First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Disney making anime in japan
1412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Angeles City a ci...
Offline
Posted 7/2/08

XViopKaranLet wrote:

why dun use kingdom hearts as an exmaple of disney and japan coperating together?
just that they shouldnt use old shows to change into another language or make it again.
they should make brand new disney-anime each has their own style.
i will be waiting for their brand new anime.
hope to get a good news



oh yeah! thats cool.. make a kingdom hearts movie or something... -.- I will love it. haha
399 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Chicago
Offline
Posted 7/2/08
That would be interesting to see how Stich would come out, but Disney has put out alot for Lilo and Stich here in America. The original movie was good, i loved it. Then Disney ruined it by make another movie to start the series. Then, they made two more movies (one of them starred Dakota Fanning as Lilo ) I think the expansion of Lilo and Stich should drop before they make the deal with Toei animation, but Disney should make new movies and shows that appeal to teenagers, not work with old stuff.
600 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Under The Ocean I...
Offline
Posted 7/2/08
OMG Nuuuu ;~; i hate disney so much ~
669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/2/08
Oh the humanity! Don't try to use japanese style when all you have is watered down American crap.
7621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Destiny Islands
Offline
Posted 7/2/08
sounds pretty stupid....
522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Venezuela
Offline
Posted 7/2/08
OMG wtf is wrong with disney r they on drugs or somthin?
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Ontario
Offline
Posted 7/2/08
Well since its Lilo and Stitch, its likely a kids show. If Disney is just providing the concept+dump truck of money and madhouse is doing all the scriptwriting and animation it could turn out not half bad. On the up side if its crap it will never be subbed.
299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Ontario
Offline
Posted 7/2/08
Sounds interesting. Wonder what they'll come up with since Japanese and Americans have completely different view of humour. Any pics of what it might look like??
Posted 7/2/08
That seems weird....
but cool at the time LOL
10746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / c i t y o f s n o w
Offline
Posted 7/2/08
oh no... im kind of unhappy
15779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Nuuk, Greenland
Offline
Posted 7/2/08

YonNobul wrote:

Oh the humanity! Don't try to use japanese style when all you have is watered down American crap.


agree
nahp 
19889 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/2/08

ShYuuRi wrote:


nahp wrote:


ShYuuRi wrote:

SHIT FUCKING AMERICANS... DISNEY HAS NO RIGHTS AND SPACE IN JAPAN AND ANIME WORLD


dang someone has hate towards america. I live in america and i think it sucks. I do think most americans are full of themselfs, thinking they are the best country in the world. But its always weird to see people from outside america say fucking americans and shit.

but ew disney trying to make an anime. that be funny. i gotta see this stuff get subbed to see how it ended. all disney shit = random fun.


I dont actually hate america.. not its race or people but what i hate it because most of the people who belittle others, using others for owns sake, bad influence, and thinks their superior lives in america... thats why i dont hate you cuz ur an anime lover... we're BROTHERS in anime hahaha,.........


YEAH anime lovers. dont get me wrong i get your views. thats how i feel about america too. It has its nice aspects and what not. like i said i live in america and i still think its crap. but most of the generalizations of the stereotypical american where they think they are the shit are from mid-USA so yeah. the coast has a more different view.
5146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / LIR I-I3/-\RT&S{}uI_
Offline
Posted 7/2/08

nahp wrote:


ShYuuRi wrote:

SHIT FUCKING AMERICANS... DISNEY HAS NO RIGHTS AND SPACE IN JAPAN AND ANIME WORLD


dang someone has hate towards america. I live in america and i think it sucks. I do think most americans are full of themselfs, thinking they are the best country in the world. But its always weird to see people from outside america say fucking americans and shit.

but ew disney trying to make an anime. that be funny. i gotta see this stuff get subbed to see how it ended. all disney shit = random fun.


i live in the U.S. 2 and i feel the same exact way..
16543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
101 / F
Offline
Posted 7/2/08
o__O it would be VERY weird to see lilo and stitch in anime form!! =.=
Posted 7/2/08
i think disney should not die cuz without them the classics like beauty and the beast would not hbe been rmade beautifully / an anime of lol and stict cool
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.