First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
natsume likes mikan
Member
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / philippines
Offline
Posted 7/26/08
wait ill countinue this.. haha :]]


haha:]]
go them
Member
1592 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / somewhere
Offline
Posted 7/27/08

mjoriesga62 wrote:


angelcaya wrote:

i found more pics enjoy








this is real i found it in manga fox and i think its in order and the chapter is 16 chapter 96


yah i read this already it was so freaking MAKA KILIG
gosh they are like so meant to be people!!
soo is the last chapter 100 ? ?
n will mikan come with narumi-sensei in the outside world ? ? ?


i 4got the chapter and im not relly sure
and no its not chapter 100
Member
45 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / United States
Offline
Posted 7/31/08
That's is towards the end of Chapter 95, and then like the first page of Chapter 96, that's all!!!

They are just too cute together >.<!!!
Member
32105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Indonesia
Offline
Posted 8/1/08
Natsume X Mikan !!!!
Hope they will be together in the end.
2222 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / COOKIELANDD :]
Offline
Posted 8/1/08
Natsume and Mikan they're sooo cutee
and the way natsume likes mikan <333


KAWAII~~
Member
641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ㄨ Iη My Housє ㄨ
Offline
Posted 8/2/08

Applin wrote:

aww! what he said was so sweet! XD




Totally agree with you
Posted 8/2/08
natsume and mikan are so cutteeeeeee together....
they the best couple ever!


natsume have a gentle heart
814 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / NYC
Offline
Posted 8/2/08

Aya_Lia wrote:


SakuraALHaruno wrote:

They r 2 cute!!!! Natsume so likes mikan. They're bond is a complicated but powerful one. After going a full circle from hating each other to actually loving each other. He is always there to protect her and she is his happiness and strength.


I knowwww.... He is cold and there's an icy exterior but he let mikan to see whats underneath that icy exterior...
GAWD... Can't wait to read more.... >.<



I NOE!!!! I SERIOUSLY CAN"T WAIT!!!!!!!!! but i feel rly bad for ruka.....plus natsume is his best friend so it's kinda akward......but they're not the kinda best friends who would fight over this
Member
7149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / wather~word
Offline
Posted 8/3/08
Nastume is in love whit mikan
3906 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/4/08
aaaahhh who ever doesnt like miken or all the other character besides the bad guys...i will slap you then shank you. lol :]
Member
477 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Indonesia, Jakarta
Offline
Posted 8/4/08

SakuraALHaruno wrote:


Aya_Lia wrote:


SakuraALHaruno wrote:

They r 2 cute!!!! Natsume so likes mikan. They're bond is a complicated but powerful one. After going a full circle from hating each other to actually loving each other. He is always there to protect her and she is his happiness and strength.


I knowwww.... He is cold and there's an icy exterior but he let mikan to see whats underneath that icy exterior...
GAWD... Can't wait to read more.... >.<



I NOE!!!! I SERIOUSLY CAN"T WAIT!!!!!!!!! but i feel rly bad for ruka.....plus natsume is his best friend so it's kinda akward......but they're not the kinda best friends who would fight over this


Hahahahahha.... Me too... GOOODDDD.... This is like torture.. I wait for 6 months for the tankoubon to come out in my country... I'm going to be crazy.... Yes... I totally understand how you feel about ruka... me too but i can't help it... I'm too in love with Natsume... Yes, in chp 10 ( i think) there's a scene where the three of them holding hands, and mikan felt that they (Natsume & Ruka) are in their on world... Cheers for Natsume and Mikan... ^^
Posted 8/5/08
course he does !! (are u out of ur mind)
4903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In your dreams
Offline
Posted 8/6/08
I ABSOULTELY LOVE MIKAN AND NATSUME. NATSUME IS SOOO KAWAII, ESPECIALLY HOW MUCH HE LOVES MIKAN. I can't wait for chapter 101, and all the other chapters, I really want to know how it ends. Wah, I am waaaaaayyy too obsessed. Can't stop thinking about it. eheheheh...
4903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In your dreams
Offline
Posted 8/6/08
Someone please tell me when the latest subbed chapters come out. so far, ive been reading it on mangafox, they're missing a few chapters, but they still have to chapter 100. I NEED to know when the rest comes out. sigh....i prolly need to get a life...but not until Gakuen Alice manga ends.
Member
202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / Singapore
Offline
Posted 8/7/08
Natsume Mikan :3
if i'm not wrong
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.