First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Shugo Chara Manga Discussion
Member
69116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
113 / F / i like to move it...
Offline
Posted 7/13/08

cristel91 wrote:

I wanna know! Please tell me what happens in chapter 31. See, I don´t have over 100 posts on guardian´s wish so I can´t see it.


here someone uploaded chapter 31 on to youtube recently:http://youtube.com/watch?v=vuDmX6yNhAY
Member
3362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Rockin' Somewhere
Offline
Posted 7/13/08
Yay than you!
Member
730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / spacing out.....O-o
Offline
Posted 7/13/08
thx soooo much!!!
Member
1808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 7/13/08
u guys no were i can get over chapter 19 in english??
Posted 7/13/08 , edited 7/13/08
Shugo Chara! and VK manga downloads at my site.
http://www.keikoandaya.co.nr
Member
1808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 7/13/08
thanks vietgirl11 but i still need chapter 20
Member
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Yes, I am the sam...
Offline
Posted 7/13/08

xxrawrbabyrawrxx wrote:


Shiningninja wrote:

Wow, still no actual manga discussion :(

Well, Now that "that" appeared in the manga at the climax of the three-way battle, do you think Amu will use to to free ikuto or give it to Tadase, or grant her own wish?

That little kid intrigues me ~_~
Ikuto </3


Yeah i know right . Ugh...oh well. I really do hope that she gives it to ikuto though. He really needs it more than tadase at least. By the way, thanks for being the first one to actually discuss the manga


Any chance you can understand japanese? D:
I would be able to discuss much more if i understood what kind of character development Peach Pit gave Tadase when he was at Kuukai's and when he was trying to snap ikuto out of it D:
Member
711 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in hell.....lol..
Offline
Posted 7/13/08
what is the guardians post..
225 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20
Offline
Posted 7/14/08
Spoil manga ch31
Member
334 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Eating food from...
Offline
Posted 7/14/08
that pictures awsome i need to find the manga i guess i'll have to keep looking ,but one question what does Amu do with her wish in the end anyone know because i don't and the series is too exciting
Member
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Yes, I am the sam...
Offline
Posted 7/14/08
Nope, its a chara-nari of a batsu tama :P
and I colored that image in my images section :P


I laugh at all the people who thinks he chara-naris with a dog x'D
Silly people :3
Member
2078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On Your Mind
Offline
Posted 7/14/08
i think that the anime is better than the manga.. >< the anime is ahead of the manga.. or so i heard
Member
2078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On Your Mind
Offline
Posted 7/14/08

saiin wrote:

Spoil manga ch31


wow... SO AWESOME !!~ IKUTO LOOKS SO SMEXY LOL XD
Member
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Yes, I am the sam...
Offline
Posted 7/14/08

cookieluvr wrote:

i think that the anime is better than the manga.. >< the anime is ahead of the manga.. or so i heard


You heard wrong then :D
The anime is currently on volume 6, and the manga is on volume 8. Still behind the manga, yo~


and um.. spoiler for Ikuto chara-nari ;D

Member
69116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
113 / F / i like to move it...
Offline
Posted 7/14/08

vietgirl11 wrote:

Shugo Chara! and VK manga downloads at my site.
http://www.keikoandaya.co.nr


Cool thanks! I'll add your site on to the front


Shiningninja wrote:


xxrawrbabyrawrxx wrote:


Shiningninja wrote:

Wow, still no actual manga discussion :(

Well, Now that "that" appeared in the manga at the climax of the three-way battle, do you think Amu will use to to free ikuto or give it to Tadase, or grant her own wish?

That little kid intrigues me ~_~
Ikuto </3


Yeah i know right . Ugh...oh well. I really do hope that she gives it to ikuto though. He really needs it more than tadase at least. By the way, thanks for being the first one to actually discuss the manga


Any chance you can understand japanese? D:
I would be able to discuss much more if i understood what kind of character development Peach Pit gave Tadase when he was at Kuukai's and when he was trying to snap ikuto out of it D:


Sadly I don't . By the way, nice coloring =D! & I agree with you on the dog chara part....there are so many people here who believe that
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.