neko wrote:


helena91 wrote:

slightly perverted this is
I feel so disrespected as a woman


really...i dont feel that way...i mean yeah its kinda weird seeing this...but its a warning to us girls....dont wear pants that are too tight...cuz those will be the consequences...lol


yeah but its like always on here women will be degraded to sex, thank god i have some sense of style not to wear clothes that show everything
Posted 7/1/08

helena91 wrote:


kino_neko wrote:


helena91 wrote:

slightly perverted this is
I feel so disrespected as a woman


really...i dont feel that way...i mean yeah its kinda weird seeing this...but its a warning to us girls....dont wear pants that are too tight...cuz those will be the consequences...lol


yeah but its like always on here women will be degraded to sex, thank god i have some sense of style not to wear clothes that show everything


exactly...dont wear clothes that reveal way too much....lol give them something to guess and to chase after....lol
Posted 7/1/08

kino_neko wrote:


helena91 wrote:


kino_neko wrote:


helena91 wrote:

slightly perverted this is
I feel so disrespected as a woman


really...i dont feel that way...i mean yeah its kinda weird seeing this...but its a warning to us girls....dont wear pants that are too tight...cuz those will be the consequences...lol


yeah but its like always on here women will be degraded to sex, thank god i have some sense of style not to wear clothes that show everything


exactly...dont wear clothes that reveal way too much....lol give them something to guess and to chase after....lol


yes never wear clothes that are way to tight ...... also never go out without your underwear
Posted 7/1/08

helena91 wrote:


kino_neko wrote:


helena91 wrote:


kino_neko wrote:


helena91 wrote:

slightly perverted this is
I feel so disrespected as a woman


really...i dont feel that way...i mean yeah its kinda weird seeing this...but its a warning to us girls....dont wear pants that are too tight...cuz those will be the consequences...lol


yeah but its like always on here women will be degraded to sex, thank god i have some sense of style not to wear clothes that show everything


exactly...dont wear clothes that reveal way too much....lol give them something to guess and to chase after....lol


yes never wear clothes that are way to tight ...... also never go out without your underwear


yes...please when wearing clothes esp skirts wear something...please i dont want to see a vagina....eek
Posted 7/1/08

kino_neko wrote:


helena91 wrote:

yes never wear clothes that are way to tight ...... also never go out without your underwear


yes...please when wearing clothes esp skirts wear something...please i dont want to see a vagina....eek


wear them and keep wearing them dont just lose them its revolting to see a girl with out no underwear
6916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / England
Offline
Posted 7/1/08
I've never seen any camel toes on CR :S
My old maths teacher used to always have one.
I'm surprised nobody ever pointed it out to her; my class was full of idiots like that.
But maybe they just didn't want to in case someone said, "Why were you looking?"
Ah well, I've left school now anyway. I'll never have to look at another camel toe again...
Hopefully.
21995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / boring, bland ohio
Offline
Posted 7/1/08

Sulla wrote:


artgeek707 wrote:

Some girls should not wear tight pants so much, is my main thought

@sulla stay on topic and leave her alone


Go suck on a Camel Toe you Lesbo.


I do believe that insult was unwarrented. Anyway you're only half right. I'm bi
Posted 7/1/08
please lock this thread...
4013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / England
Offline
Posted 7/1/08
hahaha. camel toe, the term and the.. thing, amuse me greatly.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.