First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Post Reply Night Class Dorm
Member
29462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 7/8/08

RUTHHIROTO wrote:

hello everyone!! i am a new student in the night class!! i hope i can straight away jump to become a noble or a pureblood soon enough!!!


hey there how r u *luks at u*
Member
22355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Rainbow World
Offline
Posted 7/8/08
i want 2 b a night class student plz
Member
59634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/8/08

Fe-fe wrote:

i want 2 b a night class student plz


*you have to rank up by doing things like this:
+Put this groups URL in your profile/One Rank Up
+Get Membership Card(Forums)/One Rank Up
+Put group banner into profile/One Rank Up
+Upload 25 pictures/One Rank Up
+Invite 100 people/One Rank Up
+Invite 250 people/Two Ranks Up
+Invite 500 people/Three Ranks Up
+Invite 1000+/Instant Noble in Night Class
+Win contest/Three Ranks Up or Moderator Position
+Put this group in your Favorite Groups/One Rank Up

good luck i hope to see u in the night class as well..^^
Member
22355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Rainbow World
Offline
Posted 7/8/08

crystalv4 wrote:


*you have to rank up by doing things like this:
+Put this groups URL in your profile/One Rank Up
+Get Membership Card(Forums)/One Rank Up
+Put group banner into profile/One Rank Up
+Upload 25 pictures/One Rank Up
+Invite 100 people/One Rank Up
+Invite 250 people/Two Ranks Up
+Invite 500 people/Three Ranks Up
+Invite 1000+/Instant Noble in Night Class
+Win contest/Three Ranks Up or Moderator Position
+Put this group in your Favorite Groups/One Rank Up

good luck i hope to see u in the night class as well..^^


thanks I'll do my best

3785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / singapore
Offline
Posted 7/9/08
hi.. i'm a new student of night class ^^ nice to meet u all ^^
Posted 7/9/08
hi everyone im a new student in the night class dorm and im a Level E ill keep on working my way up to the pure blood
44218 cr points
Send Message: Send PM GB Post
-
Offline
Posted 7/10/08
yahoo~!! ^ ^ im yuki mitsuki.. im a ex-human >.< i'll try to get to pure blood yoroshiku ne >.^
Moderator
13848 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in wonderland~
Offline
Posted 7/10/08
waai~ hii everyone^-^ i hope everyones gonna have fun in the night class^-^ i'm a noble!! so listen carefull at me if you do something wrong!! >.< LOL!!^-^

xxx amy-chan!!
Moderator
13848 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in wonderland~
Offline
Posted 7/10/08

crystalv4 wrote:

yes.Im new to the night class,hello..i hope we can be good friends*smiles*


hi hii , wanna be friends too^-^ i'm a noble , i'm gonna work hard to be a pureblood ( only 1 more rank )^-^ LOL
Member
59634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/10/08

lunargoddess wrote:


crystalv4 wrote:

yes.Im new to the night class,hello..i hope we can be good friends*smiles*


hi hii , wanna be friends too^-^ i'm a noble , i'm gonna work hard to be a pureblood ( only 1 more rank )^-^ LOL


wow,im just an ordinary vampire right now but im also working hard to be a pureblood..nya your so close to being one!!^^
gambatte!!! I hope we can be really good friendsX3..yoroshiku onegai itashimasu^_^
Member
19177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/10/08
man im just a level E
Posted 7/10/08
hey pplz! i'm a new night class student, yay! lol XP please buddy me =]
Member
3558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / **nowhere u need...
Offline
Posted 7/10/08
holla pplz im a new nite class student
Member
11556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / dunno
Offline
Posted 7/10/08
i want to be in night class
Member
59634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/11/08

lunargoddess wrote:


crystalv4 wrote:

yes.Im new to the night class,hello..i hope we can be good friends*smiles*


hi hii , wanna be friends too^-^ i'm a noble , i'm gonna work hard to be a pureblood ( only 1 more rank )^-^ LOL


Yatta!!We're both purebloods now!!congrats!..^,..,^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.