First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Twilight Movie This DEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
179 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / lost in my own head
Offline
Posted 7/6/08
i am so excited....i really want 2 see if they have the "chemistry" and if the cast is actually any good cuz everybody is like...i wish someone else was edward....but i love pattison as edward...his face is so *sigh*swoon*
1459 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 7/6/08

maipotter wrote:

Old news. I actually like Edward. Maybe it's cause I had a huge crush on him when I saw him in the Harry Potter movie. But I actually like the cast. Sure they weren't exactly what I imagined but I can't judge until I see their acting. Bella and Edward looks like they will have amazing chemistry. I'm kinda iffy on Kristen as Bella. She's pretty and everything but she doesn't look pale and fragile enough. She looks like she can kick some booty haha Plus I didn't really like the trailer. It made Twilight seem to be a horror movie instead of a romance one. Especially when she asked him,
'How old are you"
"17"
"How long have you been 17?"

I love how Robert looks in this video:
http://youtube.com/watch?v=y-2uJq3x6BU

If they did his makeup like that for the Twilight movie then I think he would look perfect as Edward!


Yeah i totally agree with u in every word hehe yeah i have to see the movie and then i will say they were not worthy hehe but i hope it is a good movie cuz i also want to see the other books in movies if they make them ohhh and you forgot what he said back
"A While" hehehe i am so into everything that has to deal with the twilight series
200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / In my own little...
Offline
Posted 7/6/08
omg i love Robert as Edward Cullen...especially with his hair and makeup...the prom scene where hes in the tuxedo and has that crooked smile is to die for! ^^

im kinda iffy as kristen as Bella..she seems too strong of a character to be the klutz Bella is portrayed as...i had a completely different image of Bella in my head...she seems a little too...*pause*...manly? i dunno
586 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 7/6/08
My opinion: I think the cast is a bit unworthy because for example, Edward is Howard from Harry Potter. His looks are the best and his tone of voice, would it fit toward his Edward character? It doesn't look good looking pale, he actually looks more dead and living. Most the cast were minor characters from shows so they don't have the ability to play a magor role for example Bella, She been playing small roles like 3 lines in the entire show. Well anyhow, I"M SOO ECITED TO WATCH THE MOVIE Lol, it's on my sister b-day ...<<<<My opinion
8549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / canada , montreal
Offline
Posted 7/6/08
never heard of it
1273 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / malaysia
Offline
Posted 7/6/08

veronic4321 wrote:

the guy who is playing Edward is actually Cedrick in Harry Potter !!!he's okay !!!


agree agree!!! he's cute olso...well, if he dont have the hairstyle in hp is better i guess...
3249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/6/08
YAAAAAAAAAAY!!!~~ =D
10363 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / United States
Offline
Posted 7/6/08
Im really looking forward to watch this movie.
I need to read the books though, but the movie
looks that is going to be really interesting, it's a MUST SEE MOVIE.
Posted 7/6/08
OMG ITS SO TOTALLY AWESOME!!
2065 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / that place ur not...
Offline
Posted 7/6/08
i no i can't wait 4 it to come out edward is so UGLY jacob is going to look better then him
181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / TEXAS
Offline
Posted 7/7/08
i know im SO excited i don't know how im going to make till december! I think the people who are playing the roles are PERFECT! Expecially Edward, Bella, and Alice. The other day I was watching the person who played Edward in Harry Potter it was sad because he died. :[[
73 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / phillipines
Offline
Posted 7/7/08
yeah!

I love twilight and i can't wait to watch this movie trailer.
35 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 7/7/08
edward is not eww! i cant wait for it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 7/7/08
It makes me smile even though I'm sure I will be dissappointed. XD
1015 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 7/7/08
Im more than happy with Robert Pattinson playing Edward. I've always liked him since his work on Harry Potter. As for Bella, Im pleased with Kristen playing her too. Maybe -and this is just my opinion, dont kill me- some of you aren't pleased with Bella being played by kristen because you imagine Bella, like yourself? Bella is a fictional character of course she's going to look different to everyone.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.