First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Chun and Calvin are going to the Philippines!
10598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Phillipines
Offline
Posted 7/5/08
abs-cbn studio is now full...i wanted to see them...

i'll just watch on tv
Posted 7/5/08
OMG!!..
6921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / philippines
Offline
Posted 7/5/08
when i found out that wu chun's coming here..
i wasn't really interested..

but yesterday...i was watching entertainment live and then..
CALVIN CHEN AND WU CHUN...in the philippines...
i screamed so much..as in...calvin...i wish i could see him..
im in leyte and that's so far from manila....
2570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / philippines
Offline
Posted 7/5/08
this is the 3rd thread that i've seen this week, about chun and calvin visiting the philippines! but this is more specific! nice sources you got there! :)

hehehe, you guys are soo excited huh..hopefully when they kissed again are shown in abs-cbn, arron yan and jiro wang would visit, i wish!!

they'll arrive next week, total stampede again, just like what happened on september 2003!, when f4 and the xu sisters visited in manila..hehe!
3621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Los Angeles Calif...
Offline
Posted 7/5/08
I suppose not to write in here but since I'm a half filipina.. I'am very happy to know that sooner you guyz can see them personally...
I'am very excited for you^_^... Yep! Yep! hahaha lol...
208 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / south
Offline
Posted 7/5/08
are they going to have any mall shows?!
73000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 7/5/08
oh yeah!!!!....ppnta ako!!wah!!..
i love wu chun!!
3413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 7/6/08 , edited 7/6/08
OMG!>......my mother didn't allow me to go to manila...so im not able to see chun in person...uhm?...what other show they will guest in?....plz answer me....
3290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/6/08
wow i wish i was back home to see them. jiro isn't comin w/ them??? that kinda sucks.......
1500 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / philippines..
Offline
Posted 7/6/08

jOAn0306 wrote:

wow! it'd be great to see them live in our local tv screens... great job, ABS-CBN! they're doing the same thing they did in meteor garden and my girl. i'm predicting those boys will be glad they've visited the Philippines; we're so glad to have them visit!

i'm not going to be one of the screaming fans pushing my way to see them live (for fear of getting trampled upon the great throng of screaming fans) but i will be a screaming fan-girl at home!


yeah!! and i'm excited to watch it...
1263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / maniLa.ü
Offline
Posted 7/6/08

boojoi wrote:

this is the 3rd thread that i've seen this week, about chun and calvin visiting the philippines! but this is more specific! nice sources you got there! :)

hehehe, you guys are soo excited huh..hopefully when they kissed again are shown in abs-cbn, arron yan and jiro wang would visit, i wish!!

they'll arrive next week, total stampede again, just like what happened on september 2003!, when f4 and the xu sisters visited in manila..hehe!


me too! i wish arron yan and jiro wang will visit the philippines. but i'll go see chun and calvin anyway.
2570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / philippines
Offline
Posted 7/6/08

breadstix_019 wrote:


boojoi wrote:

this is the 3rd thread that i've seen this week, about chun and calvin visiting the philippines! but this is more specific! nice sources you got there! :)

hehehe, you guys are soo excited huh..hopefully when they kissed again are shown in abs-cbn, arron yan and jiro wang would visit, i wish!!

they'll arrive next week, total stampede again, just like what happened on september 2003!, when f4 and the xu sisters visited in manila..hehe!


me too! i wish arron yan and jiro wang will visit the philippines. but i'll go see chun and calvin anyway.


wow! u'll watch calvin and chun live?!?! nice..hehe take care! hope that there would be no stampede!!! hehehe.
1951 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Philippines
Offline
Posted 7/6/08
OH YEAH!!!

I'M SO EXCITED ABOUT THEIR VISIT!!!

MY CUZ WORKS IN ABS, I'M HOPING SHE WOULD GET A PASS FOR ME! THAT'S MY BDAY WISH!!!
SO SHE'S WORKING HARD TO GET ONE FOR ME! HEHEHE!

A PIC BESIDE WU CHUN WOULD BE THE GREATEST BDAY EVER!!! OM BOY!!!
87 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 7/7/08 , edited 7/7/08
I'm very happy that they will visit our beautiful country Philippines
but i do hope that all 4 of them will come
86 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 7/7/08
wwwooooowwww!!!!!!!..,.,i wish i were in manila so that i can see them in personal.,.,hehehhehe sugoy!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.