First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Halo 4 Announced for E3!
Posted 9/6/08

FlavorAmazing wrote:

I'm sure they are going to make another fps with limited weapons and recharging shields, but they just won't call it halo, even though everybody knows its halo. I mean, its practically a license to print money. Arbiter wars: Covenant evolved.


Bungie ain't making it so who cares lol.
9584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / In Memphis, with...
Offline
Posted 9/6/08
Halo 3 wasn't exactly the hot sh!t they told it would be, so without Bungie, I can't imagine how crappier it could be? Just 'if' there were a halo 4, that is. =\
3298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Oregon
Offline
Posted 9/7/08 , edited 9/7/08

HayatellAyasaki wrote:

Halo 3 wasn't exactly the hot sh!t they told it would be, so without Bungie, I can't imagine how crappier it could be? Just 'if' there were a halo 4, that is. =\


Who knows maybe it would be better :O (not that it would be hard to be better judging off of Halo 3)
3895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / naked under the b...
Offline
Posted 9/7/08

gnomeonfire wrote:


HayatellAyasaki wrote:

Halo 3 wasn't exactly the hot sh!t they told it would be, so without Bungie, I can't imagine how crappier it could be? Just 'if' there were a halo 4, that is. =\


Who knows maybe it would be better :O (not that it would be hard to be better judging off of Halo 3)


well the first halo was crap so whats gonna make this game any better
1189 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Chicago
Offline
Posted 9/7/08


lmao, what kinda buuuullllll siznit is this? halo4 my ass......

but this picture is kinda funny tho...
381 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Toronto
Offline
Posted 9/7/08

TwistedFlight wrote:

I think your full of shit...


I concur. Unless he's talking about Halo Wars.
1115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / SF, CA
Offline
Posted 9/7/08
they not making halo 4 they making halo wars... halo wars is the next halo so basically no halo 4
Posted 9/8/08
its probably YHBT done by Microsoft.

Halo 3 Ended the series.

Now we are going to have an RTS of halo + the movie.

c'mon theres already enough RTS's if you wanna play a game similar to Halo wars pick up Starcraft 2 or Command and Conqueror
Posted 9/8/08
alright noobies.sit down,shut up,and listen. halo 4 is going to come out as halo 4.it is NOT halo wars.because halo wars is an rts.halo 4 is a first person shooter.get it?got it?good!
Posted 9/8/08
also halo3 sucked because microsoft rushed bungie in the developmental stages.halo2 was supposed to be like 3 but they didnt have enough time thanks to microsoft.thats why they parted.
Posted 9/8/08
its coming out but it isnt bungie thats making it
Posted 9/8/08
you dont know that.
1445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / SoCal
Offline
Posted 9/8/08
halo 4 is possible I mean master chief didn't die. Bungie can pull somethin outa their ass like oh he was severely injured not dead. I mean you didn't see a funeral for him. Jus one for the black guy. But yeah the announcement was probably for Halo Wars
1122 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Oregon
Offline
Posted 9/8/08

Milchae wrote:

halo 4 is possible I mean master chief didn't die. Bungie can pull somethin outa their ass like oh he was severely injured not dead. I mean you didn't see a funeral for him. Jus one for the black guy. But yeah the announcement was probably for Halo Wars


Nah the announcement wasn't for Halo Wars (that announcement was made a long time ago).

After this years E3 some magazine did an interview with Bungie; They said that they just started working on a new Halo Game and its not Halo Wars (which is being made by Ensemble Studios not Bungie). Though they are calling the project name "Halo 4", its not 100% positive thats the Title of the game.

This is just bungies way of stirring up hype so people won't forget about them.
Posted 9/9/08
dude master chief is gonna wake up from his cyrogenic sleep after landing on a mysterious planet that obviously supports life. its only a matter of time my fellow fan boys.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.