First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
EMO fashioned actresses or actors in their dramas
1108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / G-Dale!!!
Offline
Posted 7/10/08

sleeqyLisa wrote:


flipghurl15 wrote:


sleeqyLisa wrote:


Taiwanese Actors.
Mike He in Devil Beside You.
Jiro Wang in X Family.
Danson Tang in KO ONE.
A Chord in both X Family and KO ONE.
i heard Wang Zi will also become an emo guy in his latest drama.


I have no pictures of them anyway in their emo suits. Soree !
Ohh, btw how will my cute aaron looks like if he is with this emo stuffs...






idk bout wang zi's part but all of those seemed more like punk than emo....ryt? if those KO ONE chars were emo then they wudnt fight each other or protect their class or anything like that.....they wudnt prolly even have dyed their hair lightly.....like jiro's was kinda light brownish.....it shudve been reallly black if they were emo or sumtin lyk dat





Ooooh i get it. Well basically i dont even know the difference between them. To me both of them are.. BLACK. Thats it


o_O....wellpz...the difference i kno is that punk is lyk more active.....like zhong ji yi ban theyre all active and fighting buht emo is lyk.....people crying, or cutting their wrists and stuff.....all quiet and suchh
1426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/10/08


Rita in smiling pasta.. her hairstyles were awesome!! And she was great at kicking butt!
5771 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Tokyo, Japan
Offline
Posted 7/10/08

sadia163 wrote:

umm...maki in nobuta wo produce


nobuta power chuunyuu! LMAO love this drama
68 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Uruguay
Offline
Posted 7/10/08
FIRST OF ALL... It's not "emo" it's scene. You should probably look 'scene' up before you.. oh I dunno.. generalize everything scene as emo.

And, uh. Those types of hairstyles have been popular in Asia for quite some time now.. especially way before scene has been popularized in America/Canada.
1602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ice cream landddd...
Offline
Posted 7/10/08
wooooo nobuta XDDDDDDD
11 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 7/10/08
these guys dont go for emo loooks, emos go for these looks, none of them are emo haha its an asian style
252 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F
Offline
Posted 7/10/08


ella and wu chun
Posted 7/10/08 , edited 7/10/08

sadia163 wrote:

umm...maki in nobuta wo produce


The first time I watched this show, I was suprised because I first saw her in Hana Kimi and I was like WOAH o.o SUPA CHARACTER CHANGE!!! lol Shugo Chara nvm lol yeah I just drunk some Sprite but it has no caffine so I have no excuse....LUV EMOZ x3

BTW: <3 Ella and wu chun :3
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / At your house!
Offline
Posted 7/10/08
chun an ella are so not emo-ish
12882 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Asia
Offline
Posted 7/10/08

lakwatseradiana wrote:



ella and wu chun


Emo?
1028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / phils.
Offline
Posted 7/11/08
11501 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 7/11/08

sadia163 wrote:

umm...maki in nobuta wo produce


agreed :DD but in hana kimi she was cool :]
7261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Los Angeles
Offline
Posted 7/11/08

CryAngel wrote:

Ivy Fan Xiao Fan as Xin Li Xiang in Devil Beside You

(the one in the lower left corner)


i agree!! especially w/ the clothes she wears...she looks so emo!!
55 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / kangar,perlis,mal...
Offline
Posted 7/11/08
kamenashi kazuya and tanaka koki
Posted 7/11/08

jenceb wrote:




haha alex evans xD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.